Yine bir okul günüydü.Uyanmak istmesemde uyandım ve yüzümü yıkamaya gittim.Nor.alde yıkamayı unuturdum ama bugün ilk gün galiba o yüzden unutmadım.Aslinda aynı sınıfta olsam sadece yeni kişi heycanim olurdu ama yeni bir okul yeni bir sınıf yepyeni bir hayat beni bekliyor.Kendimi tanıktmam gerekirse bir abim ve ben varım.
"Ne zaman gelceksin geç kaldık yaaa"diye bağırmaya başladı abim tabi ssatin farkına o zaman vardım.İlk günden yeni okula geç kalmak mı.Aslinda sonradan öğretmenle birlikte gircektim sınıfa ama yinede erken gitmeliyim.Hocalarım beni iyi tanımalı değil mi....
Okulda
...
Nihayet yeni okuluma gelmiştim.Abim omzundan tuttu ve
"Bak eğer birisi satasirsa yada bişey derse yapman gereken biliyorsun ama anneme değil bana söyliceksin kadının yüreğine inmasin."
Abim neden bu kadar ince düşünüyor.
"Abi-abi bak öyle bişey yok ve olmicak hadi sen git"
Eğer gitmezse rezil olucak otuz yaşındaki adam yanımda ayrilmiyo offf abi lan bı git."gidemem müdürle konuşulan törenden sonra"sonra aniden bir kahraman geldi evet sınıf hocam sonunda beni yada abimi alsın nolurrr."Merhaba ben Sana'nın sınıf öğretmeniyim sizde abisisiniz değil mi?"
Abim durur mu hemen atladı.
"Evet abisiyim ben müdürle konuşcaktımda "
"Müdür şuan odasında isterseniz sizi götürürüm"
Götür nolur götür kaldıramıyorum....
En sonunda sınıfa girecektim tabi sınıf öğretmeni gelse.
Sonunda geldin.
"Tamam hazırsan yeni sınıfına giriyoruzsabahtan beri beklediğim an.
Okuduğum bir yazıda" Eğer yeni bir ortama girince gözünüze ilk çarpan biri olursa... "Malesen devamını görmedim.Sınıfa gircektim birazdan off umarım iyi bir sınıftır.
Ve bir sınıfın önünde durduk.Bismillah.
Sınıf...
Herkes birinin yanında aslında iyi bende arkadaşlarımla öyleydim ama ya beni istmeslerse off.Bu hidden kurtulmam lazımdı hemde bir an önce.Ve beklenen an herkes düzelince yatan yani kafasını sıraya koyan birini gördüm.Umarım o bilginin devamı "sizin sevdiğiniz ,hattınız olacak kişidir"demiyordur.Umarım"o kişiden size zarar gelmez ama yakında olmayın"diyordur umarım.
Öğretmen masasının yanına gitti ve konuşmaya başladı.
"Evet çozuklar bu yeni arkadaşınız,aramıza yeni geldi"sonra bana döndü"Tanıt bakalım kendini"
Kermes bana bakarken nasıl anlatıyım ki hocam ayıp.
Ama başlamadan rezil olcak hazi BİSMİLLAH.
"Merhaba ben Sana. En sevdiğim ders beden ve müzik dinlemeyi, futbol oynamayı çok severim."
Konuşmaya başlayınca bana bakmaya başladı.Evet sınıfa geldiğimden beri uyan yada numara yapan kişi gözünü açtı.Bi dakika neden gözleri bu kadar güzel.
Hey dostum gözlerin neden bu kadar güzel.
Konuşmam bitince kafasını kaldırdı.Ne olamaz.Yüzü tam idol yüzü neden bana bakıyor nereye saklancam.Buldum yandaki öğretmenler masası baya uygun görünüyor.İdol olursa herkese sınıfa girer girmez ona baktım dicem hehe.
Diye düşünürken öğretmen aniden konuşmaya başladı. Acaba konuşmadan da ben çocuğa birazdaha baksam nolurdu he.
"Evet seni nereye oturalım"
O çocuk aniden elini kaldırdı Noldu aşkını itiraf mi edeceksin yoksa.
"Bişey sormak istiyorum"
Seside baya güzel acaba onun yerine ben mi baş vursam şirkete."Sor o zaman"
Bı anda bana baktı.Noluyo.
"Ona sorucam"
Kızlar bana bakıp kızgın yüz emojisi atıyordu adeta.
"Tamam sor"
Öğretmenim neden hep ben birine bakarken konuşuyorsun acaba.Bak kızların emojisi yarım kalıcak.
"Matematiğin iyimi"
Bu muydu lan.
"Evet!"
Koskoca bir ünlemle sordum ki anlasın.Kızlar şimdide seni öldürmek emoji si ne yaşıyorlar acaba.
Öğretmen kızgın bir tavırla.
"Nedenin anlaşıldı bayım,başka yer yok geçicek ama matamatik öğretmeninizle konuşacağım"
Ne oluyo ne nereye geçsin.
Öğretmen bana döndü.
"Şu çok konuşan arkadaşın yanına geç bakalım"
Sıralar tekli ama birbirine yakın aradan sadece bir kişi geçerdi.
Hızlıca o çocuğun yanına geçtim.
Adını merak ediyordum.
"Şey ,merhaba adın ne?"
Bana öyle bir bakışı vardı ki.İçimden acaba bende ona mı bakış atsam diye geçirdim.
Tenefüst olunca otomatlar gidip çilekli şut almayı düşünüyordum ama o emoji kızlar önümü kesti tabi bu arada o da bakmaya başladı.
Umarım yanlışlıkla bişey demezdim.Genelde kendime hakım olamayıp komik bir şey söylüyorum da.
"Sen kendini ne sanıyorsun"
Bu bana ne dedi abimi çagirsam gittiniz ama neyse.
"Bana mı dedin"
Yüzsüz yine konuşmaya başladı.
"Daha ilk dersten suno' le konuşmaya çalışma çabaları sen kimsin"
Olamaz sinirlerim konturalu ele alıyor.
"Sadece adını sordum bunda sorun mu var ?"
"Evet var" lan bu kız kaşınıyo ben kasimasini bilirdim de öğretmen girdi.
...
Öğlenden önceki tenefüstü. Bu okul çok sıkıyo ya.
Aha emoji geliyo.
"Sen gelsene bişey söylicez sana"lan abi kanarmiyim ben buna neyse beyinsiz taklidi yap.
"Tamam"
"Gel kulağına"
Lan abi şimdi vursam mi yoksa sonrayı mi beklesem hmmm sonra daha uygun.
Ben demeden kız vurmaya kaldı tabi tutum sonra yumruk attım.
Sonra arkadaşları hoca çağırdı.Baya bı beklemenin ardından abim geldi. Müdürle konuştu sonra bahçeye yanıma geldi tabi o gelmeden önce ilerdeki banktaku o çocuğa bakarken acaba hiç adını sormasamiydim diye geçirdim.Tabi çocuk tek değildi yanımda iki arkadaşı ve kız ordusu vardı.
Sonra abim yanıma geldi .Tabi olayı biliyodu anlatmıştım kizgindi ama bana değil.
Bana döndü ve çileklu süt verdi ben içerken bir eliyle saçımı kulağımın arkasina aldı sonra da yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
Abim konuşurken çocuğa basım geldi.
Töbe Estağfurullah.
Bismillah.
Çocuğun oturduğu banktan meyve suyu akıyordu eliyle yumruk yapıp kutuyu patlatmış büyük ihtimalle.Neye bu kadar sinirli ki.
Bir yandan da abimin kolu omzumdaydı ve ekmeğini yiyordu.Yavaşca yüzüne baktım.
Demin söylediklerimin iki katı.
Çocuk bana bakıyordu daha doğrusu abimin eline. Düşündüm olamaz.Çok film izlediğim için ya.Sonra arkadaşları ona bakarken ordudan biri bir tane daha içecek verdi.sonra abim kaldı tabi bende. bana sorıldı sonra gitti.Abim gidince bir daha baktım çocuğa.
Töbe Estağfurullah.
Allah'ım bana mı öyle geliyor yoksa ikinci İçecek mi patladı ve yine abime bakıyordu.
...
Ders başladığında çocuğa bile bakmadım.
Sonra o kız grubu tuvalete gitti bu sırada hocada telefona konuşmaya gitti kimse bakmiyorken bana dokundu.
"Öğlen arası yanındaki kişi kimdi"
Lan düşündüm şey mi.
"Neden ki"
Eğer oysa bile sürün bana e ben senin yuzunde disiplinli ölüyorum lan.
"Hiç Daha yeni geldin ve sewgilin gibiydi aynı sınıfta degilmiyiz merak ettim."
Acaba ne desem.Aaa şu işe bak kızlar geldi good bay zor anlar.