/Sana/
Neden...
Neden.Bunu bana yaptın ki.Ben bunu hak etmedim.Ben oyuncak değilim ki.Aniden teknik direktör geldi" Sana dizide değişiklik oldu sena rtık Suno ile değil Minho ile partnersin."
"Tamam"
"Birazdan set var yeni senaryo burda"
Senaryoyu okuyunca anladım ki bu diziyi kim yazdıysa hayatımı takip ediyor olmalı.Sevdigi kişiyi bırakıp başkasına aşık oluyor ve arabaya biniyorlar kız arkadan ağlıyor sonra sınıftan başka bir erkek de ondan hoşlanıyor ve ona sarılıyor.Tek bir şey eksildi o da sarılma.Ama Kaden vardı.Tabi sevgilisi vardı satılmasına Jenny kizmazdi onla benim ilişkimi biliyordu ama etik değil.Kapı açıldı içeri Rora girdi.Ne işi var bunun burda aslında onu suclayamam.Belki bende Suno'yu sevmiyordum.
"Selam"
"Selam"
"Adın Sana'ydi değil mi?"
"Evet"
"Erkek arkadaşın var mı?"
"Yok..."
İçeriye Suno girdi.
"... zaten aşka inanmıyorum,Aslında kendimde inanmıyorum ama Kaden ve size var ama bana değil"
"Duyduğuma göre yeni partnerim çok yakışıklı mış herkes öyle diyor."
"Ne diyorlar"
" Biri güzel biri yakışıklı tam birbirleri için diyorlar"
Araya Suno girdi.
"Yeni partner mi?"
"Evet"
Dedik ikimizde aynanda.
"Sana bol şanslar, aşkım gelsene bi izin aldım dolaşalım"
"Tamam"
Ve yanımdan gittiler gitsinlerde.Aslında kız iyi biri e benziyordu.
Ama şu Minho'yu da baya bir merak ediyorum.Axaba dizideki adı ne aslında gerçek adıda güzel onu kullana bilirler.Gercek adıda dizi adında güzel miş.yüksek sesle "SEO" dedim.Ve kapı açıldı "biri beni mi çağırdı?"
"Ne zamandır ordasin?"
Gerçekten ne zamandır orda.
"Şu erkek ve kız çıktıktan sonra geldik sen de Sana olmalısın"
"Evet"
"Dizi adın ne benimkini biliyor gibisin"
"Evet biliyorum benim ki Xia"
"Dedikleri güzel mişsin"
"Sende dedikleri gibi yakışıklısın"
"Şaka yapıyordum nasılsa kandım"
"Asıl ben şaka yapıyorum maymun tiplisin"
Biraz ileri gittim galiba.
"Sensin maymun tipli aaa."
Aslında yakısıklıymış.
"Sensin"
"Gelsen bı buraya"
"Gelmezsen ne olur"
"Bu olur"
Aniden kovamaya başladı.Koş dostum koş.Karavandan çıktık.Neyseki set bugün yoğun değil çünkü daha başlamadı.Ben kaçıyorum o kovalıyor.İyi biri gibi.En sonunda birine çarpıtım ve o da arkada durdu bende çarpmanın etkisiyle yere duscekke. Kollarımı tuttu.Çarptığım kişi Suno'ydu.
Normalde aldırış etmezdim ama yanında Rora da vardı.
"Özür dilerim Suno bilerek olmadı"
"Sorun değil"
Minho aniden boyumun kısa olmasından ve hafif olmamdan yararlanıp kollarımdan tutup kaldırdı ve kendine döndürdü tani aramızda en az bir metre vardı yoksa iterdim.
"İyi misin beim yüzümden oldu?"
Suno garipser bir şekilde bakıyordu.
Noldu yakışıklı ama maymun surai biri benle ilgilenince aklın yerine mi geldi ama. Gelmesin.
"Yok senin bişey olmadı ama evet senin yüzünden"
"Ya bak "
"Hem suçlu hem güçlü"
"Bunu diyene bak"
Suno araya girdi.
"Sana bu kim?"
Rora ya eskiden arkadaş olduğumuzu anlatmış olcak ki bişey demiyordu.
"Sanane "
"Bana ne mi?"
"Evet sanane"
Sonra Minho'ya döndüm.
"Çekimler başlıcak gel..."
Suno'ya dönüp "...sende gelirsin birazdan görüşürüz rora"
"Görüşürüz"
"Hadi gidelim"