/Sana/
... Suno.Suno gerçekten o olup olmadığını bilmem lazımdı.
Bir anda bakıp "Ne oldu yüzümde birşey mi var?"
"Hı"
"Deminden beri bana bakıyorsun bişey mi oldu?"
Evet oldu.Hemde yıllar önce.Ben yandım.Kalbim yani kavruldu.Kırıldı...
Ona acı yaşatmaliyim.Evet ona acı yaşatıcam sonra ise onu tanıdığımı soyliyim tanımıyormuş gibi yapıcam.
....
Dur!Evet bu plan yüzde yüz tutar.Acilen Kaden'i bulmalıyım.
Derken o beni buldu.
"Kaden birşey sorucaktım Jenny nerde?"
"Senin karavanının önünde"
"Tamam teşekkürler"
Koşarak yanına gittim."Jenny acil birşey sormalıyım.Şimdi kabul etmessen gerçekten anlarım bilirsin."
Ve devam ettim.
".... işte böyle kabul mü?"
"Eğer kabul ederse kabul"
"Tamam bay bay"
Koşarak Kaden'i buldum.
Ve herşeyi anlattım.
"Kabul "
"Tamam şimdi başlıyoruz gel"
Onun yanına gidip oturdum.Bana muzlu süt verdi kabul etmedim sonra Kaden geldi.
"Canım ister misin?"
"Tamam"
"Canım..."
Evet istediğim gibi.
"Eğer kimseye söylemiceksen biz sevgiliyiz."
Şaşırdı kaldı.
"Peki senin karavanın önümdeki kız kim?"
" O mu o benim kardeşim"
"Tamam"
Sonra birbirimize her zaman ki gibi şaka filan yaptık.Ara sıra baktım sinirden kasları çatilmisti.Sonra yönetmen geldi."Hadi gelin şimdi siz ayrilcaktiniz ama sen öyle bir kızsın ki içten içe kahrolup o giderken bir Damla gözyaşı döküp başka ağlamıcaksin sonra onun ağlamadığını sanıcaksin ama o arabaya binerken filan hep ağlıcak böyle kimseye yüzünü gösterecek."
"Tamam"
Bişey dicem acaba bunlar benim hayatımı mi izliyor sadece bir şey hariç o bir damla dahi dökmesi.
Acaba ağladım mı?./Suno/
Olamaz.Onun içindeki o aşkı yok etmiştim.He.de kendi cümlelerimle.Birde bu yetmezmiş gibi sevgilisi vardı.Bir dakika aşka inanmıyorsa nasıl sevgilisi var.
Yönetmen gidince."Bişey soucam eğer özel değilse tabi sen aşka inanmıyorum dedin ama sevgilin var?"
Gülümsedi."Sevgilim var zaten neden inanayım inanmam için bir sebebim yok ki ben zaten bulmuşum içimdeki ona nakledilmiş"
Ne diyor bu.Beni diri diri toprağa gömse daha iyi yani.
Ne yapıcam.Ben onu görmek diye ölürken o sevgilisiyle dolaşıyordu.Bunu bana nasıl yaparsın da diyemiyordum çünkü en başta bunu ona ben yapmasaydım o benimle olurdu.Bundan sonra hayatım devam edemezdi ki.Bu hayatta beni tanımadığım hayranlarından başka seven yoktu.Onun beni sevmediğini yada sevgisinin bittiğine alisabilrdim ama başka biriyle sevgili olması...