"Aramıza hoşgeldin Çınar. Songül bu saatten sonra ekibin başında benim yerime Çınar olacak."
"Ne!"
"Doğru duydunuz tayinimi buraya aldırma sebeplerimden biride bu ekibin başına geçmek içindi."
"Peki neden şimdi söylüyorsun bunu abicim?"
"Sürpriz yapmak istedim."
"Çok güzel bir sürpriz oldu valla senin bu sürprizlerin bi gün kalpten götürecek beni ama neyse hayırlı olsun."
Emin: Hayırlı olsun Çınar.
"Teşekkürler."
*********
Ekip dağıldıktan sonra emniyete geçmiştim hemen, Emin'de beni bırakıp adliyeye gitti. Hala abimin temelli dönüşüne anlam veremiyordum bu işin içinde bir şey vardı ama bakalım ne çıkacak. Babam biliyordur kesin onunla konuşsam söyler mi acaba? Yok söylemez. Abdullah amcaya sorsam oda söylemez ay nasıl işine aşık bir aileye düştüm ben ya neyse çıkar kokusu onunda en iyisi çalışayım biraz hem kafam dağılır. Diyerek iç sesimle olan tartışmama bir son verip önümdeki dosyalar ve bilgisayara odaklanmıştım. Sahaya çıkmadığım için bütün gün oturduğum yerden çalıştım saatin bile farkına varmamışım. Esma'nın sesiyle kendime gelip başımı bilgisiyardan kaldırdım."
Esma: Girmişsin dosyaların içine yalnız benden söylemesi suçlular o dosyaların içinden çıkmıyor yengecim.
Songül: Hahaha ne kadar komiksin esmacım bakıyorumda keyfin yerinde bugün.
Esma: Yerinde valla ilk defa olaysız bir günümüz oldu bence yeterli bir sebep keyiflenmek için.
Songül: Tabi canım çok güzel olaysız bir gün.
Dedim imayla gözlerimi devirerek.Esma: Ne oldu sanki canın sıkkın gibi?
Songül: Yok bir şey canım yoruldum sadece.
Sohbetimizi bölen telefon sesiyle işaret parmağımı dudaklarıma götürerek Esma'ya sus işareti yapıp yanıtladım hemen aramayı;
Arayan; Babam 🤍
Efendim babacım?
***
Yok yanımda değil.
***
Siz ciddi misiniz?
***
Anladım tamam akşam görüşürüz o zaman.
***
"Çağrı sonlandırıldı"
Esma meraklı gözlerle bana bakıyordu bense şaşkınlıktan bir şey diyemiyordum ona babamın söylediklerini Esma'ya anlattığımda emniyette çığlık sesini duymayan kimse kalmamıştı. Hızlıca işlerimi toparlayıp Emin ile konuştum ve emniyetten çıktım.
Esma benden önce çıkmıştı bile bende direkt arabama binip eve geldiğimde salonda beni bekleyen büyük bir kutu ile karşılatım. Heyecan ile kurdelayı çözüp içindeki elbiseyi elime aldım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Devrimi
RomanceAşkın devrimi❣️ Birbirinden habersiz hayatın getirdikleri sayesinde karşılaşan iki insan ve büyük aşkları❤️