Başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatalım ✨
Vote: 70
Emin daha fazla dikkat çekmemek için kısa tuttu telefon konuşmasını ve içeri geçti. Songül babasına kavuşmuştu yıllar sonra artık bir saniyesini bile ondan uzak geçirmek istemiyordu o yüzden sımsıkı sarılmıştı babasına. Emin baba-kızı izlerken Çınar' da oturduğu yerden kalkarak onların yanına geldi;
Bende burdayım farkındaysanız banada sarılın
Songül: Gel buraya canım abim benim diyerek onada sarıldı.
Emin: Aile saadetinizi bölmek istemem ama yemek hazırdı beraber yiyelim mi? Songül ilaçlarını içecek daha.
Metin: Olur geçelim dedi
Çınar ile Emin masaya doğru giderken Metin kızının kalkmasına yardım ederken sessizce konuşuyorlardı;
Aferin güzel damat bulmuşsun sevdim. Senide seviyor düşünüyor belli.
Songül: Bende onu çok seviyorum.
Metin: Düğün ne zaman
Songül: Baba gerçekten mi yıllar sonra kızına sorduğun ilk soru ne zaman evleniyorsun mu? Henüz öyle birşey yok şimdilik birlikteyiz mutluyuz bu bana yetiyor.
Metin: Tamam canım birşey demedim sen mutluysan gerisi teferruat.
Birlikte yemek yerken masadaki sessizliği Metin bozdu;
Ee damat senle tanışmamız biraz aksiyonlu oldu ama Abdullah'ın oğlu olduğundan biraz tanıyor gibiydim zaten.
Songül su içerken damat kelimesini duyunca birden öksürmeye başladı;
Metin: İyi misin kızım?
Songül: İyiyim ya su kaçtı genzime yok bişey siz devam edin sohbetinize.
Emin: Babam bahseder miydi benden?
Metin: Bahsetmek mi dilinden düşürmezdi senle Esma'yı. Hatta sizin Songül ile tanıştığınızı bilmeden kendi aramızda anlaşmıştık bizim çocukları tanıştıralım diye ama bize gerek kalmamış gördüğüm kadarıyla.
Emin: "İyiki tanışmışız" dedi songül'ün gözlerinin içine bakarak.
Songül: İyiki❤️
Metin: Evlilik ne zaman kısmetse bakıyorum siz şimdiden beraber yaşamaya başlamışsınız.
Çınar her ne kadar bu durumu görmezden gelmeye çalışsa da daha fazla sessiz kalamadı;
Evet ya en son geldiğimde karşı dairede oturuyordun sen Songül yanlış mı hatırlıyorum canım kardeşim.
Songül: Şimdi şöyle oldu abicim ben hemen açıklayayım sana Esma'yı biliyorsun zaten Emin'in kardeşi o buraya yerleşince dediki ben abimle kalamıyorum en iyisi ben sana yerleşeyim dedi. O benim evime geçince bende otomatik olarak buraya yerleştim Esma ile ev arkadaşı olmak biraz zor çünkü birde Emin yalnız mı kalsın yazıktır şimdi dedim öyle oldu.
Çınar: Öyle mi oldu. Kardeşi karşı daireye geçti diye yalnız kaldı sende tabi kıyamadın.
Songül: Hıhı
Çınar: Şimdi babamda İstanbul'a yerleşecek madem ev arkadaşı olmak zor onunla yaşarsın nasıl fikir ?
Songül: Yani şimdi babam yerleşsin buraya ama bende alıştım bu eve apartmana düzen kurduk falan böyle devam mı etsek abicim?
Çınar tam cevap verecekken metin araya girdi;
Bırak kızı çınar nerde kalmak isterse orada kalır kocaman kız sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Devrimi
RomanceAşkın devrimi❣️ Birbirinden habersiz hayatın getirdikleri sayesinde karşılaşan iki insan ve büyük aşkları❤️