10. bölüm

881 47 321
                                    

Sabah olduğunda songül erkenden uyanmış mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. esma'da ona yardım ediyordu. kızlar kahvaltıyı hazırlarken Songül yavaşça Esma'nın yanına gelip koluyla dürttü;

Esma: Napıyon kız?

Songül: Esmaaa

Esma: Kesin bişey soracaksın yoksa esmaaa diye uzatmazsın sen sor bakalım ne soracaksan.

Songül: Beni çok iyi tanıyorsun canım bingo. Siz dün hastaneye Taylan ile beraber mi geldiniz?

Esma: Evet yani emniyete gitmiştim ben orada karşılaştık oda hastaneye gelecekmiş abimi görmek için bende dedim gelin birlikte gidelim. Ne var bunda.

Songül: Bişey yok canım geldiğinizde ikinizinde yüzü gülüyordu soramamıştım o yüzden şimdi soruyorum noluyo aranızda çünkü sen yanına erkek sineği bile 5 metreden fazla yaklaştırmazsın hele sohbet muhabbet hiç sevmezsin esma dökül bakalım.

Esma: Tamam haklısın son ilişkilerimizden sonra sende bende erkekler ile olan bağımızı fazla kopardık. Yani herkes aynı değil sonuçta bak sen yeniden abimle bir yola girdin ben sizi görünce aşka olan inancımı kazandım Songül. Taylan'da iyi adam yani hoş, yakışıklı böyle ilk görüşte olmasada eminyette tekrar karşılaşınca bir tık etkilenmiş olabilirim.

Songül: Sadece bir tık mı, birkaç tık olmasın?

Esma: Ya Songül tamam etkilendim işte dünde sohbet ettik baya ama o benden hoşlanmış mıdır of Songül hiç anlamıyorum ben artık sence ne düşündü benim hakkımda yani benle o, bizden olur mu?

Songül: Çokta güzel olur arkadaşım. Taylan iyi biri, haklısın ikimizde güzel ilişkiler deneyimleyemedik ama şimdi en güzelini hakediyorsun sen. Bence çok güzel olur ikinizden.

Esma: Yaa öyle diyorsun. Akışına bırakayım en iyisi dimi ne kaçarak nede zorlayarak olmaz sonuçta. Ama abim bilmesin Songül kıyameti kopartır.

Songül: Abin senin adına mutlu olur canım niye öyle diyorsunki?

Esma: Kendisi birazcık kıskançtır çünkü. Sen onun kıskanç haliyle tanışmadın henüz ama umarım tanışmazsın.

Songül: O derece diyosun.

Esma: Bana karşı o derece o yüzden aramızda kalsın şimdilik abim duymasın.

O sırada Emin mutfağın kapısına gelmişti. Esma'nın son kelimesini duyunca geldiğini belli etmek için öksürdü. Esma panikle arkasını döndü;

Esma: Abicim günaydın. Ne zaman uyandın sen?

Emin: Günaydın kızlar. Neyi duymamam gerekiyormuş benim?

Esma: I-ıı şeyi ya şey Songül neydi sen cevap versene.

Songül: Neyi olacak hayatım ben ses yaptım biraz o yüzden esma abim uyuyor sesi duyup, uyanmasın dedi.

Emin: Düşünceli kardeşim benim.

Songül: Sen nasıl oldun hayatım ağrın var mı?

Emin: Var biraz keşke dizilerdeki gibi bir serumla iyileşebilseydik. Mecbur ilaçlarla tedavilerle iyileşmeye çalışıcaz bir süre😅

Songül: Kıyamam sana ben bakarım sana merak etme. Serumla olmasada sevgimle iyileştiririm belki seni.

Emin: Hmm diyosun

Songül: Hıhı diyorum.

Songül tam Emin'i öpecekken Esma'nın orda olduğunu hatırlayıp yanağından öptü sadece.

Aşkın DevrimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin