Ben gözlerimi devirmiş sıraya kafamı koymuştum o da benimle beraber sıraya kafasını koymuştu göz göze gelmiştik ama biraz fazla yakındık.
"Emir"
"Derin"
İsmimi o kadar güzel söylemişti ki etkisinde kalmamak mümkün değildi kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı birden sıradan başımı kaldırmıştım ki o da benimle beraber kaldırmıştı.
Bedenini bana doğru çevirip bana bakmaya başlamıştı bende ona doğru dönüp ne yapıyorsun anlamında bir bakış atmıştım. Emir ise birden kalkıp yerine geçmişti ki o ses kulaklarıma ilişti
"Herkes yerine, galiba daha öğretmeni yerinde beklemeyi öğrenememişsiniz. Ben defteri dolduruncayadek sayfa 187'deki metni okuyun sonra beraber tahtada konusunu ana düşüncesini bulacağız!"
Bu kadından nefret ediyordum. Evet okulda disiplin gerekli ama bu kadarda fazla yeni gelen edebiyatçı hiç iyi değildi.
Hoca defteri doldurmuş bizim okumanızı beklerken telefonla uğraşıyordu. Bugün sıra arkadaşım Ela gelmemişti raporluydu hasta olmuş bende metni okuduktan sonra metinde geçen kelimeleri inceliyordum.
İncelerken birden sıranın üzerine kağıt parçası düşmüştü. Tam da tahmin ettiğim gibi çaprazımda oturan Emir'den gelen kağıttı.
Kağıt parçasını açtığımda ise şu cümlelerle şaskınlığımı gizleyememiştim.
____________
Saat 7.00 da evime gelE+D=♡
_______________Biraz çocukça gelsene onun bu huyunu seviyordum bazen çocuk olmak gerekir.
Bende ona karşılık hayır yazdım zaten okuldan sonra yeterince yorgun olacaktım. Ama itirazı üzerine kabul ettim.
Öğle arası kantinden tost alıp sırama oturmuştum ve telefonumu açıp bilinmeyen numaradan yazan kişiye mesaj atmıştım.
________________________
Ben: Nasılsın
05**: Kötüydüm ama sen yazınca iyi oldum
Ben: Ben erimek sana karşı
05**: Okulda mısın?
Ben: Evet öğle arasındayım
05**: Güzel peki şekerpareleri yedin mi?
Ben: Ne, bir dakika sen bunu nereden öğrendin
05**: Aşktan be güzelim.
Ben: Senin dediğin gibi olsun bakalım ama ben bunu öğreneceğim
05**: "Dua et okuldayım bilinmeyen bey"
Ben: Aaa birde taklit ediyor engel yermisin tatlıdır
05**: Hayır güzelim yemem ben senin aşkınla yeterince doydum
Ben: Off ne söz Bee
05**: Düşersin öyle işte neyse benim işim var şeker yanaklara birer şekerpare kondurdum say
Ben: 🙃😉
____________________
Okula yemek için şekerparelerimi getirmiştim ve bunu sadece Emir biliyordu. Aklıma acaba bilinmeyen numara Emir' miydi diye geldi.
Galiba bu numara Emir'indi. Bende biraz oynu bozmamak için biraz devam ettirmeye karar verdim.
Okul çıkışı eve gidip üstüme beyaz bir t-shirt, altıma siyah paraşüt pantolon giyip saçımı dağınık topuz yapmıştım.
Yanıma çantamı alıp yola çıkmıştım.
Otobüse binmiş Emir'in evine doğru ilerlemeye başlamıştım.Emir'in evine geldiğimde ise Emir'in evini görünce şaşırmıştım gerçekten zengindi.
Ev değil sanki saraydı. Beni kapıda karşılayıp koluma girmişti ve oldukça şık görünüyordu.
Dağınık saçları ve tek taraftan sarkan uzun küpesi ona ayrı bir hava katmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekerpare'm (Beklenmedik Bir Son Ile Tamamlandı)
Short Story05**: Senin adını evini tek yaşadığını biliyorum ama sen benim ismimi bile bilmiyorsun Ben: Bu benim suçummu sence ismini söyleyebilirdin sana engel olan kim 05**: Doğru canım sen sormadın ki söyleyeyim merak bile etmedin bu kim diye Ben: çünkü seni...