"Girebilirsin güzelim"
O böyle dedikten sonra girip girmeme arasında kalmıştım ama bir yandanda kendime bu kadar korkak olma diye gazlamam yokmuydu.
Gerçekten bazen kendimi bile anlamıyordum. İçeri girmiştim ama görünürde kimse yoktu. Odadın biraz daha içerisine geldiğimde kapı hızla kapanmış ve kendimi Emir'in kollarında bulmuştum.
"Ben sana ne dedim kızım sen korkmazmısın hiç?"
"Korksaydım gelmezdim Emir bana bir t-shirt ver birde şort başka birşey istemiyorum"
Emir kafasını yukarı kaldırım gülümsemişti. Sonra ise bana bakıp kafa sallamıştı. Beni kucağından indirip elime istediklerimi tutuşturmuştu.
"Bunları giyindikten sonra salona geç bende orda olacağım elini çabuk tut"
Ben odadan çıkmadan üzerini çıkarmaya başlamıştı. Bende hemen odadan çıkmış elbisemi çekiştirerek odama doğru ilerlemiştim.
Odaya gelip kapıyı kilitlemiş ve Emir'in bana verdiği kıyafetleri üzerime geçirmiştim.
Sonra ise Emir'in dediğini yaparak alt kata salona inmiştim. Salonu sadece televizyonun ışığı aydınlatıyordu. Biraz daha ilerledikten sonra koltukta yarı çıplak bir şekilde Emir'in uzandığını görmüştüm.
Emir'den biraz uzak oturmaya çalışsamda Emir kolumu tutup beni yanına oturtmuştu.
Emir kolumun tekini kendi boynuna atmıştı. Ben dik oturuyorken o yayılmış bir vaziyette altımda kalıyordu bende bu duruma dayanamıyorum.
Bugün oldukça kendimi zorlamış ve duygularımı gizlemeye çalışmıştım.
Ben bunları düşünürken Emir televizyonu kapatmıştı. Kafasını bana döndürüp dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Ellerini kullanarak, yayılma pozisyonundan çıkıp oturmuştu.
Dudaklarını çektikten sonra kulağıma getirdiği dudaklarından dökülen cünleler yüzünden bende kendime hakim olmakta zorlanıyordum.
"Kokun, tenin , dudakların, saçların, tam anlamıyla beni baştan çıkarıyorsun sana, sana dayanamıyorum"
Son dediğinde sesi boğuklaşmıştı. Dudaklarını kulağımdan çekmeden önce boynuma ıslak bir öpücük kondurmuştu.
******
O gece ikimizde derin bir uyku çekmiştik ben onun göğsünde o ise benimle. Sabah uyandığımda Emir'i uyandırmamak için yavaş bir şekilde kalkıyordum ki beni tutmuştu."Günaydın güzelim" demiş ve beni yanağımdan öpmüştü.
"Günaydın Emir" Emir bana kaşlarını kaldırarak bakmıştı.
"Artık şu Emir kelimesi yerine aşkım veya bebeğim olmadı kocam da diyebilirsin"
"Ah! Ne harika Emir olarak kalması daha iyi bence"
"Sen kendini ne zannediyorsun Derin onca şeyi yaşadıktan sonra aramıza mesafe koyup bunları unutacağımı mı zannediyorsun bu ne çekingenlik"
"Ben, ben-"
"Sen ne güzelim" dedikten sonra yatakta üzerime doğru gelmeye başlamıştı.
Ben ise yataktan kalkıp kapıya doğru ilerlemiştim ama kapıyı açamamıştım.
Emir gülerek üzerime doğru geliyordu. Beni duvarın bir köşesine kıstırıp elini belime koymuştu.
"Sen beni seviyorsun, sen bana deliler gibi aşıksın, sen, sen, sen, sen benim sana her dokunduğum an beni arzuluyorsun ama bunu kabullenemiyorsun değil mi güzelim?"
Demişti dudaklarımı aralayıp cümle kuracakken Emir yutkunmuştu gözlerini bedenimde gezdiriyordu.
Emir'i ittirip, "Ben mi utangacım Emir?"
Emir hâlâ üzerime geliyordu artık gerçek kişiliğime dönme zamanıydı.
O üzerime gelirken bir adım atmıştım.
"Beni hafife alma derim her zaman bir insanın göstermediği bir yüzü vardır bunu unutma ah! Şunu da söyleyeyim sen sadece ukala kişiliğin arkasına saklanıyorsun Emir Bey dikkat et!"
Demiş ve kapıyı çarpıp çıkmıştım. O gece aslında öpüşmekten başka hiç bir şey yapmamıştık sadece beraber uyumuştuk o kadar ama o bunu büyütüyordu.
Kendi evime gelip güzel bir duş almıştım kendime bakım yapmış ve koltuğuma kitap okumak için oturmuştum.
Ama aklıma yolda gelirken bir buket çiceğin acımasızca yerde çiğnemiş olduğu geldi. Pencereden bakıp çiceğin yerinde olup olmadığı kontrol ettikten sonra merakıma yenik düşüp aşağıya inmiş çiçeği alıp daireme geri gelmiştim.
Çicek berbat haldeydi ve ezilmiş çiceklerin arasında bir not çıkmıştı.
Notu açıp okumuştum ve şaşkınlığımı gizleyememiştim.
"Şekerpare'm sen benim, bende senin olmaya hazırım eğer sende hazırsan sadece şunu bil seni seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekerpare'm (Beklenmedik Bir Son Ile Tamamlandı)
Short Story05**: Senin adını evini tek yaşadığını biliyorum ama sen benim ismimi bile bilmiyorsun Ben: Bu benim suçummu sence ismini söyleyebilirdin sana engel olan kim 05**: Doğru canım sen sormadın ki söyleyeyim merak bile etmedin bu kim diye Ben: çünkü seni...