chapter 13 - Masturbation 18+ 👉👈💋

697 45 10
                                    

Gender transition

Now

-Body ___ the soul

Jungkook freya
Freya jungkook

ජන්ග්කූක් ඉක්මනට ෆ්‍රෙයාගේ කාමරයට ගියේ මිසිස් ජියොන්ගෙයි මිසිස් සේහිගෙයි ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්න බැරි නිසා....

කාමරේට ගිහින් දොර වහගත්ත ජන්ග්කූක් ඉක්මනට washroom එකට ගිහින් තමන් ඇදගෙන හිටපු ඇදුම් ටික ගලවලා පැත්තකට දැම්මා....

කණ්ණාඩිය ඉස්සරහට ගිහින් තමන්ගෙ ඉස්සරහින් පේන ෆ්‍රෙයාගේ ශරීරය දිහා බලාගෙන කොල්ල ලොකු කල්පනාවකට වැටුනා.... ජන්ග්කූක් මීට කලින් කිසිම දවසක ගැහැනු ශරීරයක් ඇතුලෙ ඉදල නැති නිසා කොල්ලට ඕනෙ උනා ෆ්‍රෙයාගෙ ශරීරය ඇතුලෙ ඉන්න මේ ටික වෙලාවෙ මොනව හරි ට්‍රයි කරලා බලන්න.... උදාහරණයක් විදියට ගත්තොත් කෙල්ලෙක් masturbation කරද්දි ඒ කෙල්ලට ඒක දැනෙන්නෙ කොහොමද කියල බලන්න වගේ.... සාමාන්‍යයෙන් පිරිමි අයට masturbation කියන දේ මහ ලොකු දෙයක් වගේ නොපෙනුනත් ගැහැනු අයට masturbation කරලා හරි හමන් වින්දනයක් ගන්න අමාරුයි කියන එක ජන්ග්කූක් දැනගෙන හිටියා....

( masturbation - ස්වයං වින්දනය )

කොල්ලට ඒ හැගීම විදලා බලන්න ආසාවක් ආවත් ඔහුට වරදකාරී හැගීමක් දැනුනා....මොනව උනත් ඒක ඔහුට අයිති ශරීරයක් නොවන නිසා.... ඒත් ආසාවට වඩා කුතුහලය වැඩිවුන නිසාද මන්දා කොල්ල ලග තිබ්බ body lotion bottle එක අරගෙන ඒකෙන් ටිකක් අතට දාගත්තා.... වතුර පුරවලා නොතිබ්බ බාත්ටබ් එකට ගිහින් වාඩිවුන ඔහු ෆ්‍රෙයාගෙ ශරීරය ඇතුලෙ ඉදගෙන කකුල් දෙක දෙපැත්තට කරලා බාත්ටබ් එකේ දෙපැත්තෙ දාර දෙක උඩින් තිබ්බා.... ඊලගට අතට ගත්ත body lotion ටික කෙල්ලගෙ රහස් ප්‍රදේශයේ ගාලා ටික ටික ක්ලිට් එක රබ් කරන්න ගත්තත් මුල් ටිකේ ෆ්‍රෙයාගෙ ශරීරය ඇතුලෙ හිටපු කොල්ලට කිසිම විශේශ හැගීමක් දැනුනෙ නෑ.... ටික වෙලාවක් එහෙම රබ් කරලා තමන්ගෙ එක ඇගිල්ලක් පින්ක් හෝල් එකට ඇතුල් කරල ටික ටික move කරන්න ගත්තා.... තවත් ඇගිල්ලක් ෆ්‍රෙයාගෙ පින්ක් හෝල් එකට ඇතුල් කරලා fast move කරත් කොල්ලට දැනුනෙ වේදනාවක් විතරයි....ෆ්‍රෙයාගෙ ඇග ඇතුලෙ හිටපු කොල්ලට තවත් ඇගිල්ලක් ඇතුල් කරන්න බැරිවුනේ ඔහුට ලොකු වේදනාවක් දැනුන නිසා.....යන්තම් හිරිවැටෙන ගතියක් දැනුනත් කොල්ල හිතපු තරම් ඒක ෆීල් උනේ නෑ....

MISS . JJK ( 𝘾𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 ) Where stories live. Discover now