chapter 18 - fvcking jiya 😠🖕

486 44 1
                                    

Body transition

Now

Body ____ the soul

Jungkook freya
Freya jungkook

ඊලග දවසෙ යුනි එකේදිවත් ජන්ග්කූක් , ෆ්‍රෙයා දෙන්නා මුනගැහුනේ නැති තරම්....
ඒත් යුනි එකම වගේ කතා කරේ ඒ දෙන්නා ගැන.... ඊයෙ ජන්ග්කූක්ගෙන් ගුටිකාපු නිසා මින්හො යුනි ඇවිල්ලා තිබ්බෙ නෑ....ඒත් ජන්ග්කූක් , ෆ්‍රෙයාව ඇදගෙන ගියපු එක , කවදාවත් කෙල්ලෙක් වෙනුවෙන් කොල්ලො එක්ක රන්ඩුවෙලා නැති ජන්ග්කූක් ඊයෙ ෆ්‍රෙයා වෙනුවෙන් මින්හො එක්ක රන්ඩු උන එක හැමෝටම ලොකු ප්‍රශ්නයක් උනා....

මේ සිද්දිය ජියාටත් ආරන්චි උනා....ජියා හිටියෙ කොයි වෙලේත් ෆ්‍රෙයාට කතා කිය කිය.... ඇත්තටම මේක ෆ්‍රෙයාගෙ ඇග ඇතුලෙ හිටපු ජන්ග්කූක්ට ලොකු වදයක් උනා....

" තමුසෙට මට සැරින් සැරේට කියන්න තියන්න එපා.... ජන්ග්කූක්ගෙන් ඈත්වෙලා ඉන්නවා....ඒ ඉන්නෙ මගෙ boyfriend , තමුසෙලා වගේ දෙකයි පනහෙ ගොඩේ ගෑනු ගැන එයා interest කියලද උබල හිතන් ඉන්නෙ...."

කොරිඩෝ එකේ ඇවිදින ගමන් හිටපු ෆ්‍රෙයා සහ එලාව ලග තිබ්බ කාමරේකට ඇදලා ගත්ත ජියා සහ ඇගේ යාලුවො ෆ්‍රෙයා , එලා දෙන්නව බිමට තල්ලු කරලා ඔවුන්ගෙ මූනට පහත් වෙලා එහෙම කිව්වෙ කටකොනකින් හිනාවෙන ගමන්....

" ඔහ් , මෙයාලට තේරෙන්නෙ නෑ ඩාලින් , උන් තුන්දෙනා මුන්ගෙන් ගන්නෙ ආතල් එකක් කියලා....ඔන්න ඔහේ ඔහොම නටන්න දෙමු , කොහොමත් ඔයානේ දවසක ජන්ග්කූක්ව බදින්නේ...."

රෝසි , ෆ්‍රෙයාගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා මූන උඩට උස්සලා ඇයට කම්මුල් පහරක් දෙන ගමන් ජියාට එහෙම කිව්වෙ ජියාත් අනෙක් පැත්තෙන් ඇවිත් ෆ්‍රෙයාගෙ කොන්දට පයින් පහරක් ගහද්දියි....

" උබ හිතන් ඉන්නෙ උබ හරි ලස්සන ගෑනි කියල නේ.... මේ බලපල්ලා මිස් යුනිවර්ස් අපේ කැම්පස් එකට බැහැලා...."

ජියාගෙ තවත් යාලුවෙක් ඇවිත් ෆ්‍රෙයාගෙ belly එකට පයින් පහරක් ගහන ගමන් අනෙක් පැත්තෙ හිටපු රෝසි එක්ක එකතු වෙලා ෆ්‍රෙයාට කින්ඩියට වගේ හිනාවුනා....

" දාර බඩු කැම්පස් සිලෙක්ට් වුනාම අපි වගේ අයටවත් නිදහසේ ලව් එකක් කරගෙන ඉන්න නෑ....අනුන්ගෙ මිනිස්සුන්ගෙ ඇගේ එල්ලෙන්න යනව නේ ඉතින්...."

MISS . JJK ( 𝘾𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 ) Where stories live. Discover now