İKİNCİ DEFA
Hangi el tutar ki ölüm meleği!
Sokaklar kıpkızıl enkaz ve kan ki!
Çocuklar hasretti anne kucağı.
Göklerde oltada Azrail sanki!
(KARME)
✈️ 💣 ✈️6/9 AĞUSTOS 1945-HİROŞİMA
YAMAGUCHİHiroşima ve Nagasaki'de mühendis
HİSAKİ
Yamaguchi'nin eşiBAY MİTSUBİ
Yamaguchi'nin patronu
AKİRA
Yamaguchi'nin arkadaşı,mühendis
SATO
Yamaguchi'nin arkadaşı,mühendis
✈️ 💣 ✈️
BAY MİTSUBİ
Japonya'nın en köklü firmalarının başında bulunuyordu. Firma ürettiği araçların benzin tankerlerini tasarlaması görevi güvendiği elemanı Yamaguchi'ye aitti. Kendisini geliştirmesi için onu Hiroşima'daki daha büyük bir tersaneye göndermek istiyordu.
Orda kendini yeterince geliştirecek, mütemadiyen öğrendiği teknikleri Nagazaki'de bulunan üretim tesislerindeki personele öğretecekti. Bu iş için oldukça istekli ve yetenekliydi. Patronunu mahcup edecek her türlü davranıştan uzak bir karakteri vardı. Biçilmiş kaftan derler ya tam da o türden bir elemandı.
-Yamaguchi, Hiroşima'daki tersaneye bir süreliğine gitmeye ne dersin? Kendini daha fazla geliştirmek adına bunu yapmalısın. Sen de çok iyi biliyorsun ki en güvendiğim elemanlarımdan birisin. Bu teklifi öncelikle sana yapmak istedim. Kabul etmezsen, başkasıyla konuşacağım, bunu dert etme.
✈️ 💣 ✈️
YAMAGUCHİ
Bu kararı tek başına vermekte zorlanır. Çünkü küçük çocuğundan ve sevdiği eşi Hisaki'den geçici de olsa ayrılmak zor olacaktır. Bir yanda ailesi diğer yanda çok sevdiği mesleğini geliştirmek için verilen bir görev vardır. Biraz da patronunun ona olan güveni eklenince karar vermek daha da zor olur.
-Bana güvendiğiniz için sizi mahcup etmek istemem.Eğer eşimden çok ciddi bir itiraz gelmezse bu görevi kabul edebilirim. Yarına kadar sizden müsaade istiyorum.Bu konu hakkında onun da fikrini almak istiyorum, ondan sonra size kararımı açıklayacağım Bay Mitsubi!
✈️ 💣 ✈️
HİSAKİ
Eşi Yamaguchi o gün eve düşünceli bir şekilde gelir. Çok sevdiği çocuğuna diğer günlerden daha fazla ilgi ve zaman ayırır. Bu durum Hisaki'nin dikkatini çeker. Bunun bir veda ilgisi olduğunu az çok tahmin eder.
Daha önce de bir kaç ayrılık olmuştu Yamaguchi ile ama o zaman çocukları yoktu. O zamanki ayrılıkları ikisini de üzse de şimdi bir de arada çok sevdikleri çocukları vardı.-Seni düşünceli gördüm Yamaguchi, neyin var? Kötü bir şey mi oldu iş yerinde?
YAMAGUCHİ
Nagasaki'deki görev yerinden geçici olarak Hiroşima'daki bir tersanede görevlendirildiğini gizler başta. Hem de ne görev! Mucizevi bir şekilde kurtulacağından habersiz olacağı ve atom bombasıyla tanışacağı ilk an olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA HİROŞİMA
Historical FictionDÜNYANIN 🩸 KANI ŞİMDİ BENİM ELLERİMDE DİYEN J.R.O' NUN TARİHE BIRAKTIĞI SİLİNMEZ İZLER SÜRÜKLEYİCİ VE ÖZGÜN BİR TARZDA DİLE GETİRİLMEYE ÇALIŞILDI... BEĞENMENİZ DİLEKLERİMLER~ KAR*MEN