Shinazugawa
50 insan yemiş bir iblisin bu kadar çabuk iyileşebilmesi imkansız. Anlamıyorum.
Dakikalarca etrafımda dönüyorum ama lanet iblisi göremiyorum. Nerede bu bok çuvalı lan.
Arkamda bir dal kırıldı sanki. Başımı refleksle çevirdiğimde orada hiç bişey yoktu. Tuttuğum nefesi geri verdim. Tekrar nefes alacakken bişey üstüme atladı ve dengem bozuldu. Gözlerimi açtığımda üstümde başka bir iblis vardı. Üstümde mi?!
Hemen onu ittirip ayağa kalktım
"Yavşaklığın bittiyse dövüş sümüklü."
"Sümük mü?!" Sümüklü kızın gözleri dehşetle açılırken sırıttım. Pardon, tam bir piskopat gibi sırıttım.
Hazır dikkati dağılmışken atağa geçtim. Sanki dikkati hiç dağılmamış gibi soğukkanlılıkla hamlemi savurdu.
Demek kılıcımı çekmeme değecek bir iblisti öyle mi? Güzel.
Yüzümdeki sırıtma düştü. Artık ikimizde birbirimize ölü gibi bakıyorduk. O zaten artık bir ölü.
Ellerindeki tırnaklar sarı bir sıvıya dönüşünce öğürdüm. Kızın kaşları çatıldı. Öfkelenmiş miydi yani kendisine iğrenç birşeymiş gibi davranmama? Zaten iğrençti ama neyse.
Tırnaklarındaki sümükleri kırbaç gibi kullanarak bana savurdu. 10 tırnak demek aynanda 10 sümük kesmem gerek demek. Of!
Tek elle katanamı savurarak kestim hepsini. İblisin ağzı aralanmıştı. Bu kadar güçlü olmamı beklemiyor muydu? Hah! O fazla güçsüzdü.
"Çok iyi" diye mırıldandı. Ama gözleri artık başka bakıyordu. Sanki aşıkmış gibi? Şu hayatta en son isteyeceğim şey, sümüklü biriyle evlenmek herhalde.
"Öğk!" Eğer bir şey yeseydim kesin şuanda hepsini kusardım.
Yine tırnaklarındaki sümüğü bana doğru savurduğunda onlarıda savuşturdum. Kolumda acayip bir acı oluştu. Gözlerimi sağ koluma çevirdiğimde sümüğe benzeyen asitin koluma sıçrayıp derimi erittiğini gördüm. Ama bu çok iğrenç lan.
Her yer dönmeye başladı. Midem bulandığı için mi yoksa asit yüzünden mi bilmiyorum. 3 tane iblis bana doğru geliyor. Hayır 2 tane geliyor. Bi dakika 4 mü oldu?
Bir an önce kendime gelmezsem kaybederim. Kendimi zorlayarak kılıcımı iki elimle sıkıca tutup pozisyon aldım.
Artık her yer dönmüyordu. Bunu yapabilirdim. Yapamazsam en büyük şerefsizim! Motivasyon da aldığıma göre artık şu iğrenç şeyi öldürebilirim.
"Rüzgar nefesi 'fırtına'." Derin bir nefes aldıktan sonra nefesimi dişlerimin arasından verdim.
Havadaki rüzgarı tek bir çizgi haline getirip kılıcımla birlikte savurarak iblisin boynunu ahenkle kesiverdim.
İblis saniyeler içinde toz olurken katanamı kabzasına soktum.
Bayılan kızı ve diğer iblisi hatırladığımda adımlarımı hızla kızı bıraktığım yere doğru attım. Muhtemelen o ateş iblisi ben burada savaşırken o kızı yemiş olmalıydı.
Dikkatsizliğim yüzünden biri daha ölmüştü. Kaşlarım yavaş yavaş çatılırken kızı bıraktığım yerde olmadığını
farkettim. Kesin öldü.Gözlerimi etrafta gezdirirken bana doğru yürüyen 2 silüet gördüm. Elimle katanamın kabzasını tuttum.
Az önce tek hamlede düşmanı öldürmüş olsam da yorulmuştum. Dik durmakta zorlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanemi x Kanae < Başka Bir Evrende >
Novela JuvenilAilesini kaybettiği için aynı kaderi yaşayan iki insan...