Herkese merhaba benim minik kedilerim...
Umarım bu yepyeni kurgumu beğenir ve çıktığım bu yolda beni yalnız bırakmazsınız.
Yazım yanlışları varsa affola.
Beğenip yorum yapmayı unutmayın❤️Başlama tarihinizi buraya bırakır mısınız?💫
*******
Elinize bir kağıt kalem verilse ve kendi hayatınızı kendiniz yazacaksınız deseler kağıda yazacağınız ilk kelime ne olurdu?
Bunu o kadar çok düşündüğüm anlar olmuştu ki, hiçbir şekilde o kağıda yazacağım ilk kelimeyi bulamamış ve zihnimdeki düşünceleri buruşturup her seferinde çöpe atmıştım.
Çünkü istediğim her şeye sahiptim. Para desem? Bu zamana kadar maddi açıdan hiçbir sıkıntı yaşamamıştım. Bir Sabancı ya da Koç torunu değildim ancak hatırı sayılır bir aile gelirine sahiptim. Üstelik kendi paramı da kazandığım için maddiyat açısından hiç zor bir durumda kalmamıştım.
Belki yazacağım şey sevgi olabilirdi. Sevilmeyen bir insan değildim ancak kim daha çok sevilmeyi istemezdi ki? Şahsen ben, beni delicesine seven, benim için deli olan birisini isterdim.
Daha önce hiç sevgilisi olmamış birisi de değildim. İlişkilerim olmuş ve türlü sebeplerden ötürü bitmişti. Bitirdiğim için pişman olmadığım birkaç ilişkiydi hepsi de.
Annem ve babam ayrı olsa da onlar tarafından da ilgisiz bir şekilde büyümüş bir kişi de değildim. Gayet aile sevgisini de bir erkek tarafından sevilmeyi de tatmış birisiydim. Ama diyorum ya kim daha fazla sevilmeye hayır derdi ki? Sevilmek konusunda doyumsuz bir yapım vardı sanırım.
Her neyse...
Ben kendi kaderimi başlatacağım o ilk kelimeyi bir türlü bulamamıştım, uzun lafın kısası buydu. Kim bilir belki de ileride bulurdum?
Ben düşüncelerimin esiri olurken onları bir sis bulutu gibi dağıtan şey Füsun'un sesi olmuştu.
"Yeni sahnenin çekimi için oyuncular hazır hocam."
Kafamı usulca salladım ve
"Başlayalım öyleyse" deyip arkasında yönetmen yazılı olan sandalyeye oturdum.
Setteki herkes yerini alınca ikinci kamera asistanı elindeki klaket ile kameranın karşısına geçip
"3-2-1 kayıt" dedikten sonra klaketten tık sesini duymamızı sağlayıp kenara çekildi ve başrol oyuncularımız sözlerine başladı.
"Bana bunu yapma Leyla. Bizi bitirme. Söz veriyorum kendimi toparlayacak ve artık sana ve doğacak olan kızımıza iyi bir aile saadeti sunacağım."
"Bu kaçıncı sözün Ali? Kaç kere söz verdin sen bana hangisini tuttun? Dur ben cevaplayayım, hiçbirini!"
Başrolde oynayan kızın son cümlesinde sesini yükseltmesinin ardından Ali sözde ağlama moduna geçmişti.
"Bu son Leyla, yemin ederim bu son. Bu sana verdiğim son söz olacak ve bu sözümü hiçbir zaman çiğnemeyeceğim."
Leyla, Ali'nin bu sözlerinin ardından dik tuttuğu omuzlarını indirip
"Gerek yok Ali. Çünkü ben artık kararımı verdim, boşanalım. Daha fazla bu ilişkiyi yürütmek istemiyorum. İkimiz de biliyoruz ki sen değişmeyeceksin, bu yüzden daha fazla uzatmanın bir manası yok. Ayrılalım ve herkes kendi yoluna baksın. Ben de ailemin yanına Almanya'ya döner kızıma güzel bir gelecek vermek için uğraşırım. Ama sen ve ben bir arada olamayız artık. Ne sen şu kumar illetini bırakırsın, ne de ben seni bu şekilde kabul ederim." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGAPE |+18|
Teen Fiction"Portakalı soydum baş ucuma koydum ben bir yalan uydurdum." Yüzümde oluşan büyük bir gülümseme ile karşımdaki yüzünde mimik dahi oynamayan adama baktım. Söylediğim tekerlemeye eşlik etmeyince dudaklarımı büzüp "Hadi ama koca adam!" Diyerek sitem ed...