Bölüm 2

3.1K 41 2
                                    

Sevdiğim bir tek sen varsın nolur sende gitme 

Mardine en son bir kaç yıl önce gelmiştim ve hiçbir şey değişmemiş tek değişen zamandı Mardin havası çok başkaydı bir çok insan Mardini sıcak olduğu için sevmez oysa ben Mardini tüm güzelikleriyle seviyordum yolda gelirken Efeyi aramış konağı ayağa kaldırdığını öğrenmiştim ah deli oğlan  seni çok seviyorum konağın kapısını caldığımda Karşımda Ayten ablayı gördüm  Hoşgeldin kızım  hoşbuldum ayten sultan benimkiler nerde içerde seni bekliyorlar dediğinde hafif gülümsemiştim burdakiler benim ailemdi sorgusuz sualsiz beni kendi kızları olarak gören kişilerdi 17 yaşındaydım mardine ilk geldiğimde çok kötü durumdaydım  bu sefer Ankara bile bana yüz cevirmşti o ucurum yıkılmış acılarıma daha fazla dayanamamıştı Efe beni kötü durumda bırakmamak için almıştı getirmişti mutluluğum sadece 1 ay sürmüştü çünkü  daha reşit olmadığım  için saçlarımdan sürüklene sürüklene çıkartılmıştım bu konaktan bunu da o şerefsiz yapmıştı beni önemsediği için değilde soyadına sarar gelmemek adına almıştı sırf mutlu olmiyim diye birdaha mardine gelemedim geldiğim ilk zamanlarda alışmıştık birbirimze sert  olan dedem bile benimle gülüyordu şuan çok mutluydum çünkü yanımda onlar yoktu  yanımda aile diyebildiğim insanlar vardı bu mutluluk daha fazla sürecek miydi işte o konuda emin değilim oturma odasına girdiğim zaman ilk önce Aydın dedemin elini öptüm sonra amcamın ve Anne ve babama da sarıldım belki onlara anne baba dede amca demem size sacma gelicek ama onlar bana ailenin sadece kendi kanından canından olmadığını çok iyi bir şekilde öğretiler evet belki sacım sürüklene sürüklene bu konaktan cıkartıldım ama onlar elinden geleni her şey yaptılar onlarla görüşmeye zaten devam etmiştim Melek annemin ağladığını görünce dayanamadım AA sizin biricik kızınız gelmiş siz güleceğinize ağlıyorsunuz herkes gülmeye başlamıştı Efe nerde anne dedim kızım bilmiyorum kaşımı havaya kaldırdım inanayım mı inan inan ve Efe koltuk arkasından çıkmış bana sım sıkı sarılmıştı  ulan nerden cıktın  be . ben her yerden cıkarım komutanım .yüzünde pis sırtış oldu kendim tutamayarak güldüm akşama kadar sohbet ettik hasret gecirdik telefonumun caldığını görünce hiç zaman kaybetmeden actım Emredin yüzbaşım Deniz yarın görev var yeni timinle de tanışırsın sevdiklerinle vedalaş yarınki görev çok zor olacak baş üstüne yüzbaşım herkes pür dikatt beni izliyordu muhtemel çok sesli konuşmuştum ki bu çok normal dedem konuştu ne oldu kızım. yarın zorlu bir görev beni bekliyor sizden helalik istiyorum hepiniz hakkınızı helal edin annemin gözleri dolmuş Efe ağzını acıp kapatıyordu helal olsun dedi dedem  ardından diğerleri herkesle sarıldım Efe kulağıma yaklaşıp sevdiğim sen varsın bari sen bırakma söz ver ordan sağ sağlim cıkacağına dair söz ver kardeşim yalvarırım susma Efem yapma böyle benim görevim bu  insanları miletimi sucsuz insanları kurtarmak  canımı feda etmem gerekirse sorgusuz ederim  bunun zaten farkındasın söz vermicem ama çalışıcam eğer ölürsem sakın arkamdan ağlama senin  tek bir gözyaşın  benim ölüm fermanımdır zaten son kez sarıldım odama girdim göz kapaklarım artık kendiliğinden kapanıyordu yatağa uzandım son hatırladığım şey Efenin alnımı öpüp odadan cıkmasıydı sabah herken uyanıp ünüformamı giydim silahımı belime taktım ve evden hızlı adımlarla cıktım yeni timimi çok merak ediyordum arabama bindim ve karargaha sürdüm karargaha vardım arabamı parketim cardakta oturan askerlere selam verip yüzbaşının nerde olduğunu sordum tarif etikleri yere varınca kapıyı çaldım herkes toplanmış beni beklyordu tekmil verdim Rahat kelimesini duyunca  yerime oturdum ve yüzbaşı konuşmaya başladı Zafer timi yeni komutanınız Deniz çağrı herkes selam verdi şimdi gelelim göreve tam 4 aydır rehine tutulan bir askerimiz var onu ordan cıkarmanızı ve istediğim belgeleri bana getirmenizi k emrediyorum dikatli bir şekilde gidin ve dikatli bir  şekilde dönün hadi aslanlarım gidebilirsiniz görevin başlamasına çok az kalmıştı o sırada gereken silahları aldık  helikoptere bindik ve konuşmaya başladım merhaba asker ben yeni komutanız Deniz çağır sizden istediğim ne olursa olsun saygınızı korumak ve emrime itat etmeniz  emredersiniz  komutanım sesleri duyduğumda yüzümde bir tebesüm belirdi asker tekmil ver  Gökhan Erdem Amasya  Egemen Atay Sivas  Ege Kaya Mardin  Pamir Efe Trabzon Kara Soykıran Şanlurfa  Ateş Yamanoğlu Edirne  hepinizle tanıştığıma memnun oldum aranızda keskin nişancı varmı Var peki kaçtane 1 tane kim Ege bomba imha edmeyi bilen varmı yok anlaştık artık var komutanım bir soru sorabilir miyim d sor Egemen  eski timiniz kimdi işte bu soruya hazırlıksız yakalandım gölge timinin komutanıydım herkes şaşırmış üzgünce bakmaya başlamışlardı helikopter durduğunda hemen atladım tim herkes burda mı evet şimdi Pamir askerin bulunduğu yere kaç kilometre var hesaplayabilirmisin elbette komutanım 15 kilometre var şimdi hızlı yürümemiz lazım çünkü o şerefsizler herşeyi yapabilir 2 saat yolu resmen 1 saate gelmiştik bu bir mucizeydi bizim icin .Ege Pamir Kara benimle geliyorsunuz kalanlar kuzey batı yönünde  ilerleyin başka rehine varsa kurtarın Allah yardımcımız olsun Ege dikat et çatışma çoktan başlamıştı az önce Ege az kala vuruluyordu  neyseki iyiydi 3 saatir buradaydık mermilerde jarşörler de bitmek üzereydi Hakkınızı helal edin komutanım öyle bir şey olmayacak Kara.Gökhan durumlar nasıl.  komutanım benim mermim bitti hakınızı helal edin Gökhan yanındakileri al helikoptere gidin Pamir Kara Ege sizde helikoptere gidin komutanım siz .Ben burda kalıcam ama komutanım bu bir emirdir yanımdakilerin hepsi gittmiş tek kalmıştım bende teroristlerin olduğu yere gittim şerefsizler başıma vurup bayıldılar uyandığımda rehin tutulan askerle bir odadaydık neyseki bu çok iyi olmuştu  askere baktığımda bana bakıyordu çok hırpalamışlardı yer yeri kan içindeydi kapı alacaklı bir şekilde acıldığında içeri Mahmut şerefsizi girmiş kahkaha atıyordu.

Evet bölüm nasıldı Denizin fedakarlık yapması sizce belgeler bulundu mu yada bulunacak mı Rehin tutulan asker sizce kim tahminlerinizi bekliyorum beğenmediğiniz bir sahne var mı bu arada asker kurgusunu kafa dağıtmak için yazıyorum elbet yanlışım olacak sonucta bende insanım iki sahnedir dram  yazıyorum benden çekeceğiniz var kendinize dikkat edin 

Bendeniz asker kız Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin