Bora "nın " ağzından : Annem eve geldiğinde kardeşimizin o kız değilde başka biri olduğunu söyleyince hepimiz mutlu olsak da malesef şüphelerimiz vardı ve bu yüzden gergindik hepimiz hazırlanmıştık ve Denizin gelmesini bekliyorduk kapı çalınca kardeşlerimi süzdüm hepsi gergindi içeri geldiğinde tek olmadığını gördüm annem ve babam Denize sarıldı yanındaki kişiyle de el sıkıştılar sofraya geldiğimizde annem hepimizi tanıttı Deniz çantasını yanından ayırmıyordu her hareketini dikkatlice izliyordum fakat beni tek şüphelendiren çantasıydı annem yanındaki nin kim olduğunu sorunca abisi gibi gördüğünü söylemeden önce kahakaha attı kahakahası çok güzeldi babam mesleğini sorduğu an Gökay yanında olduğu için çantasını alıp silahını aldı Gökay iyi bir gözlemciydi Denize hesap sorduğunda Deniz çantasını bir hışım alıp asker kimliğini çıkarttı işte bu yüzden onu araştırdığımda adı ve soyadı hakkında başka bir şey yoktu kapıdan hışımla çıktığında annem bağırmaya başladı helal olsun çocuklarım siz bu kafayla devam edin tamam mı yazıklar olsun yukarıya gidince Gökkaya baktım gözünde pişmanlık yoktu boranın da gözünde pişmanlık yoktu babam tek kelime etmeden yukarı çıktı Derya ise hiç tepki vermeden yukarı çıktı buluta baktım acı çekiyor gibiydi ben mi çok garip hissediyordum bir kız kardeşim daha vardı ama hayatımda ilk defa görüyordum kafamı dağıtmak için Barla'sı çağırdım ve meyhaneye gittik meyhane pek kalabalık değildi barlas ve ben Ağa oğlarıydık aşiret toplantılarında tanışmış ve yıllarca süren bir dostluğumuz vardı herşeyi anlatım teselli etti biraz dertleştik sonra Denizi gördüm Efeyle ve yanlarında birden fazla erkekle gelmişti Asker olduğunu söylemişti acaba timi olabilir miydi oturdular beni görmesine rağmen hiç yokmuşum gibi davrandı şarkı söyleyince ister istemez sesini dinledim o kadar güzel bir sesi vardı ki büyülenmemek elde değildi herkes alkışladığında utandığını gördüm saat çok geç olmuştu onlar kalktığında bizde kalktık Bora Kardeşim ayıramadın gözlerini ;Karışmış olan kardeşim sana soracak değilim ya pardon kafamı sallamakla yetindim o kendi konağına giderken bende kendi konağıma gittim yaşananları düşündüm o hala ilk gün ki gibi tertemiz saf ve masumdu hayata rağmen onun ne yaşadığını bilmesem bile gözlerin hiç bir zaman yalan söylemediğini biliyorum ve onun gözlerinde gördüğüm şey acı güç hüzün konağa vardığımda annemin yerde tek başına oturmuş ağladığını gördüm neden ağlıyorsun anne nasıl ağlamayayım kızımı istiyorum onu kabullenmenizi istiyorum 23 yıldır ona hasret kaldım daha fazla hasret kalmak istemiyorum mutlu olmak istiyorum çok mu oğlum siz kardeşsiniz bak bulut onun ikizi ama o Nuh diyor peygamber demiyor Boran onun abisi hatırlıyor musun oğlum? sen ve Boran Denizimi daha benim karnımdayken paylaşamazdınız annemin söyledikleriyle yüzümde buruk bir tebessüm oluştu.
Geçmiş Bora 5 Boran 3
Bora anne kardeşim beni daha çok sevecek ve o bana ilk abi diyecek hepiniz göreceksiniz hayır diye atladı Boran o beni senden daha çok sevecek ve ben onun kahramanı olucam biliyor musun Bora ben hep onun yanında olucam söz veriyorum kardeşim hep yanında olucam diyerek daha annesinin karnında olan kardeşine sarılıp söz verdi şimdiki zaman ;
İkili onları dinleyen Boran dan bir haberdi boran gözlerinden akan yaşı silip annesinin olduğu yere gitti ve annesine sarıldı anne özür dilerim çok pişmanım ben böyle olacağını düşünemedim ben yaşadıklarımızdan dolayı çok saçma konuştum beni affet Özlem hanım oğluna bakıp kızım sizi ne zaman affederse bende o zaman affederim iyi geceler diyip odasına çıktı Borana baktım biraz ağır konuşmuş olabilirim ama korktum o kız gibi olmasından korktum ama artık önyargılı davranmaycağım hem o kız gibi değilmiş Askermiş aynı en büyük abimiz gibiBu bölümü Boranın ağzından okudunuz ve biraz hızlı yazdım yani bölümü beğenmedim
Aynı zamanda pek yazamıyordum okulumdan dolayı fakat okulum kış tatiline girdi şimdi daha aktif olmaya çalışacağım bu bölümden sonra karakterlerin modelini ve yaşlarını paylaşacağım ki kafanızda soru işaretleri kalmasın evet kitabıma yeni bir karakter mi ekleniyor ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeniz asker kız Gerçek Ailem
AksiDeniz küçüklükten beri asker olmak istiyordu daha 18 yaşına girince ailesi tarafından evden atıldı .Asker olmak istediği için çok büyük hakaretler işitti.yaralı kız büyüyüp asker oldu ondan calınan yılara inat taini mardine çıktı bakalım Denizi nel...