Bölüm 3

864 17 2
                                    

Oysa güclü olmayı ben istemedim 


O  bakıyorum da kavuşmuşsunuz iyi iyi birbirinizi son görüşünüz olacak. Gelelim sana Deniz hanım eline çakı aldı ve benden konuşmamı istedi bak Deniz iyi kızın hoşsun şimdi bana bilgileri ver. Eğer bana bilgileri verirsen ikinizide serbest bırakır kılına dokunmam ha eğer konuşmam dersen ikinizinde leşini çıkartırım sözlerinden sonra yanımdaki komutana baktım iyi görünmüyordu ama bir süre daha dayak yemek zorunda kalacaktı. Bak Mahmut eğer ölümden korksaydık asker olmazdık bizi ölümle korkutamazsın o yüzden ne istersen yap o bilgilere ulaşamayacksın sözlerini iyi hatırla bana bakıp küfür etti ve yanıma gelip kolumu cizdi öyle ağır derin cizikler cizmesine rağmen acı hisetmedim bu gücmüydü kücüklükten beri güçlü duruyordum peki ya bana bu hak soruldu mu cevapı herzaman ki gibi hayırdı güclü olmayı ben istemedim ama yaşadıklarım ve acılarım olmasaydı güçlü olamazdım ama eğer acılarım ve yaşadıklarım olmasaydı her cocuk gibi bende farklı şekilde güclü olmayı öğrenirdim ya babam öğretirdi bana güclü olmayı yada annem ama bana ne babam ne de annem öğreti ben kendim öğrendim ve ben böyle olmasını hiç istemedim Mahmut yarama tuz basıyordu peki ya acıtması gerekmiyormuydu neden yaram acımıyorda içim acıyordu neden bana o adamın yaptıklarını hatırlatıyordu. BendeN Hiç bir tepki alamayan Mahmut bu sefer çakıyı sol omuzuma sapladı yüzüne bakıp elinden gelen bukadar mı sana yaptıklarımı nekadar çabuk unutmuşsun sana bunları mı öğrettim sözlerim onu daha da öfkelendiriyor ve daha fazla işkence yapmasına sebep oluyordu komutan yeter artık biraz bana işkence yap gücün kadına mı yetiyor dediğinde bomboş odada sadece  benim kahkahalarım yankılandı yapmayın komutanım bende askerim . Mahmut bize bomboş bakıyor bu benim daha çok gülmemi sağlıyordu Yeter diyip  çakıyı göğüz kafesime sapladı sert bir tokat vurdu başım sağa dönmedi bir daha vurdu ve yine dönmedi sinirleri bozuldu ve odadan çıktı koluma baktığımda çok kan akıyordu omuzumun da bir farkı yoktu benim ne yapıp edip burdan benide komutanıda çıkartmam gerekyor du ama nasıl komutanım iyi misiniz. iyim asker rahat ol sen iyimisin iyim komutan sağol sizi burdan nasıl çıkartabilirim o belgeleri almam lazım yoksa görev başarısız olur şimdi beni iyi dinleyin son gücünüzü kulanın ve gelen teroriste elinizden gelen en güçlü darbeyi vurun Mahmutun attığı çakı tam ayağıma gelmişti onu almaya çalıştım ve eninde sonunda başarılı oldum hızlıca ipleri gevşettim ve koşarak komutanın ellerini ayaklarını cözdüm kolum ağırmaya başlamıştı ve hareket ettirmekte çok zorlanıyordum bulunduğumuz depoda iki sandalye ve cam vardı hadi be bu cam nereye cıkıyordu cama baktığımda bomba vardı ve son 5  dk olamaz olamaz imha da edemem burdan cıkarsam her türlü ölücem bomba ulaşayamayacağım yükseklikteydi ve sadece bu değil aramızda cam vardı komutanım bomba var imha edilmesi imkansız ama bomba ya kurtuluşumuz  yada sonumuz olacak teroristler çoktan cıkmıştır hadi komutanım cıkalım emin misin asker eminim komutanım bombanın olduğu bölgede bana  gerekli belgeler vardı komutanım hakkınızı helal edin bu belgeleri almam lazım siz hemen cıkın bana bir bakış attı ilkte anlayamadım ama sonra onu süzdüğümde bacağında çakı olduğunu gördüm komutanım gözünüzü seveyim yürümeye çalışın zamanım yok ki komutanı kolumun altına alıp yürütmeye başladım bombanın patlamasına son 1 dk komutanı cabuk cabuk dışarıya cıkartım bomba patlarsa ona zarar gelemeyeckti komutanım son yaklaşıyor içeri girmek zorundayım siz dayanabilirmisiniz Arkamdan Asker diye bağırdını duydum ama bu koşmama engel olmadı tabi<nekadar koşabilirsem    koşarak içeri girdim  son  30 saniye begeleri aldım ve bomba patladı nasıl yaptım bilmiyorum ama kendimi dışarı atabildim komutana baktığımda gözlerini kapatmış olduğunu gördüm komutanım bakın kurtuldum belgeleri ünüformamın cebine koydum ve komutanı koluma aldım komutanım yardım  çağırdınız  mı başını  salladığını görfüm dayanın komutanım bakın bende dayanamıyorum ama mecburum ağzımdan kacan iniltinin sebepi kolum ve göğüs kafesimdi nefesim kesiliyordu koşmam bile bir mucizeydi komutanın yaşayıp yaşayamadığını bile bilmiyordum neyseki helikoptere varmışdım komutanı elimden alındığını hisedince acık durmakta zorlanan bilincim bana ihanet etti sonumu geldi yada bu daha başlangıcmı bilmiyorum tek bildiğim omuzumda onlarca yükün biranda kaybolması.   

...............

Evet nasılsınız yine duygusal bir sahne ile karşınızdayım valla ben yazarken heycanlandım duygulandım sanki ben yazmıyormuş gibi valla arkadaşlar olaylar başlayacak başladı ki bu daha başlangıç kugumu beğendinizmi yorum hiç gelmiyor kötü yorum gelecekse hiç gelmesin hata yapabilirim bende insanım sonuçta  neyse sahneyi beğendinizmi biraz kısa oldu gibi ama malum benim  sınav haftam yaklaşıyor hadi sağlıcakla kalın NOT;  yıldıza ister bas ister basma sana kalmış 


Bendeniz asker kız Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin