4.bölüm

1K 22 1
                                    

"Benim size yaptığım yardım sahte mi? Sizin neden evliliğiniz sahte olsun ki?"

"Biz birbirini tanımadan evlenen iki genç insanlarız, sizce bu evliliğin gerçek olması için sevgi olması gerekmez mi?"

Bülent bey gülümsedi

"O zaman sana şöyle anlatayım... eskiden de böyleydi, insanlar görücü usulü evlenir birbirlerini zamanla severlerdi"

Sözünü kestim

"Benden herhangi bi sevgi kırıntısı bile göremeyeceksiniz. Görücü usulü denilen şey eskide kaldı"

"O senin bileceğin şey, ama annenin isteği gerçek olsun istiyorsan, gerçek bir evlilik gibi yaşayacaksınız"

Ardından barçına döndü

"Sende öyle barçın, sizden istediğim süre üç ay, baktınız, üç ay geçti... siz birbirinizi hiç sevmediniz. O zaman dilediğiniz an biter evlilik, ama bu üç ay boyunca aynı odada kalacaksınız, gerekirse aynı tabaktan yiyeceksiniz, gerçek iki evli çift gibi davranacaksınız"

Sinirlerim git gide gerilirken dudağımı büzdüm

"Üç ayın hızlıca geçmesi için elimden geleni yapacağım, umarım sözünüzde durursunuz ve anneme yardımcı olursunuz"

"Olmaya başladım bile, arayıp annene sorabilirsin" dün arabada kalan çantamı bana uzattı

Alıp hiç bişey demeden salondan çıkıp hızlıca odaya geçtim

Telefonumu çıkarıp cevapsız çağrıları kontrol ettim

TANER BAŞSAVCI (20)

ANNEM (1)

MÜVEKKİL SİNAN YİĞİT (1)

Annemi geri arayıp açmasını bekledim

"Anne"

"Annem, nasılsın iyi misin"

"İyiyim iyiyim, sen nasılsın iyi misin annecim"

"İyiyim Zümrüt'üm, yavaştan her şey düzelmeye başladı"

"1 günde mi?"

"Bülent bey borcun bir kısmını yatırmış, yavaş yavaş halloluyor her şey"

"Sevindim... sen nasılsın anne, iyi misin biyopsi ne zaman"

"Daha gün almadım"

"Bir an önce al lütfen"

"Tamam kızım"

"Seni çok seviyorum anne"

Annemin güldüğünü hissedebiliyordum

"Bende seni çok seviyorum annecim"

Telefonu kapattım ve müvekkili aradım

"Günaydın Sinan bey"

"Günaydın zümrüt hanım, duruşmaya daha var, beraber kahvaltı eder miyiz, hem detayları konuşuruz"

"Olur tabii"

"Tamamdır sizi almaya geleyim mi?"

"Yok benim arabam var Sinan bey. Siz bana konum atın yeterli"

"Tamamdır atıyorum"

Telefonu kapattım ve son olarak Taner'i aradım

"Efendim"

BERCESTE +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin