1 hafta geçti.
Tam tamına 1 hafta.
Ona 1 gün sonra defolup gideceksin dedim fakat bir şey diyemedim o da gitmedi.Sabah erkenden kurs için çıkmıştım evden, jisung ile beraber hem sohbet ediyor hemde öğle yemeğimizi yiyorduk. Bu kafede çalışan teyzenin çörekleri cidden mükemmel.
"sonra da bana poğaça yanaklısın dedi Hyunjin çarpacaktım ağzına iki tane pislik çocuk." bir yandan yerken bir yandan da Minho'ya saydırıyordu Jisung.
Gülmeye başladım.
"komik mi kardeşim? Ölmek mi istiyorsun." dedi yumruğunu sallarken.
"poğaça yanaklı, poğaça yanaklı!"
Bana anlatması tamamen hata 40 yıl sonra bile dalga geçeceğim.Jisung göz devirirken telefonuma gelen mesajla dalga geçme seansımı şimdilik ertelemiştim.
*Felix'den 1 mesaj.*
Kaşlarımı çattım, niye yazdı şimdi bu bana? Mesajı açmadan önce elimdeki çöreği ağzıma tıkadım.
Felix-akşam dokuzda eski yıllardaki gibi her zaman buluştuğumuz yere gel.
12.36 görüldü.
+gelemem, jisungla beraber olacağım.
12.37 gönderildi.Hayır jisungla beraber falan olmayacaktım. Aklıma 4 yıl önceki, o gece, saat dokuzda yaşananlar geldi. Tekrar yaşayamam o günü o saatleri gitmiyorum işte.
"Hyunjin ne oldu? Rengin soldu bir anda sorun mu var?"
Jisung Felix'in beni terk ettiğini ona ne kadar aşık olduğumu a'dan z'ye kadar biliyor, her şeyimi onunla paylaştım ama Felix'in 1 hafta boyunca bizde kaldığını söyleyemedim, ne kadar çok üzüldüğümü biliyor evimde kalmasını izin verdiğimi öğrenirse Felix'i falan bıçaklar aman tekrar Felix'i kaybedemem.*Felix'den 2 mesaj.*
-jisungla konuşamaz mısın?
-lütfen gel.
12.40 gönderildi.Söylemeyeceğim diyorum söylüyorum yapmayacağım diyorum yapıyorum gitmeyeceğim diyorum..
+tamam, geleceğim.
12.40 görüldü.
Felix mesajınıza 💕 ifadesini bıraktı.Gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Eyes. ~Hyunlix
FanfictionResimlerini çiziyorum, böylece asla benim için ölmeyeceksin Felix. Hyunlix