Ik kuch om de ongemakkelijke stilte te verbreken. Hij kijkt op en hij begint te grijnzen. Ik voel dat ik rood word en sla me ogen neer. Op dat moment gaat men telefoon.
"Halo schat ben je veilig? Waar ben je?"
'Mama alles gaat oke, ik ben bij Jake thuis ik blijf hier ook overnachten'
Ik hoor gemompel aan de andere kant van de lijn. 'Oke dag schat' en ze hangt op. Ik steek me tel weer in de vakje van de jogingsbroek en kijk Jake weer ongemakkelijk aan.'Ik zal je we even brengen naar de logeerkamer' zegt hij na een tijdje en loopt voorop. Ik loop achter hem aan. We komen de kamer binnen en hij doet de lamp aan. Ik kruip ongemakkelijk de bed in.
'Je zegt het als je me nodig hebt' hij loopt weer de kamer uit.
Ik ga goed liggen in het bed en kijk met me hoofd naar het plafond, ik hoor geluid van buiten. Het bliksemt. Nou fijn ik was kleins afaan al bang van de bliksem. Als ik het nog een keer verlaat me mond een gilletje. Ik hoor iemand lachen vanachter de deur. Paar tellen gaat de deur open, in de deuropening zie ik Jake lachend staan.
'Is de kleine prinses bang voor de bliksem?'
Ik kijk hem boos aan 'Nee en ik ben niet klein'
'Oke dan ga ik maar weer' hij pakt de deurklink en loopt bijna de kamer uit.
'Wacht!' Ik ga recht op het bed zitten en kijk hem aan. Hij draaide zich om en er groeit een grijns rond om zijn lippen. 'Wil j-je naast me liggen?' Ik klop op het bed en kijk hem nerveus aan. Hij doet de lamp uit en ik ga weer liggen. Na een tijde voel ik dat Jake in het bed gaat liggen. Ik voel dat hij twee armen rond me middel wikkelt. Ik knijp me ogen stijf dicht, in het hoop dat hij niet weet dat ik wakker ben. Ik voel het als maar warmer worden, Kan er geen raam open ofso?
Ik voel zijn adem tegen me nek aan, en ik voel de grip om mijn middel sterker word.
'Ik weet dat je niet slaapt' fluisterd hij zacht in me oor en drukt een kusje op me haren. Een glimlach groeide om me lippen, en ik voelde dat me oogleden steeds zwaarder werden.De zon scheen fel op me ogen. Ik wrijfde in me ogen en gaapte een keer. 'Goodmorning sunshine'
De deur klapte open, en ik schrok er een beetje van en keek hem diep in de ogen. Hij gaf me een dienblad met jus d'orange en een croissant met kaas. 'Ahw Jake, die hoefde echt niet' zei ik als antwoord glimlachte hij alleen. Ik kreeg het warm van binnen, Oh god wat gebeurd er met me.Ik nam paar happen van me croissant en legte dat weer op het bord. Ik pakte me drankje en nam er een slok van. Ik keek naar Jake hij zat fronsend naar zijn telefoon te kijken wat hem schattig maakte. Ik keek of Jake naar me keek snel propte ik het croissant in me mond. Met volle mond zat ik te kauwen, steeds keek ik naar hem om te checken of hij niet keek omdat ik natuurlijk weer zo charmant aan het eten was. Toen bleef mijn blik hangen op een briefje op het dienblad,
Wil je met me xx Jake
Ik keek verbaasd naar het blaadje, is dit weer een grapje? Ik keek naar hem, ik zag dat hij me blik had opgevangen had en ook naar mij keek. Snel draaide ik me hoofd om, na paar secondes keek ik weer naar hem. Onze ogen kruiste elkaar en hij kreeg een lichte grijns op zijn gezicht. Ik draaide me weer om en nam een slok van me jus d'orange. Zo akward dit! Ik voelde een raar gevoel in me. Ik keek weer naar hem en zijn grijns werd groter. Een zucht verliet me lippen 'Ik vraag me af of dit een grap is?'
Een klein lachje verliet zijn mond. "ziet het eruit als een grap?"
Diep van binnen wilde ik ja zeggen, maar ik besloot me gezonde verstand te gebruiken en zweeg. Hij stond op en kwam naast me zitten. 'Lieve, lieve Tessa wil je me vriendinnetje zijn?' Ik keek diep in zijn grijze ogen, zijn ogen logen nooit. Me verstand zei nee doe dit niet. Maar me hart zei ja doe het anders krijg je er spijt van. Meestal zal ik me verstand kiezen maar ik denk dat me hart deze keer gelijk had. Alle gevoelens gingen door me heen.Hij stond op en kuchte ongemakkelijk, en mompelde iets van 'laat maar'. Hij sloeg zijn ogen neer en durfde me niet meer aan te kijken. En ik? Ik zat daar op het bed. Zonder twijfel sprong ik uit het bed, Ja sprong. Ik ging tegenover hem staan. Ik duwde zijn kin omhoog en zijn grijze ogen stonden dof. 'Ja graag zelfs' fluisterde ik en drukte mijn lippen op de zijne.
✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
OMG! Jongens het spijt me dat ik niet zo lang niet heb ge-update. Ik had een hele hoofdstuk af maar ik heb hem perongeluk gewist😓 nou hier is die Dan!😂
Ook wil ik melde dag ik dit boek wil afronden dus zal de volgende hoofdstuk ook het laatste hoofdstuk zijn!
JE LEEST
Goodgirls loves badboys
RomanceTessa is een meisje die op een dans en zang college zit. Ze heeft duidelijk talent, maar soms wilt ze dat zelf niet inzien. Ze heeft een knus en gezellig vriendengroepje, niet populair, maar ook geen nerd. Gewoon normaal. Tot de Badboy Jake opeens a...