🩸1.Bölüm"İlk sayfa"

370 27 378
                                    

DİKKAT:BU KİTAPTA OLUMSUZ ÖRNEK OLUŞTURA BİLECEK UNSURLAR VE OLAYLAR VARDIR.  BUNLARI DİKKATE ALARAK OKUYUNUZ!!!(BU UYARIYA RAĞMEN YAPILAN SAÇMA SAPAN  YORUMLAR SİLİNECEKTİR.)

YAŞ SINIRI:+16

OLAYLAR VE KİŞİLERİN TAMAMI, MEKANLAR VE YASALARIN BAZILARI HAYAL ÜRÜNÜDÜR!

Diğerlerinden farklıyız diye ya deli dediler ya da kötü...

Sahi sizde bize göre farklısınız. O zaman biz size ne diyelim?

Andrea Monti'den

Yağmur damlası camda iz bırakırken diğer damlada arkasından -bıraktığı izden-onu takip etti. Aynı biz insanlar gibi. Bizde, bizden önce ki insanların yolundan ilerliyorduk.
Zaman ne kadar değişirse değişsin, geçmiş iz bırakır ve biz istesekte istemesekte o izin peşinden gideriz.

"Andrea bey beni niye Milano'ya çağırdınız?"

Elimdeki kadehden son bir yudum aldım. Sağ topuğumun üzerinden geriye doğru döndüm. Kadehimi sehpanın üzerine bırakarak koltuğa gelişi güzel bir şekilde oturdum.

Nikolay Sergei...

Bakışlarım ayyakabısından başlayarak yukarıya doğru tırmandı.
Çok titiz olduğunu kıyafetlerine bakarak bile anlaya bilirsiniz. Eliyle hafif sağa eğilmiş kravatını düzeltdi. Sonra ise arkasında kalan masama, elindeki deri çantayı bıraktı. Çantaya tekrardan göz ucuyla bakarak doğru yerleştirip yerleştirmediğine baktı.

Dudaklarım hafif bir şekilde kıvrıldı.
Demek ki ona konulan tanı doğruymuş.

Obsesif Kompulsif

"Nikolay sende biraz ister misin?Fazla stresli gördüm seni?"

Parmaklarım arasında tekrardan yer alan kadehi ona doğru uzattım. Kafasını sağa, sola sallayarak 'hayır teşekkürler.' dedi.

"Pekela direk konuya giriyorum o zaman."

Gözlerini anında gözlerime çevirdi. Ama sonra bunun kötü bir fikir olduğunu anladığından, gözlerini gözlerimden çekti.

"Sizi dinliyorum efendim."

"Biliyorsun ki benim tekrardan ava çıkmam gerek. Ve son olaylardan sonra polis özel kuvvetleri ormanın her yerinde devriye geziyor."

Başını olumlu anlamda aşağı, yukarı salladı.

"Ve ben avlanırken polislerin dikkatini dağıtman gerek."

Gözleri tekrardan gözlerimi bulduğunda şaşkın bir şekilde bana bakmaya başladı.

"Bay Monti ben o kadar polisi tek başıma nasıl oyalayacağım?"

"Çok basit. Bir kaos yaratacaksın..."

Merakla ağzımdan çıkacak tek bir cümleyi bekliyordu.

"Yarın Monte Santo di Lussari dağında yeni açılan AVM'ni patlatmanı istiyorum."

"Bay Monti yarın orda yılbaşı kutlaması olacak. Kardeşim dahil Udine halkının büyük bir çoğunluğu da orada olacak. B-ben bunu yapam-"

Elimi kaldırarak onu susturdum.
Parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. Sonra sağ eliyle tekrardan kravatını düzeltdi. Gözleri tekrardan arkasındaki masamda ve oda da dolaştı.

"Birincisi kardeşin benim sorunum değil. Onu korumak senin görevin, benim değil. İkincisi ölmedikleri sürece ben bir sorun görmüyorum? En fazla bir uzuvlarını kaybederler değil mi?"

Kişilik Portresi (+16)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin