"Tavuklarııı pişirmişem hacıyıda çarşıya göndermişeeeem"
"Bu ne yia hayvan gibi şiy yapıyorsunuz al sana house keeping insan gibi yaşayın biraz çarşafı ne hale sokmuş al lan al"Yektayla o anda göz göze geldik sonrası göz hizamdan kayıp yerlere serildi zaten. Aynı anda bastık kahkahayı. Sesimize Bora bizi fark etti ve hiçbirşey olmamış gibi devam etmeye çalıştı ama başaramadı. Bu olayın unutmayacağımızı çok iyi biliyordu çünkü. Söylemek için laf düşünüyordum ama gülmekten yapamadım. Elinde toz almak için renkli tüylerden tutan bir yandan da yatak toplayan Bora her zaman bulabileceğimiz birşey değildi. Ama bundan sonra sürekli yaptıracağımız kesindi. Benden önce Yekta davrandı.
"Noydu boya çok mu bozmuşlay yatağı çok mu kızdın sen kızayım ben amcalaya üzmesinley biydaha seni" sonra tekrar kahkaha attı. "Yekta dalga geçmesene baksana ne de yakışmış eline, haftalık bize de gelirsin artık demi Boracığım " dedim. Yektayla motora bağladık adeta artık yeni dalgamız belliydi.
"Yoruldunmı Borasha"
"American Horror Storyde Moiranın yerine seni oynatmak lazımdı"
"Bu kızlara bin basarsın sen , Asmin maharetlerini görmüş ağlıyordu aşağıda"
"Neden Dilberay'ın şarkısını ezbere biliyorsun Bora?"O anda kapidan ses geldigini duydum ve döndugumde Cagla ile gozgoze geldim . Gülmemek icin kendini zor tutuyordu ama biz dalgaya devam edince birden ciddilesti ve "Tamam kesin artik en azindan iş yapiyor cocuk sizin gibi avare avare dolanmiyor bu otelde . Şimdi asagiya inin bir turist kafilesi geldi ve inanin rehberlerini gorseniz Borasha mi Natasha mi artik onun gercegini gorursunuz " dedi ve kapiyi carparak gitti. O sirada Bora oflayarak "Lan bir karizmam vardi oh oda gitti cok guzel oldu yani" derken Yekta "Hadi asagi inelimde gorelim Natashayi " diyerek Bora'nin yanagindan makas aldi ve "Alinma sakin Borasham gece bekliyorum seni " derken ayni zamanda hönkürerek gitti . Bende gulen suratla Bora'ya bakiyordum ki "Sakin birsey deme Deniz sakin bak agzina gömcürurum" dedigi icin kendimi zor tutarak asagi indim ...
YEKTANIN AĞZINDAN
Natasha mı ? Natasha dedi değil mi? İşte bu be biliyordum bu tatilin fiyasko olmayacağını biliyordum. Sonunda hormonlarımı eski formuna döndürecek bir ortam buldum. Rus kabilesi dedi abi ruuuus. Ben istiyor duj gel Yekta abine kese at gel. Natasha olur Monica olur her türlü olur abi.
"Yekta sakin ol oğlum ilk defa mı kız göreceksin"
"Yikta sıkin ol ıglım ilk difı mı kız giriciksin. "Dedim. Evet Denizciğim evet ilk defa bu kadar Rusu bir arada göreceğim. Eski Yekta döndü olooom. Neyse yürü , yürü de inelim aşağıya. Kızlar hasretimden yandılar şimdi söndürmek lazım.
"Hasss... Yekta bir cisim yaklaşıyor"
Nerde demeye kalmadan gördüm onu. O kıvırcık saçları, kırmızı mini elbisesi ve çiçekli çantası ile tam bir... Cadı gibiydi. Yanlış duymadınız cadı gibiydi. Gelmiş 50 sine, mini bir elbise giymiş bir de dar. Giymesin demiyorum giysin ama yakışanı giysin bu ne abi. Bacaklar hükümetten gelecek affı bekliyor adeta. Göğüsler çoktan firar yoluna girmiş. Teyze senin dudak diye birşey kalmamış hala fuşya ruj sürüyorsun. Onu ilk gördüğümde korkulu rüyam olacağını anlamalıydım."Merhaba gençler ihahaha Ben Necmiye. Arkadaşlar kısaca Necoş derler ama siz aşkım da diyebilirsiniz hihihih. Şaka şaka yani istiyorsanız diyin tabi. Yeni elemanlar sizsiniz değil mi? "
Şlap şlaapDaha söylediklerini idrak edememiştim ki kırkpınar güreşcisi gibi boynumdan çekip öptü. Evet şlap diyerek öptü. Aslında öpmedi. Dudaklarıyla şaplak attı, diliyle kırbaçladı. Ben ucuz atlattım da Denizin üstünde Fifty Shades of Greyi çekmeye meraklıydı.
"Ben turist rehberiyim. Siz de yolunuzu kaybederseniz bana beklerim hihihihi. Otelinizle bizim şirketin anlaşması var, sık sık göreceksiniz beni hahahah "
-sanırım az önce eli kalçamı yokladı
"Aaa hadi ama çocuklar siz de tanıtın kendinizi. "
B-ben Yekta , memnun oldum ablacığım.
"Ne demek abla ayol, 2-3 yaşın lafı mı olur aramızda. "Ulan sen doğdun diye dinazorlar intihar etmiş, anan baban dinazor çobanıymış ne 3-5 yaşı! Demek istedim, diyemedim.
"Ben Deniz, mutfakta işim var iyi günler Necoş Hanım. " diyerek sıyrıldı pardon resmen kaçtı Deniz. Bende hayaller Natasha hayatlar Necmiye durumunda kaldım adeta. Bu arada rus kafilesi değilmiş, Natashayı duyunca yanlış anlamışım. Birkaç birbirine aç çift ve yaşlı İngilizlerden oluşan kafileymiş meğer. Ne güzel tatil ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Deniz
Novela Juvenil"Bir deniz olsan , kıyısı mı olursun derini mi? Herkes mi yürüsün kenarında , sadece bulan mı sevsin derininde?" Hayatları boyunca hiçbir sorumluluk altına girmemiş 3 gencin benliklerini keşfederken, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan 2 güzel...