Bab 2: Perlecehan Diteruskan

15.4K 91 1
                                    

Shima sudah satu jam pengsan.

"Biar dia rehat dulu. Nanti suruh dia mandi. Bagi makan. Pastu sambung balik kalau korang nak," kataku sambil menghisap sebatang rokok.

"Mesti la nak bos. Baru satu round," sahut Ahmad. Tangannya meramas-ramas tetek Shima.

"Ye, aku pun nak kerjakan bontot dia," sambung Zul sambil jarinya menyentuh dubur Shima.

"Ok, sukati korang. Tapi pukul 3 pulangkan dia balik," kataku.

Tiba-tiba Shima menggeliat. Cepat aku pindah ke tempat tersembunyi. Takut kantoi kalau dia melihat suaminya berada di antara para pemerkosanya. Kulihat Shima beringsut menjauh dari tiga kawanku yang hanya memandanginya. Tudung putihnya diturunkan hingga menutupi dadanya. Ahmad berdiri mendekatinya, lalu mencengkam lengannya dan menariknya berdiri.

"Jangan... aku tak sanggup lagi. Korang tak puas lagi ke hah?!" Shima memaki-maki.

"Belum! Tapi sekarang kau kena mandi dulu. Kasi bersih cipap kau!" bentak Ahmad sambil tangan satunya mencengkam cipap Shima yang tertutup hujung tudungnya. Shima menjerit-jerit waktu Ahmad menyeretnya ke halaman belakang. Nampaknya mereka akan memandikan Shima di ruang terbuka. Kulihat Ahmad merenggut lepas tudung putihnya. Di dalamnya, masih ada anak tudung berwarna merah jambu, warna favorite Shima. Itupun direnggutnya. Rambut Shima yang panjang terurai hingga ke bahunya.

Din menarik hos getah panjang. Langsung menyemburkan air ke tubuh telanjang Shima. Shima menjerit-jerit, berusaha menutupi tetek dan cipapnya dengan kedua tangannya. Zul lalu mendekat, menyerahkan sepotong sabun kepada Shima.

"Kau sabun sendiri atau kau nak aku yang sabun," katanya. Shima nampak ragu.

"Cepat, sabun badan kau yang montok tu," seru Din. Semburan air deras diarahkannya tepat mengenai pangkal peha Shima. Shima perlahan mulai menyabuni tubuhnya. Dia terpaksa menurut perintah mereka untuk juga menyabun tetek dan cipapnya. Tetapi, Zul kemudian mendekat.

"Macam ni la sabun cipap!" katanya sambil dengan kasar menggosok-gosok cipap Shima.

Ketika sedang memandikan Shima, Din mencapai sebuah beg plastik. Rupanya di dalamnya terdapat sehelai tudung ekin berwarna hitam. Aku tau tudung itu kepunyaan Shima. Mesti mereka sempat mengambil beberapa helai tudung yang tergantung di almari Shima ketika menculiknya tadi. Tudung itu mempunyai manik-manik yang cantik pada awningnya. Aku suka melihat Shima memakai tudung ekin kerana pada aku, tudung ekin cukup kinky kerana lembut dan mudah dipakai. Sengaja mereka memilih warna hitam, agaknya supaya segala tompok-tompok air mani yang akan dipancutkan di atas tudung Shima jelas kelihatan. Din pun turun ke laman sambil membawa tudung tersebut.

Acara mandi akhirnya selesai. Mereka menyerahkan sehelai tuala kepada Shima. Shima segera menggunakannya untuk menutupi tubuhnya.

"Hey, itu bukan untuk tutup badan kau. Itu untuk mengeringkan badan," bentak Ahmad.

"Bila dah sudah, pakai tudung ni, tapi jangan tutup tetek dan cipap kau," kata Din sambil menyerahkan tudung ekin hitam itu. Din mengambil kesempatan memicit puting Shima. "Aiiihhh..." Shima mendengus.

"Bila dah pakai tudung, ikut kitorang ke meja makan. Aku nak kau makan biar kuat," lanjut Zul sambil meramas punggung Shima yang bulat.

***

Kulihat Shima telah memakai tudung ekin hitamnya. Dia mematuhi perintah mereka, menggantung hujung tudung itu ke bahunya. Tetapi dia menutup dada dan cipapnya menggunakan kedua belah tangannya.

"Takyah tutup la. Letak dua2 tangan kau kat belakang!" arah Zul. Shima akur lalu memegang kedua belah tangannya ke belakang. Tetek Shima kelihatan indah dan membusung. "Mai jalan kat kitorang", arah Ahmad.

Isteriku ShimaWhere stories live. Discover now