Bab 6: Asma, Gadis Muslimah

13.2K 58 0
                                    

Seminggu setelah menikmati tubuh Fiqa, aku dapat job outstation, seminggu lamanya. Huh, bosan gak. Aku beruntung sebelum pergi kelmarin, aku sempat beromen semalaman dengan Shima. Uhhh, sejak jadi hamba seks Zul dan kawan-kawannya, isteriku yang comel ini makin asyik sahaja melayaniku di katil. Kemahiran oral seksnya juga bertambah. Malah, kadangkala sekarang dia sudah ingin menelan air maniku... Dia juga sekarang pandai menari bogel di hadapanku. Dengan memakai tudung singkat dan bajunya, dia pun melenggok-lenggok di depanku sambil meremas-remas tetek dan celah pehanya. Mungkinkah dia menikmati saat-saat disetubuhi banyak lelaki itu atau apa, yang jelas Shima kini memang sudah menjadi seperti mesin pemuas nafsu. Dia yang dulu pemalu, mahupun di hadapanku, kini dengan selamber sahaja menyingkapkan bajunya sampai ke pinggang, melondehkan pantiesnya, lalu merangsang kelentit dan memasukkan jari-jemarinya ke liang cipapnya sampai klimaks... That's why one week away from her seemed like one year...

***

Tiba hari Sabtu, akan tiba masanya aku pulang. Aku menelefon rumah, tetapi tiada yang mengangkat. Lalu aku SMS Shima, "Hai syg.. Abg kol rmh xde org agkt. Syg xde ke? Syg gi mane?".

Skejap je dah ada reply, "Syg gi rmh kwn jap. Bile abg blk?"

Aku nak buat surprise untuknya, jadi ku-sms "Esok hari Ahad abg blk ye.."

"La... Lamenye... Xpe, syg tggu ye. Rindu abg sgt, muuahhh.." jawabnya.

Tetapi 5 jam berikutnya, lebih kurang pukul 4 petang aku sudah sampai di rumah. Dengan kunci spare, kubuka pintu belakang. Petang-petang begini, kadang-kala Shima sedang tidur. Pelan-pelan aku mengendap ke bilik. Aku mahu pura-pura memperkosanya...

Siot... ternyata bilik kosong. Shima kemana? Tapi tunggu dulu, katil kami nampak berselerak. Bukan kebiasaannya Shima meninggalkan bilik berselerak. Di atas cadar katil terdapat baju biru cair dan tudung ekin biru. Jahanam... bajunya terasa lembab, begitu juga tudungnya. Kulihat banyak gumpalan cecair kental yang sangat kukenali... air mani. Di bawah tudungnya ada coli Shima yang talinya putus, nampaknya seperti bekas ditarik paksa. Berdekatannya ada panties yang juga koyak seperti bekas digunting di bahagian depan...

Siot... pasti ada yang mendatangi isteriku di saat aku tiada. Aku ke ruang tamu untuk menelefon Zul. Cisss... bedebah... kakiku terpijak tompokan air mani lagi di hadapan TV... Sepotong timun tergeletak di situ. Kelihatan jelas timun itu juga berlendir... Baru saja aku mengangkat gagang telefon, hpku berbunyi. Dari Zul! "Wei... siapa yang kerjakan bini aku?" kataku langsung dengan nada tinggi.

"Sabar bro... Shima ada kat sini dengan aku. Dia sihat je... Jangan takut. Bro datang sini, ada benda best aku nak tunjuk..." jawab Zul dan langsung menutup telefon. Aku langsung cabut dengan segera ke rumah Zul.

***

Sampai ke rumah Zul yang besar, aku parking kereta kat garaj rumahnya. Best juga jadi orang kaya macam si buncit ini. Rumah besar, banyak ruang, anak buah banyak...

Aku baru turun dari kereta, Zul sudah membukakan pintu rumahnya. "Silakan masuk bos..." katanya.

Aku masih marah. Mungkin kerana nafsuku pada Shima telah dibatalkan. "Mana bini aku?" kataku sambil duduk di sofa empuk.

Zul menunjuk tingkap di belakangku. Terus kusingkap langsirnya sedikit. "Bukak sikit je. Tu kaca satu arah. Yang dari luar tak boleh tengok kat dalam," katanya.

Aku berdiri dan membuka tirai sedikit-dikit. Mataku langsung terbeliak melihat pemandangan di sebuah ruangan seluas sekitar 10 x 10 meter persegi... Gila. Kulihat isteriku yang cantik dan bertubuh genit itu duduk bersimpuh di lantai. Dia tidak memakai pakaian apapun, kecuali hanya sehelai tudung yang singkat berwarna putih di kepalanya. Tangannya diikat di belakang badannya menggunakan tali. Bonjolan tetek dan putingnya yang mengacung tegak kelihatan di sebalik tudung singkat tersebut. Matanya ditutup menggunakan kain tudung hitam. Mulutnya pula dipakaikan plug-gag. Ini akan menyebabkan mulutnya sentiasa terbuka untuk dijolok segala batang.

Isteriku ShimaWhere stories live. Discover now