"Bos, kitorang semua sanggup bayar untuk main dengan Shima," tiba-tiba seorang anak buah Zul masuk ke ruangan tempat aku dan Zul berbual. Zul menoleh kepadaku. Aku tahu dia minta persetujuan.
"Berapa?" aku saja-saja tanya.
"RM20 sorang, masing-masing setengah jam," sahutnya.
"Ah, gila la. Mane dapat semurah tu? Ni dah standard high class. Bukan selalu dapat awek alim pakai tudung." kataku.
"Habis tu berapa? Nanti aku bagitau diorang," ujarnya.
"Kalau sepuluh kali ganda, aku boleh fikir-fikir lagi," kataku lagi, masih sambil suka-suka.
Aku rasa mereka tak akan mampu. Lelaki itu berlalu pergi. Bincang dulu dengan kawan-kawan, katanya. Tak kusangka, 5 minit kemudian, dia kembali semula.
"Bos, kalau RM100 tapi pakai untuk 24 jam, boleh tak?" dia mengajukan tawaran baru. Sebelumnya aku tanya Zul bahawa mereka tak tahu aku adalah suami perempuan yang sedang mereka tawarkan itu.
"15 orang, jadi RM1500. Dah jadi banyak tu," kata lelaki itu kepadaku. Aku mulai terliur. RM1500 dalam waktu 24 jam! Aku melihat jam tanganku menunjukkan pukul 8.30 malam. Tapi aku masih cuba menjual mahal.
"Tak... RM200 sorang, 24 jam. No discount," kataku. Lelaki itu kelihatan kecewa. Dia seperti ingin beredar dari situ.
"Tunggu jap," kata Zul. "Korang boleh kumpul RM1500?" soalnya. Lelaki itu mengangguk.
"Kau mintak RM200 kali 15 orang, betul?" soal Zul, kali ini kepadaku. Aku makin terliur.
"Ya, total jadi RM3000," sahutku. Zul terdiam sebentar.
"Macam ni la, yang tambah lagi RM1500 sorang aku bayarkan," katanya. Lelaki itu terus tertawa dan menjabat tangan Zul lalu memberitahu kawan-kawannya.
"Kau serius ?" kataku. Aku agak terkejut Zul sanggup membayar sejumlah wang yang besar untuk isteriku.
"La, aku pernah main-main ke?" katanya sambil mengeluarkan buku cek dan menuliskan angka RM3000. "Jom, kita tengok 15 batang bermain-main dengan cipap bini kau," katanya.
***
Aku masih sukar mempercayai keputusanku menjual isteriku untuk acara pesta seks gila itu. Lebih sukar lagi untuk mempercayai kenyataan bahwa aku menikmatinya. Kini, dari sudut yang tak terlihat, kusaksikan Shima dikerumuni 15 lelaki bogel, didorong ke kolam renang. Dia nampak sangat malu. Mereka manarik lepas tudung Shima. Rambutnya yang paras leher sahaja terurai. Di dalam kolam renang, terdengar berulangkali pekik-lolongnya. Mesti disebabkan bahagian-bahagian sensitifnya dijamah 15 pasang tangan yang seringkali berebut.
Kulihat, mereka kemudiannya memandikan Shima di shower terbuka di tepi kolam. Sensasi aneh menjalari tubuhku melihat tubuh telanjang isteriku disabuni belasan lelaki. Kadangkala kelihatan seperti Shima ingin berlari melepaskan diri, tapi apakan daya dia mahu melawan. Tubuhnya dipegang dan dikelilingi 15 ekor harimau yang sangat-sangat lapar. Yela, manakan tidak sebab sedari tadi mereka hanya mampu menggunakan mulut Shima. Kini mereka bebas menikmati tubuh Shima sepuas-puasnya.
Selesai mandi, mereka memberi tuala bagi mengeringkan badan Shima. Mereka membawa sepasang pakaian yang digosok cantik. Sebuah baju kurung hitam berbutang hadapan, bersama kain dan sehelai tudung biru yang agak labuh. Mereka memaksa Shima mengenakan pakaian tersebut.
Sebuah pemandangan aneh terlihat. Shima telah kembali berpakaian lengkap. Dia kelihatan seperti seorang ustazah. Ironinya, perempuan sopan bertudung itu berjalan di depan barisan lelaki telanjang. Pastinya mereka merasa lebih 'kinky' untuk meratah tubuh seorang gadis alim.
Shima kelihatan malu. Berkali-kali dia kelihatan menepis tangan-tangan yang meraba-raba bontot, tetek atau celah pehanya. Tapi dia juga sudah tahu keadaan dirinya. Dia adalah hamba seks mereka. Jika menolak perintah, bermakna dia akan diperlakukan kasar atau bahkan tak boleh pulang lagi ke rumah. Tentu saja dia tak ingin selamanya jadi hamba seks. Dia ingin pulang.
YOU ARE READING
Isteriku Shima
RomanceSebuah karya yang diterjemah dari karya Indonesia berjudul "Rame-Rame". Credit pada penulis asal. Cerita rekaan semata2. Tiada kaitan dengan hidup atau mati