Bab 5: Pembalasan Fiqa (2)

9.3K 57 0
                                    

Tubuh Fiqa memang menggiurkan. Kecil, tetapi tetek dan bontotnya kelihatan mantap. Itu rupanya yang menarik nafsu Ahmad. Ahmad menunduk ke arah Fiqa yang duduk bersimpuh. Fiqa menggeliat saat Ahmad mencubit kedua putingnya. Gadis itu baru merintih ketika Ahmad menarik kedua daging mungil itu ke atas.

"Bangun..." katanya. Sambil merintih kesakitan, Fiqa terpaksa menurut kemahuan lelaki bertubuh hitam dan tinggi besar itu. Fiqa akhirnya berdiri tegang di hadapan Ahmad. Aku dan Zul duduk santai di sofa menonton pertunjukan Ahmad ini. Fiqa tertunduk, wajahnya dibuang ke samping. Tangan kanannya menyilang di depan dada. Telapak tangan kirinya menutupi selangkangannya.

"Jap, aku nak pakwe dia pun tengok..." kata Ahmad. Fiqa kelihatan terkejut. Aku bangun dan menggandeng keluar Din lalu mendudukkannya di sofa.

"Bang Din....!!!" Fiqa menjerit melihat Din yang dalam keadaan telanjang, terikat kedua tangannya ke belakang dan bibir diplaster. Tetapi Fiqa masih dalam kedudukan berdiri. Tak berani bergerak menghampiri pakwenya.

"Kau tengok Din... macam aku menikmati time korang meperkosa isteri aku. Ok?" aku berbisik ke Din. Calon engineer itu mengangguk dan kulihat batangnya memang mulai menegang.

"Nah, pakwe kau dah datang. Jangan malu-malu. Dia sudah biasa tengok tetek dan cipap kau kan?" kata Ahmad sambil menepis kedua tangan Fiqa. Fiqa terisak. Dia tak pernah membayangkan akan tampil telanjang bulat di hadapan lelaki-lelaki asing. Apalagi ketika pakwenya ada di hadapannya juga!

"Sori la, kau mesti kena ikat. Kalau tak nanti kau mesti banyak melawan..." kata Ahmad, lalu terus meringkus kedua tangan Fiqa ke belakang dan mengikatnya dengan coli gadis itu. Fiqa menjerit dan meronta, tapi itu hanya membuat kedua teteknya berayun indah.

"Jangan melawan!" kata Ahmad setelah mengikat Fiqa. Dan... PLAKKK...PLAKKK...

"Aaakhhh.... sakkiiiit...." Fiqa menjerit ketika Ahmad tiba-tiba menampar kuat kedua teteknya kanan dan kiri. Bekas tamparan nampak memerah di kulit teteknya yang putih mulus.

"Kalau kau tak nak aku tampar tetek kau, ikut cakap aku!" lanjutnya. Fiqa teresak-esak. Kulihat batang Din semakin menegang.

Ahmad kemudian membimbing Fiqa jalan agar berdiri menghadap kami dan mendekat hingga tinggal sejangkauan tangan. Tangannya yang terikat ke belakang membuat teteknya yang bundar Nampak makin membusung. Ahmad menguis kaki Fiqa sebagai isyarat agar Fiqa menjarakkan kakinya. Akhirnya kini Fiqa berdiri mengangkang di hadapan kami. Din pasti melihat dengan jelas air maniku mengalir dari celah cipap Fiqa ke bahagian dalam peha kirinya...

Wajah Fiqa merah padam ketika dari belakang Ahmad memeluknya dan jemarinya mulai menyentuh cipapnya. Dua jari kanan Ahmad menyusup ke celah bibir cipap Fiqa, lalu menyusul dua jari kirinya. Fiqa merintih saat Ahmad menarik jari-jarinya ke arah berlawanan sehingga liang cipap Fiqa nampak mengangga. Batang Din mencanak keras melihat pemandangan bahagian dalam cipap aweknya yang betul-betul basah lencun oleh cairan putih kental.

"Ha, Din... mulai sekarang bukan cuma kau je yang boleh semai benih dalam ni. Dia pun dah. Skejap lagi turn aku ngan Boss Zul pulak..." katanya. Fiqa teresak-esak. Fiqa agak lega ketika Ahmad menghentikan perlakuannya pada cipapnya. Namun, terkejut juga dia kerana Ahmad kemudian memaksanya mengolom empat jarinya yang berlumuran air mani...

"Ok, teruskan plan kita," kata Ahmad, lalu mulai menjamah sepasang tetek Fiqa yang bulat dan besar.

Ahmad menggenggam kedua tetek Fiqa ke atas dari pangkalnya. Hal itu menyebabkan tetek mahasiswi itu makin kelihatan membusung. Ahmad pun menggoncang-goncangkannya. Fiqa menggigit bibirnya saat Ahmad menyedut kuat-kuat kedua putingnya berganti-ganti. Perlakuan itu menyebabkan putingnya yang pink menjadi menonjol dan menegang. Ahmad tersengih melihat hujung tetek Fiqa. Dikepitnya dengan ibu jari dan telunjuk, lalu digoncang-goncangkannya. Fiqa sampai merintih-rintih kesakitan.

Isteriku ShimaWhere stories live. Discover now