Bab 4: Pembalasan Fiqa (1)

13.4K 76 1
                                    

Dua hari kemudian, kujumpa Zul di rumahnya. Kuceritakan kecurangan Din beraksi sendirian. Kutunjuk hasil rakaman rahsiaku kepadanya.

"Siot, Din curang. Kau kena balas dendam ni," katanya sambil matanya terleka di kaca TV yang memperlihatkan adegan saat isteriku mengolom batang Din.

"Macam mana?" sahutku.

"Dia mesti bagi kita chance untuk perkosa awek dia," jawab Zul. Zul serius dengan ucapannya. Buktinya, dia langsung menelefon Din saat itu juga. "Kau mane boleh sontot Shima sorang-sorang. Sekarang jugak aku nak kau ke sini. Kita bincang senario nak perkosa awek kau! Kalau kau tolak, kita bantai kau ramai-ramai!" ancamnya.

Ancaman Zul rupanya berkesan. Buktinya, Din datang sejam kemudian. Dia meminta maaf sekaligus menyetujui kita meperkosa aweknya. Kami menghubungi kawan-kawan yang lain. Mengetahui bahawa mereka bakal segera menikmati tubuh Fiqa, mahasiswi Perakaunan berusia 21 tahun, mereka pun datang. Aku dah pernah melihat Fiqa. Cantik dan tubuhnya kelihatan ranum. Memang padan dengan usianya yang masih muda. Kalau dia seusia Shima, mungkin dia pun lebih montok dari Shima. Bezanya dengan Shima adalah cara berpakaiannya. Fiqa juga bertudung, tetapi bertelanjang. Dia suka memakai tudung singkat yang dilingkarkan di leher. Fiqa sering memakai blaus atau t-shirt lengan panjang ketat yang menampakkan tonjolan lumayan besar di dadanya. Malah, dirasakan terlalu besar untuk tubuhnya yang kecil molek. Din pernah menceritakan tentang tetek Fiqa yang luar biasa itu. Katanya, tiada saat berlalu tanpa dia mengolom kedua puting tetek Fiqa. Bukan sahaja itu, katanya, dia juga suka menyepit batangnya di antara dua gunung kenyal itu sehingga senjatanya menyemburkan peluru lendir putih ke wajah Fiqa yang lembut.

Semua bersemangat memberi idea senario perkosa. Din tak banyak bercakap. Mungkin masih merasa sayang menyerahkan aweknya untuk dilanyak ramai-ramai.

"Kenapa Din? Tak ikhlas?" aku tanya dia.

"Eh, tak.... Takde pape," sahutnya.

"Yelah, kita kan dah setuju nak share. Kau dapat cipap bini aku, aku pun boleh main cipap Fiqa," kataku.

"Ya bro... silakan. Lagipun, aku pun teringin nak tukar awek ni," sahut Din.

Well, akhirnya sebuah senario bagus pun disepakati.

****

Pada petangnya, aku, Zul dan Ahmad meletak kereta di salah satu sudut sebuah taman berdekatan kampus. Di depan taman ini ada kawasan tersembunyi berbentuk lembah. Beberapa pasangan kelihatan sedang duduk berdua-duaan. Tempat ini memang sering digunakan untuk berpacaran bagi pasangan yang sedang dilanda cinta.

Tak lama kemudian terlihat kereta Avanza Din datang. Dia meletak keretanya di sudut lain taman itu. Yang pertama turun adalah seorang gadis manis bertudung hitam. Hujung tudungnya dibelitkan ke leher dan dimasukkan ke celahan leher t-shirt ketat berlengan panjang berwarna biru cair. Seluarnya jeans biru ketat yang menampakkan bentuk kaki dan peha yang indah.

Ahmad yang belum pernah melihat Fiqa mendengus. "Fulemak.... Tetek dia ni macam nak tersembul keluar! Aku teringin nak ikat pangkalnya dengan tali," kata Ahmad.

"Bibir dianampak sedap kalau guna untuk hisap batang aku," tambah Zul.

Aku diam sahaja. Yang pasti cipap mahasiswi itu akan dijolok oleh batang kami semua. Din terlihat menyusul keluar lalu memeluk aweknya berjalan ke lembah. Dari belakang punggung Fiqa, Din memberi isyarat ibu jari kepada kami. Kami membiarkan merpati dua sejoli itu berasmara di lembah dulu. Hampir sejam kemudian keduanya memasuki kereta. Sebentar lagi, senario penyergahan akan kami jalankan. Ahmad menyediakan handycam. Aku dan Zul memegang tongkat pemukul. Kami semua mengenakan seragam pak sekuriti.

Dengan tegang kami menunggu. Dan akhirnya, lampu kereta Din berkelip. Itu isyarat dari Din. Segera kami mendekati kereta Din. Aku dan Zul membuka kedua pintu depan. Ahmad membuka pintu tengah sambil merakam kameranya. Terdengar jeritan terkejut seorang gadis. Mata kami semua melotot. Fiqa sedang duduk mengangkangi selangkangan Din yang berbaring di kerusi kereta yang direbahkan. Seluar jeans biru gadis itu telah dilucutkan, begitu pula seluar dalamnya. Seluar panjang Din pun melorot. Terlihat jelas batangnya terbenam ke dalam cipap Fiqa. T-shirt lengan panjang Fiqa digulung sampai ke atas teteknya. Colinya pun telah ditanggalkan. Sepasang tetek gadis itu Nampak ranum. Muka Fiqa menjadi pucat dengan panik menurunkan t-shirt dan tangannya cuba menutupi kemaluannya. Tetapi Din, mengikut senario terus memegangi pinggul Fiqa dan "Ahhh...." Nampaknya Din klimaks dan memancutkan air maninya ke dalam cipapFiqa.

Isteriku ShimaWhere stories live. Discover now