Setelah seketika mereka membiarkan Shima tergolek pengsan di lantai. Beberapa orang di antaranya ada yang masih meraba-raba badan Shima.
"Bawa awek itu ke bilik. Bersihkan badannya. Biar dia rehat dulu 3-4 jam," kata Zul melalui interkom kepada anak buahnya.
Dari salah satu pintu, dua lelaki berkulit hitam, bertubuh tegap dan berambut kerinting keluar dan langsung mengangkut Shima.
Entah kenapa, aku ingin sekali melihat apa yang akan dilakukan dua lelaki itu terhadap tubuh isteriku. Zul seperti tahu yang kufikirkan.
"Jom kita lihat Shima dimandikan lagi," katanya.
"La, katanya nak suruh rehat?" kataku.
"Yela, kita mandikan dulu, baru rehat. Baru 3 jam dari time booking 24 jam," kata Zul. Kulihat jam kini menunjukkan pukul 11.30 malam.
Kuikut sahaja kemana Zul melangkah. Rupanya Shima dibawa ke sebuah ruangan dengan katil yang bersih dan besar. Katil tersebut bercadar satin berwarna merah. Di atas ampaian sebelah katil itu sudah tersedia baju kurung serta kain yang berwarna pink serta sehelai inner tudung, juga berwarna pink. Baju dan tudung tersebut licin berkilat kerana diperbuat daripada kain satin. Tetapi kali ini ukuran baju tersebut kelihatan agak kecil berbanding ukuran baju ustazah tadi.
Kulihat dua lelaki tadi mengangkut Shima ke bilik mandi. Gila betul. Aku terangsang melihat Shima yang masih pengsan kembali ditelanjangi. Tudungnya pun dibuka, sehingga rambutnya yang sebahu terurai lepas. Dua lelaki itu lalu memandikan Shima. Mereka juga kelihatan menikmati tugas itu. Sambil tertawa-tawa mereka bercakap ghairah berkenaan tubuh isteriku.
"Gila... tundun cipapnya tebel betul," kata salah seorang dari mereka. Kulihat jarinya mengorek cipap isteriku.
"Bos... boleh tak kita jolok awek ini... sekali je..." ujar lelaki itu. Tangannya kini menyabuni tetek isteriku. Ternyata bukan menyabuni, tapi meramas-ramas dan menarik-narik putingnya.
"Boleh tak?" Zul bertanya kepadaku. "Anggap je sebagai bonus.." tambahnya.
Gila betul, aku terus mengangguk. Nafsuku sudah sampai kemuncak, ingin melihat Shima yang sedang pengsan diperkosa dua lelaki hitam dan kerinting itu. Sehubungan aku mengangguk, mereka terus membaringkan Shimadi lantai. Seorang di antaranya langsung merenggangkan kaki Shima dan terus dengan rakus sekali menyetubuhi Shima...
Tiba-tiba Shima terbangun dan terus menjerit. Aku cepat-cepat keluar dari bilik, takut isteriku melihatku. Dari luar kudengar mereka dengan kasar memperkosa Shima. Sampai akhirnya kedengaran Shima merintih-rintih lagi.
"Tolong encik... sudah... saya tak larat... aduh... aduhhhh... aaaakkhhh...." tiba-tiba kedengaran Shima menjerit kuat dan setelah itu tak kedengaran lagi suaranya. Kuintip ke bilik mandi. Rupanya Shima pengsan lagi. Kali ini dalam posisi menonggeng dan si kerinting nampaknya menyontot isteriku. Tak lama kemudian dia selesai. Dubur Shima nampak ternganga sebelum akhirnya perlahan menguncup kembali bersamaan mengalirnya air mani si kerinting dari dalamnya.
Shima tergeletak tak berdaya di lantai, tetapi itu tak mengurangkan niat si kerinting yang lagi satu untuk menyetubuhinya. Diangkatnya sebelah kaki Shima, lalu dengan posisi menyamping dia menusukkan batangnya ke cipap Shima. Shima benar-benar tak sedar meskipun lelaki itu meperkosanya dengan sangat kasar. Bahkan, tangannya yang besar tak henti mencengkam teteknya yang lembut. Ketika klimaks, lelaki itu memancutkan air maninya ke wajah Shima.
Dari tempat persembunyian kulihat dua lelaki itu kemudian mengencingi sekujur tubuh isteriku. Saat pancuran air kencing mengenai wajahnya, Shima tersedar dan terut merayu-rayu meminta tolong. Tetapi keduanya cuma tertawa-tawa sebelum akhirnya terus memandikan Shima.
YOU ARE READING
Isteriku Shima
RomanceSebuah karya yang diterjemah dari karya Indonesia berjudul "Rame-Rame". Credit pada penulis asal. Cerita rekaan semata2. Tiada kaitan dengan hidup atau mati