Bab 3: Pencerobohan

11.4K 82 1
                                    

Seminggu selepas perkosaan tersebut, Shima nampak lesu. Dia mengaku sakit, tetapi tak tahu sakit apa. Kurayu untuk ke doktor, dia tak mahu. "Sayang cuma nak rehat je," katanya.

Jalannya pun tertatih-tatih, seperti menahan sakit di sekitar pinggangnya. Kalau kuraba tetek dan pangkal pehanya, dia pun dengan sopan menolak. Tetapi, Shima memang isteri yang baik. Dia mahu juga ketika kuminta membantuku beronani. Diurutnya batangku dan akhirnya dikolomnya. Aku agak surprised saat dia membiarkan air maniku memancut di mulutnya, meskipun kemudian dimuntahkannya kembali.

"Sayang nak telan air mani abang?" kataku.

"Tak sengaja..." katanya dengan wajah kemerahan.

Akhirnya, pada minggu kedua, Shima mulai kembali seperti dulu. Dia kembali nampak sihat dan melayaniku kembali di katil.

Pada saat itulah, secara tak sengaja aku terbuka SMS di handphone Shima. Tertulis di situ, "Cik Shima, aku rindu cipap kau. Isnin pukul 9 pagi, aku akan datang ke rumah kau selepas suami kau keluar. Pagi tu, kau tak payah mandi. Pakai baju ketat-ketat, tudung yang singkat atas dada dan seluar leggings ketat-ketat. Spender dan coli takyah pakai. Kita main kat katil kau ya? -Din".

"Ini ada SMS, sayang... Abang belum sempat baca, perut abang memulas..." aku berlagak terburu-buru ke bilik mandi sambil menyerahkan handphone Shima kepadanya.

Sekitar 10 minit kemudian aku keluar bilik mandi. Kulihat wajah Shima agak pucat.

"SMS dari siapa sayang ?" tanyaku.

"Eh...uh... dari Puan Ani," jawabnya tergagap.

"Ada apa?"

"Uh... katanya... nak bayar hutang, hari Isnin,"

"Ooo..." aku berlalu, seperti tak tahu apa-apa.

***

Hari Isnin, aku sengaja keluar dari rumah agak awal. Pukul 8.00. Tetapi tanpa pengetahuan Shima, ku memasang handycam di tempat tersembunyi, mengarah ke katil. Setting kamera kuatur dengan timer agar mulai recording satu jam lagi. Kulihat Shima gelisah dan bolak-balik melirik jam dinding. Dia masih memakai baju tidurnya, berwarna kuning. Setelah bersalaman, kucium pipinya sambil tanganku meraba bontotnya.

"Hm, sayang tidur mesti tak pakai panties?" kataku, pura-pura hairan, sambil meremas bontotnya yang montok. Shima tersenyum. Dia menggeliat sewaktu pangkal pehanya diramas-ramas. "Entah-entah ni mesti tak pakai coli gak ni," kataku. "Nah, betul kan," kataku ketika tanganku meraba teteknya. Kubuka kancing baju tidur di bahagian dadanya. Bibirku langsung menghisap putingnya. Shima mengerang-erang.

"Baaang... daahh... gi kejee..!" katanya dengan nada manja. Tapi aku tahu dia takut Din datang sebelum aku pergi. Kugigit dengan gemas putingnya. Shima menjerit kecil. "Jahat!" katanya.

Akupun berangkat. Tapi di hujung jalan aku berhenti. Tepat pukul 9.00 kunampak kereta Din memasuki garaj rumahku. Handycamku pasti sudah mulai bekerja. Setengah jam berlalu, kuhubungi nombor handphone Din.

"Kau kat manaDin?" kataku. Terdengar Din menjawab dengan gugup.

"Kat rumah kawan, bos," katanya.

"Maksud kau, rumah aku, kan?" Din makin gugup.

"Eh... oh... ye...sorry bos," katanya.

"OK, takde pape. Tapi lain kali mintak izin dulu ya Din?" kataku.

"Ya bos... ya bos..." sahutnya.

"By the way,kau dah jolok bini aku ke belum?"

"Dah bos..."

"Bagus, cuba kau tolong picit puting dia. Aku nak dengar jeritan biniku," kataku. Din patuh. Tak lama kemudian kudengar jerit kesakitan Shima.

"OK Din, silakan kau perkosa isteriku. Mana-mana lubang pun boleh.Kat pantat boleh, jubor boleh, kat mulut pun boleh. Kau ikat je dia kat katil. Terus kau kerjakan dia sampai klimaks berkali-kali. Bye Din." Kututup telefon, lalu menuju ke office. Malam nanti, rekaman handycam akan kunikmati.

Isteriku ShimaWhere stories live. Discover now