Selam arkadaşlar yeni bölüm atıyorum olanildiğince sık atmaya çalışıcam merak etmeyin
Lusi ile hızlıca koşmaya başladık.
L:Emily durr!!
E:ne var Lusi?Arkamı döndüğümde bir ızdırap veren beni kıskacıyla yakalayıp duvara çarptı.
Lusi karşıma geçip bana bakıyordu. Bu nasıl olur.E:Lusi ne oluyor burda.
L:hahahahahahahahaha, Ne o Emily kurtulamıyor musun?
E:sen kimsin?
L:ben? Adım Lusi İsya'nın labiranta gönderdiği ajanslardan birisiyim. Ama tek amacım seni ortadan kaldırmaktı ve bunu da şimd yapıcam.
E:Kayrandakilere ne diceksin?
L:biz ilerlerken ızdırap verenler saldırdı dicem. Ve seninde beni kurtarmaya çalıştığını, bana koşmamı emrettiğini söylicem.
E:inanmazlar saldırıya uğramış gibi durmuyorsun.Lusi cebinden çıkardığı bir bucak ile vücuduna yaralar açmaya başladı. Son olarak kafasını hızlıca duvara vurup kanamasını sağladı. Şu anda saldırıya uğramış gibi duruyordu.
E:sen sen tam bir piskopatsın.
L:ahhhh Emily son sözlerin neler?
E:hepsine onları çok sevdiğimi söyle.
L:ahh tabiki söylemem hahahahahha.Artık sonum gelmişti. Lusi arkasını döndü ve ilerlemeye başladı, gözden kaybolanadek onu izledim. Lusi gözden kaybolunca ızdırap verenler beni bırakıp gitti.
Laaaaaaan noluyor nunler beni öldürcekti hani?
H:merhaba Emily iyi misin?
Gelen sesle arkamı döndüm.
E:s-sen kimsin?
H:zamanı gelince öğreniceksin.
E:zamanı gelince mi, ne zaman peki?
H:beş bilemedin on dakika sonra.
E:Hah?
Lk:aaaa geç mi kaldım?
H:evet, hadi gidelim Emily.Tanımadığım bu insanlarla beraber gitmek ne kadar mantıklı bilemiyorum.
E:neden sizi takip edeyim, siz kimsiniz?
H:tamam, sölicem. Ben Helena buda laboratuvar arkadaşım Luka. Şimdi geliyor musun.
E:Helena mı?
H:evet.Yeni bölüm geldiiiii
Umarım beğenirsiniz
Bundan sonraki bölümleri Newt'in ağzından anlatıcam
Hadi görüşürüz