"Uyan Emilie unutma abini ve sevgilini kurtarıcaksın "
"Denek A8
Güçlü yanı atik, hızlı,çevik ve güçlü
Zayıf yanı duygusal, panikatak , düşüncesizlik ve fazla kavgacı"
+(newt )Hadi ama uyan artık 2 gündür uyuyorsun"
=(emilie) Aaaah! Kalkmak istemiyorum!"
+Aha konuştu! Hadi gözlerini aç "
-(minho)aman Newt kızı rahat bırak.
+Ama Minho kız zaten uyandı sadece gözlerini açmıyor.
-Oha gerçekten mi?
=Ya bir uyutmadınız insanı" dedim ve yatakta oturur vaziyete geldim. İkiside bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.+iki gündür uyuyorsun peki adını hatırlıyor musun?
=Evet adım Emilie.
-Ben Minho buranın en yakışıklısıyım. Dedi elini uzattı kız göz döndürerek elini sıktı. Newt kızın bu hareketine kıkırdadı.
+Bende Newt buranın yardımcı lideriyim" dedi ve göz kırptı. Onun bu hareketi hoşuma gitti. Ço tatlı bir kişiliği vardı.
=Peki ben neden burdayım ? Burası neresi ? Abim nerde ?" dedim .İkiside şaşırdı
Aynı anda 'abini hatırlıyor musun ?'dediler=Evet hatırlıyorum. Adı Thomas . Kahverengi gözleri var." dedim .tam devam edecekken newt elini kaldırdı . +Minho sen jeffi çağır ben kızla konuşurum " dedi
Minho başını salladı ve gitti.
Newt yatağın yanına oturdu.
Bana baktı "Bak Emilie abin burda ama onun seni hatırlaması gerekli, bu yüzden onu hatırladığını belli etme oldu mu?
=Peki belli etmem"
Kapı aralandı içeri siyahi biri girdi "Merhaba ben Jeff Kayranın tıpçısıyım " dedi . Anlamayan gözlerle Newte baktım "Kayran ?"dedim "Şu an bulundumuz bu yer Kayran diyoruz"dedi Newt . "Hadi Newt Alby sizi bekliyor, aşağıya inelim" "Tamam geliyoruz Jeff" yataktan kalktık ve aşağıya indik.