Aşağıya indimizde siyahi bir adam bana baktı ve beni yanına çağırdı. Newt ile yanına gittik .
+ Merhaba ben Alby. Kayranın lideriyim .
=Merhaba ben de Emilie . Tanıştımıza memnun oldum.
+ben de tanıştımıza sevindim . İşler yüzünden sana bakmaya gelemedim üzgünüm .
=Sorun yok Newt bana iyi baktı merak etme.
Dememle gözü Newte kaydı bende Newte bakıyordum , o da bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Açıklama gereği duydum.
= Siz gerçekten beni 2 gündür uyuyormu sandınız? Aslında dün uyandım ama bir sebeple yorgundum , sonra Newti gördüm azcık kıpırdanınca o da uyanmaya başladı, bir erkeğin uykusu bu kadar mı hafif olur .O uyanmadan ben uyuyor takliti yaptım. Uyanınca ateşim var mı diye baktı sonra üstümü örtü gitti." dedim .Herkezin gözü Newtin üzerinde toplandı . Bundan rahatsız olduğunu anlayınca Albye soru sordum
"Burda ne yapıcağız " dedim. Alby elime bir meşale verdi ve odun yiğili bir yere getirdi beni. Newt de yanıma geldi sonra Alby herkesin meşalesini yaktı. Albyin emriyle herkes meşalesini odunlara atti ve bana bakmaya başladi bende onlar gibi meşalemi fırlattım. Sonra herkes bir ağızdan bağırmaya başladı.Newt beni kolumdan tutup çekti.
"Herkesle tanışman ve her mesleyi bilmen gerekli. Benimle gel sana göstereyim " dedi
"Tabiki ilk kimden başlıyoruz ?"~~~~~
"Emilie bunlarda koşucular. Bu ikisi benim en iyi arkadaşlarım. Minhoyu tanıyorsun zaten diyeride thomas " dedi.Aslında ikisinide tanıyorum ama çaktırmıyorum. Thomas bana yaklaşıp kulağıma 'çok guzelsin ve cok güzel kokuyorsun kardeşim ' dedi .
Ben ona şaşkınca bakarken .
T: Aa pardon ikizim. Eene bakıyorsun aval aval.Demesiyle kendime geldim. Etrafıma baktım herkes bize bakıyordu Thomasa bakıp güldüm .
E: Oobeyfendi sonunda bizi hatırladı. Dememle oda güldü.Alby ne olduğunu anlayamamışcasına bize bakıyordu. Ben en sonunda dayanamayıp Thomasa sarıldım. Oda bana sarıldı. Ayrılınca ona baktım gözleri dolmuştu. Sonra Galyin sesini duydum.
"Hey çaylak duygusallaşmanız bittiyse bir dövüşe ne dersin" dedi. Ben tam hayır diyecektim ki Newt ve Thomas
benim yerime cevap verdiler. Şahsen bu çok sinir bozucu.Bende sırf onlara inat kabul ettim canım çok acıyacaktı ....
Ya az ilham verin insana böyle gitmiyor
Sizce Newt ve Emilie sevgili olucal mı?