Emily'den
Uyandığımda Jeffi görmeyi beklemiyordum.
E:Jeff bana ne oldu???
J:labirentte bayılmışsın. Şimdi iyi misin Emily???
E:ahhhh evet iyiyim biran da oldu her şey ama çok bir şey hatırlamıyorum.
J:sorun değil Emily sen iyi ol yeter.
E:ahhh sağol Jeff.
Jeff bana arı kesici verdikten sonra diğerlerine bakmaya gitti. Kendimi coook rahatsız hissediyordum. Şimdi yanımda Newt olucaktı. Yaaaaa sanırım Newti özledim. Ben bunları düşünürken bir anda içeri giren kişiye oraya döndüm. Newt benim yanıma gelip bana sarıldı.
N:iyimisin????
E:iyiyim Newt merak etme
N: hepimiz i korkuttun. Özelliklere beni.
Diğerlerine baktimda Thomas onları dışarı çıkartı bana göz kırpıp gitti.
N:Emily sana bir şey diyebilir miyim???
E:buyur ne oldu???
Newt yanıma oturup ellerimi tuttu. Derin bir nefes alıp bana baktı.
E:Newt beni korkutuyordu ne oldu???
N:ben sana aşık oldum.
Deyip beni kendine çekti ve beni öpmeye başladı. Aklımı başımdan aldı resmen okadar yavaş öpüyorduki. Benden ayrıldı da bir şey dememe izin vermeden gitti. Arkasından seslendim ama gelmedi. Yaaaaaaa ama ben ona sarılıp uyumak istiyorum. Niye gitti???? Yata yattim ve uyumaya çalıştım. Ama aklım sadece Newteydi. Kapı yavaşça açılmaya başladı bende gözlerimi kapayip uyuyor numarası yaptım.
N:offf Emily offff neden üstün açık hasta olucaksin.
Üstümü örtüp tam gidecekken tutum onu ve yatağa çektim. Ona sarılıp uyumaya çalıştım.
N: Emily ne yapıyorsun???
E: uyuyamiyorum bende sana sarılmak istedim o kadar.
N:benlemi uyumak istiyorsun???
E:evet aşkım.
N: aşkım?????
E: evet ne olmuş yani ben de seni seviyorum
Bunu demekle bana oda sarıldı ve yatakta uyumaya çalıştım geri kalan her şeyi boş verip. Sadece sevdimle beraber uyudum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Selam bebişlerim yeni bölüm geldiiiiii
Sizce Thomas ne yapmaya çalışıyor.
Sonraki bölümde neler olacak merakla bekleyiiiin????
Yorum ve oylamayı unutmayiiiin lütfen 🥺🥺🥺🥺🥺