Yazardan
19.11.2021
Radar gecenin birinde yine iş başındaydı. Bu seferki görevi halkın çoğunlukta olduğu yerdeki, uzaktan kontrol edilen son teknolojik bombayı imha etmekti. Radardan başka kimse bombayı fark etmemişti. Son 5 dakikası kalmıştı. Saniyelerle yarışıyordu. 3 dakika kala diğerleri fark etmiş bombayı imha etmeye çalışıyordu. Son 5 saniye kala Radar bombayı imha etmişti. Bombayı imha etmeye çalışanlar şok olmuştu çünkü bomba imha edilmişti.
Radar biraz araştırdıktan sonra bombayı oraya kim koydurdu, başları kim bulup MİT'e yolladı altına da Radardan size hediye demeyi unutmadı.
MİT'tekiler Radarın yerini bulmaya çalışsalar da bulamıyorlardı. Radarın sitesini hacklemeye çalışıp yerini bulmaya çalışıyordu lakin bilmedikleri bir şey vardı o da radarın tuzağı siteye ulaşabilmek için 15 kademeyi aşmaları lazımdı. Ama daha 2 kademeye gelenleri özel, karşıdakinin sitesine hackleyip bütün bilgileri alıyordu Radar yani sadece bir kademe aşılıyor sonrası hüsran hiç kimse radarın sitesini aşamıyordu.
Radar'ın bugünlük işi bittiğine göre yatabilirdi. Yarın okulu vardı. Hedefi vardı hem istihbaratçı hem de bordo bereli olacaktı o yüzden okula gitmesi ve iyi çalışması gerekiyordu.
Şimdiki Zaman
Odanın bir tarafında Baba denmeyecek adam ve karısı bir tarafını sanırım benimle karışan kız ve bana çok benzeyen bir adam, kadın, benden 2-3 yaş büyük bir erkek vardı başhekim masasında oturuyordu. Buradan hemen kanımı verip gitmek istiyorum!
Doktor Bu karışıklık için hastenemiz adına özür dileriz
Nasıl kolay bir şeymiş gibi özür dilersiniz siz ya! Hastaneyi başınızı yıkayacağım sizin bekleyin sadece DNA testini bir yapalım.
Doktor bu laflarımın üzerine bir şey diyemedi. Hemşire sırayla bizi perdenin arkasına aldı. İlk Baba adayları sonra o kızı en sona ben kaldım. Ben de gidince kolumu açtım. Hemşire şok olmuş bir şekilde koluma bakıyordu. Ee kolumda da yanık izinden tut kurşun izine kadar iz varken normal yani, neyse hemşire bana yaklaşıp kulağıma fırsatıyla konuştu.
Hemşire şiddet mi görüyorsun eğer öyleyse polis çağırabilirim
Yok hemşire hanım ben askerim o yüzden.
Hemşire bana tebessüm sunup konuştu.
Allah ayağınıza taş değdirmesin.
Sağ ol
Kan alma işi bitince beraber çıktık başhekim hepimize bakarak konuştu
2 saate sonuçlar çıkar normalde Bir haftadan erken çıkmazdı ama bu bir hemşirenin hatası olduğu için. O gün yangın çıkmasaydı bebekler karışmayacaktı. 2 saat sonra görüşürüz.
Dedi ve odadan kaçarcasına çıktı arkasından da ben. Hemen arabamın yanına ilerleyip arka koltuktan kendime özel son teknoloji bilgisayarımı aldım. Hastanenin yanındaki kafeye doğru ilerledim. Pencereyi kenara bir köşe bulup oturdum. Hizmetlilerden kahve istedim.
Bilgisayarımın kapağını açmadan önce gözlerimi tarayıp bilgisayarı açtım. Sonra aynı işlem parmak izi ve şifreyi girdim. Bilgisayarım açılınca yeni aileyi araştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: RADAR
ActionHayatında yaşadığı acılara karşı savaşmış ve savaşmaya devam eden güçlü cesur ve vatanını seven bir kadın. Doğduğunda karışmış bir kadın. Bordo bereli ve mit saha çalışanı.