3. Bölüm

779 57 32
                                    

Yazardan

25.02.2020

Arya planını uygulamak için 5 yıl beklemişti. Bezmişti artık kısıtlanmaktan, şiddetten, psikolojik baskıdan ve bir sürü şeyden. Kaçacaktı. Bu yurttan artık aklı başındayken kaçacaktı. Bu gece bu kız yurdundan kaçacaktı. Başka bir seçenek yoktu. Aklında planını bir kez daha gözden geçirdi. Gece 02.00'de nöbetçi değişiyordu 2'ye 5 kala sokak kapısının yan tarafındaki otların arasına gizlenecekti. Nöbetçi saat 2'ye 2 kala yerinden ayrılıyor diğer nöbetçi ise tam 2'de yerinde oluyordu. Arya o 2 dakikalık boşlukta yakalanmadan kaçabilirse ne kadar mutlu olacaktı içinden kim bilir? Bu yurt onun cehennemin körüklemişti. Arya'da biliyordu eğer yurttan kaçabilirse içindeki acı yerini koruyacak ama azalacaktı.

Planını gerçekleştirdi. Kaçmayı başarmıştı peki onu ne gibi zorluklar bekliyordu. Kız bu aklımdaki soruya cevap veremedi. Olsun dedi içinden bu yaşıma kadar yaşadıklarım kadar kötü olamaz belki dedi.

Şimdiki Zaman

Erkekler tam itiraz edicekken Aylin hanım onları odadan kendisiyle birlikte çıkarttı.

Derin bir nefes alıp içimden bakalım ne kadar iyisiniz diye geçirdim siber saldırı açanlara karşı. Parmaklarım klavyenin üzerinde hız kesmeden tuşlara basıyor, siber saldırıya karşılık veriyordum. Sadece 6 dakika içerisinde onları salmış ve kim olduklarını bulmuştum. Şimdi bütün bilgilerini bulmak üzereydim daha doğrusu benim yerime bilgisayarım.

5 dakika içerisinde elime bilgileri geçmişti. Bunları MİT'e Radar kimliğimle attım. İşim bittiği için her ne kadar aşağı inmek istemesem de inmek zorundaydım. Bilgisayarımı kapatıp bilgisayar çantasına koydum. Bilgisayar çantamı alıp aşağıya indim. Kapıyı açıp bahçeye çıktım. Arabama gidip bilgisayarımı gizli bölmeye koydum geri eve geldim. Onların olduğu salona girince hepsi bana döndü hiç konuşmadan tekli koltuğa oturdum. Bir süre kimse konuşmadı en sonunda Ayaz susamadı ve konuştu.

O son teknoloji ve sadece bir tane olan bilgisayar neden sende çaldın mı?

Hayır çalmadım bu bilgisayarı yapan benim ve bu sene 2 tane daha bunun benzeri çıkartılmak üzere

Ayaz sana neden inanayım ki?

Peki ben neden sana burnu kanıtlamay için uğraşayım?

Böyle deyince sustu ama sinirli bakışların atmaya başladı bu sefer biyo babam konuştu.

Yukarıda ne yaptın

Bunu size söyleyemem

Ayaz niye kendini gece yatmalık başka birini mi ayarladın?

AA! Yeter! sınırlarını yeteri kadar açtı! Ayağa kalkıp onun yakasından tuttuğum gibi kaldırıp burnunu kafa attım. Sakin olayım diyorum o zorluyor ne yapayım bunları 3 saniye içerisinde olmuştu. Ayaz benim kafama kafa atmamla yere düştü. Aile üyelerine bakmadan sadece ayaz'a bakarak konuştum.

Anladım ki her gece başka birinin yatağı alıyorsun ki herkesi öyle sanıyorsun ama sen benim kim olduğumu bilmeden beni yargılayamazsın. Hiçbir kadın bu hakaretleri hak etmiyor. Asıl senin gibi olanlarda bu hakareti hak ediyor. Bozuk döl.

Dedim ve evden çıkıp arabama bindim. Çok sinirliydim böyle bir imayı nasıl böyle rahat söyleyebiliyordu. Niye bu kadar önyargılı? İlk defa ümitlenmiştim. Beni üzen, kaç defa bu imayı etmişti ama biri de beni savunmadı. Sadece yengem ve annem konuşacağı sırada ben onlardan önce konuşmuştum.

Kod Adı: RADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin