Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Yazardan
07.05.2026
Arya okuldan çıkmış kursuna gidiyordu. Kursa gittiği binaya 10 dakikalık yolu kalmıştı. Fakat takip edildiğini fark etmişti bu yüzden yolunu değiştirdi. Ara sokağa girdi çünkü saat 20.05 'ti. Hava karardığı için gizlenebilirdi. Köşeyi döndüğü anda koşarak iki duvar arasına saklandı. 15-20 saniye sonra önünden koşarak bir adam geçti. Arya adam gözden kaybolduğunda saklandığı yerden çıktı.
Daha birkaç adım atmıştı ki adam geri döndü. Arya'yla göz göze geldiler. Arya koşmaya başladı arkasındanda kar maskeli adam . Adamın bilmediği iki şey vardı. Birincisi Arya'nın çok ama çok hızlı koştuğu, ikincisi ise çok iyi dövüştüğüydü.
Arya'nın kafasında planları vardı. Bunlardan birisini hemen uygulamaya geçirerek bildiği ara sokaklara girdi. En sonunda bir çıkmaz sokak bulup oraya girdi. Çıkmaz sokağa girmesinin nedeni hem başkalarına zarar gelmesini engellemek hemde avken avcı konumuna geçebilmekti.
Arya küçük küçük soluklar alırken adam derin derin soluklar alıyordu. İkisi arasındaki farklar ortaya çıkıyordu. Arya en sonunda durup kormuş gibi yaparak arkasını döndü.
Arya 19 yaşında cesur ve Allah'tan başka kimseden korkmayan birisiydi.
Adam sonunda konuşmayı akıl edebilmiş ve şu sözleri söyledi:
Yolun sonuna geldin Hapis
Hapis Arya'nın diğer adıydı. Radar lakabını kullanan kişiyi bilmeselerde
Hapis'in gerçek kimliğini biliyorlardı.Adam Arya'nın üzerine gelmeye başladı. Adamın istediği Hapis'i
öldürmekti. Arya konuştu bu seferSeni kim gönderdi?
Ecelin diye cevapladı adam
Arya artık sıkılmıştı. Adamın suratına bir tekme geçirdi. Adam tekmenin etkisiyle yere düştü. Arya adamın üzerine çıkıp yumruklamaya başladı. Arya'nın bilmediği birşey vardı oda başka bir adamın arkadan yaklaştığı. Arkadan yaklaşan adam Arya'ya sakinleştiriciyi vurdu. Arya sakinleştiricinin etkisiyle bayılmıştı....
Şimdiki Zaman
Ben ev dedim ama fikrim değişti ve villa satın aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: RADAR
ActionHayatında yaşadığı acılara karşı savaşmış ve savaşmaya devam eden güçlü cesur ve vatanını seven bir kadın. Doğduğunda karışmış bir kadın. Bordo bereli ve mit saha çalışanı.