ROZDZIAŁ I

750 19 4
                                    

(Wardęga)

Od kilku dni zajmowałem się bardzo poważną sprawą. Dokładnie o wielu youtuberach, którzy popełnili przestępstwa, między innymi mówię tutaj o Stuu, który wiedząc ile dziewczyna ma lat i tak proponował jej spotkania i wysyłał niestosowne zdjęcia. Mimo tego że odezwało się do mnie kilka dziewczyn, to i tak było to za mało. Nie wiedziałem co robić. W końcu ludzie którzy uważali tych ludzi za idoli musieli dowiedzieć się prawdy. Jednak, aby tak się stało musiałem mieć dużo dowodów oraz nagrać dobry film. Zastanawiałem się czy nie napisać do Gimpera o współpracę, ale w końcu zrezygnowałem z tego pomysłu. Zastanawiałem się do kogo mogę napisać. W końcu do głowy przyszedł mi Mikołaj czyli Konopskyy. Nie wiedziałem czy to dobry pomysł bo w końcu rok temu nasza relacje przez sprawę z leksiem nie była zbytnio dobre. Z tego co wiem dziewczyny które wysyłały mi wszystkie zdjęcia oraz screenshoty rozmów z youtuberami pisały mi że wysyłały je do Konopa, bo podobno zajmuje się tą sprawą. Ostatecznie położyłem się spać. Była godzina 23.56 więc zdecydowałem, że napiszę do niego rano.
Obudziłem się o 6.30. Niewyspalem się, ale nie mogłem zasnąć. Postanowiłem, że zrobię kawę. Po wypiciu odpisywałem kolejnym osobom które się zglaszały. Tak właściwie nie chciałem pisać tylko po to żeby mieć więcej dowodów, tylko po to, że sam nie dałbym sobie z tym rady. To co wstawię na pewno zobaczą osoby które zajmują się takimi sprawami, więc wszystko musi być zrobione dobrze i nie może znajdować się tam żaden błąd. Gdy spojrzałem na telefon ukazała mi się godzina 9.30. Więc postanowiłem napisać do Konopa.
------------
@sawardega_wataha:
Cześć, dowiedziałem się , że zajmujesz się sprawą przestępstw m.in. Stuu. Ja też zacząłem zbierać dowody jednak nie mam ich zbyt wiele. Postanowiłem do ciebie napisać, ponieważ z taką ilością ofiar oraz dowodów nie wiele zrobię w tej sprawie. Mam pytanie, czy nie chciałbyś współpracować w tej sprawie? Myślę że gdybyśmy zaczęli współpracować dowodów byłoby o wiele więcej, a sprawą zajmą się odpowiednie organy.
___________
Po napisaniu wiadomości, poszedłem zrobić obiad. Nie czekałem zbyt długo, miałem nadzieję że się zgodzi bo to sprawa jest dla mnie ważna.
(Konopski)
Kiedy siedziałem przy biurku, nagle na telefon przyszło mi powiadomienie o wiadomości z instagrama. Myslałem, że to nic ważnego, ale kiedy zobaczyłem kto to napisał prawie się udławiłem. Nie wiedziałem w jakiej sprawie pisze do mnie Sylwester Wardęga, więc od razu wszedłem w konwersacje i przeczytałem to co napisał. Przyznam, że się zdziwiłem gdy zobaczyłem, że to mnie prosi o pomoc w tak ważnej sprawie. Jednak, kiedy szybko to przemyślałem zdałem sobie sprawę, że moje dowody nie wystarczają, więc postanowiłem że się zgodzę. W końcu może uda złapać się jakąś dobra relacje, bo po ostatniej dramie nie było najlepiej.
-----------------
@konopsky_yy:
Cześć, również się zajmuje tą sprawą od kilku dni. Nie mam zbyt wiele dowodów jak na razie ale ofiar zgłasza się coraz więcej. Myślę, że to dobry pomysł, aby współpracować, ponieważ samemu byłoby mi dość ciężko. Przyznam, że nie spodziewałem się takiej propozycji z twojej strony przez nie za dobre relacje ale myślę , że uda się to naprawić.

(Wardęga)
Dość pozytywnie się zszokowalem. Nie spodziewałem się, że się zgodzi ale to dobrze. Teraz będzie więcej dowodów, a ci zwyrodnialcy poniosą za to konsekwencje.

@sawardega_wataha:
W takim razie dobrze , proponuje spotkać się ma obrzeżach Warszawy w pewnej restauracji w czwartek o 12.00, aby obgadać plan działania.

@konopsky_yy:
Dobra.

----------------------

Był wtorek, więc miałem czas aby uporządkować wszystkie dowody i maile od osób pokrzywdzonych. Mam nadzieję że uda się zrobić wszystko jak najlepiej. Trochę się martwiłem, że Konop będzie chciał zrobić to jak najszybciej jak w sytuacji z leksiem, ale miałem nadzieję że serio się do tego przyłoży.

-----------
Nie wiem co ja piszę.....powinnam się uczyć ale co tam XD Tym razem coś na "poważnie" a nie dla beki, ale ogólnie cały ten ship traktuje jako żart, a ten fanfik jest napisany dla zabawy bo się nudzę. Mam nadzieję że się spodoba.
Elo elo 320
(Postaram się aby rozdziały pojawiały się co 1-2 dni chyba że zapomnę)(ciekawe czy ktoś to przeczyta)

✯⁠CIĘŻKI CZAS✯ WARDĘGA X KONOPSKYYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz