3 PAŹDZIERNIK
(Wardęga)
Wrzuciłem swój film na kanał. Powiadomiłem o tym Konopa. Teraz trzeba było czekać, aby ludzie to obejrzeli. Tak jak myśleliśmy film zrobił dużą aferę, ale to dobrze, ponieważ ludzie zdają sobie sprawę z tego kim byli ich idole. Kilka godzin po wrzuceniu filmu odpaliłem live i powiadomiłem widzów że Konopski ma wrzucić niebawem film , który będzie mocny.(Konopskyy)
Obejrzałem film Wardęgi i uważałem, że jest wykonany bardzo dobrze. Ludzie zszokowali się , że razem współpracujemy i w sumie się nie dziwię bo na ich miejscu też bym był w szoku. Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw że będę shipowany z Wardęga. Na tik toku miałem dużo takich filmików. Wiem, że było to dla beki ale dziwnie się to oglądało. Tak właściwie mimo że to tik toki, to dały mi dużo do myślenia. Po obejrzeniu filmu, wszedłem na live Wardęgi i go obejrzałem. Był ogromny szum na temat pandoragate, zaczęli mówić o tym w telewizji, a na mój filmik czekała cała Polska. Przyznam, że była to duża presja ale robiłem wszystko, aby film był wykonany profesjonalnie. Miałem 5 dni na nagranie tego filmu, plus jeszcze montaż, który zajmie dość długo. Spodziewałem się, że będzie ciężko, ponieważ będzie dużo oświadczeń od youtuberów, którzy byli wspomnieni w filmie Sylwestra, więc na pewno będzie dość dużo zmian.(Wardęga)
W ciągu kilku dni zrobiłem kilka live'ow, na których wspominałem o tym że film Konopa będzie mocny. Jednak nie spodziewałem się tego, że na jego film będzie czekać pół Polski. Dzisiaj był 7 października, a z informacji jakie posiadalem film miał wyjść jutro. Z Mikołajem nie miałem w ciągu tego dnia dobrego kontaktu, nie odpisywał i nie odbierał jak do niego dzwoniłem. Trochę zacząłem się martwić, ale spodziewałem się tego że w tej chwili dogrywa coś do filmu, a telefon ma wyciszony. Przecież nie będzie na każde moje zawołanie, więc odpuściłem i nie spamowałem mu wiadomościami. X (Twitter) był cały zawalony postami z pandoragate, tak samo tik tok. Ale akurat na nim było dość dużo filmików z shipem ja x konopski. Nie wiem co miałem o tym myśleć, pewnie w większości,albo wszystkie były dla beki, więc miałem to gdzieś. Było też dość dużo editów z Mikołajem, w sumie byl nawet ładny. Co, co ja gadam. Pewnie dlatego, że śpię mało więc do głowy przychodzą mi jakieś bzdury. W końcu Konop odpisał, że żyje i film jest jeszcze montowany. Na relacje dodałem że jest z nim wszystko okej, bo dużo osób też zaczęło się martwić. Nagle zadzwonił i powiedział mi w skrócie co znajduje się w filmie. Po chwili rozmowa się skończyła a ja poszedłem się położyć.
CZYTASZ
✯CIĘŻKI CZAS✯ WARDĘGA X KONOPSKYY
AzioneKiedy dwóch pokłóconych youtuberów łączy siły aby rozwalić polski youtub. Ogólnie zamysł tego był taki aby "fanfik" był napisany jakby na poważnie?? Ale oczywiście sam ship i to wszystko dla beki XD Jesli będzie cringe, przepraszam ale tak mi się nu...