...
Hyunjin den
Kapıyı art arda dört kere bıkmadan çalan kişinin kim olduğunu merak ettiğim için telefonumu koltuğa bir yere firlattiktan sonra ayaklandım ve kapıya yöneldim
Kapıyı açar açmaz karşımdaki kişinin ne için geldiğini anlamıştım
Hyunjin:"hayır changbin içkim yok başka kapıya git."
Karşımdaki çocuk bana göz devirip konuşmaya başladı
Changbin:"daha geçen gün kapının önünde 12 kutu bira çöpü vardı yeme beni hyunjin. Hem onun için gelmedim. Şu müziği kapatır mısın??? Önemli misafirlerim var ve sesli müzik bizi rahatsız ediyor."
Hyunjin:"birincisi biralar benim değil çatı katına taşınan şu veletlerin, ikincisi müzikte veletlerden geliyor git onlara söyle müziği kapatmalarını!!"
Changbin derin bi nefes alıp tam merdivene yonelicekken arkasını döndü.
Changbin:"gerçekten hiç mi içkin yok?"
Dudaklarını büzerek söylerken tam bir aptal gibi görünüyordu.
Hyunjin:"yok changbin!!yok!! Yoktan ne anlıyorsun. Git çatıdaki çocuklardan iste ickini!!"
Changbin:"off iyi be hadi kapat kapıyı da güzellik uykuna yat majesteleri."
Changbinin bu dediginden sonra sert bir şekilde kapıyı suratına kapattım. Bu adam bir gün beni katil edecek...
...
Hyunjin okul için hazırlanmış ayakkabılarını bağlamaya çalışıyordu.
Birinin ona seslendigini duyunca dikkatini sesin geldiği yere verdi.
Jiseok:"hyunjin hyung!! Naber?"
Pembe ve mavi saçlarıyla pamuk şekere benzeyen çocuk heycanla merdivenleri inip Hyunjinin yanına geldi.
Hyunjin:"iyi değilim gaon tüm gece uyuyamadım da."
Hyunjinin imasindan sonra çocuk biraz mahçup biraz utanmış şekilde konuştu.
Jiseok:"ahhh müzik için özür dileriz. Hala eski düzenimiz den cikamadikta."
Hyunjin:"sorun degil en azından rahatsızlık verdikten sonra özür dilemeyi biliyorsunuz karşıdaki dağ ayısının aksine."
Dedi hyunjin hafiften gülerek
Jiseok:"WOAAHH hyung!! Gülümsemeyi ne zaman öğrendin??"
Hyunjin çocuğun bu tepkisine sahteden kızmış gibi yaparak kafasının arkasına geçirdi.
Hyunjin:"ben öğrendiğimde sen daha dünyada yoktun jiseok bey."
Gaon hyunjinin bu dediğine küçük olmadığını dile getirerek söylenirken merdivenlerden başka birinin sesi geldi.
Seungmin(o.de):"hadi ama hyung aramızda en fazla iki yaş var rahat birak bizi."
Üçlü bu boş konuşmaya guldukten sonra ayrıldı hyunjin okula doğru yürümeye başladı.
...
Öğle arası gelmişti ve hyunjin boş sınıfta oturmuş bekliyordu. Ne yemek yiyor nede bireyler çiziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angelic / Hyunlix
FanfictionHyunjin tek olmayı sevdiği boş sınıfta sarışın tatlı bir çocuk tarafından rahatsız ediliyordu...ya da rahatsız olduğunu sanıyordu? ... "Ne kadar güzelsin...nesin sen Melek mi..?" . . . . . . . . . . Angst Hyunlix . . Mini fic :3