...
Jisungdan
Hyunjin sınıfa dersin ortasında girdi. Özür dileyip yerine oturdu yüzü gülüyordu. Şaşırdım son zamanlarda gülmek ne kadar normal birşey olsada onun için değildi. Nedensizce gülümsüyor olması benide gülümsetti. Sanırım artık bizimle arkadaş olmak istemiyor olsa bile onu hâlâ seviyorum.Hyunjinin halini fark etmiş mi diye Minhoya baktım. Gülüyordu sanırım oda fark etti.
...
Ders bitmiş ve tenefüste girmiştik Hyunjin hala gülümsüyordu. Siramdan kalkıp yanındaki boşluğa oturdum.
Jisung:"bakıyorum da yüzünüz gülüyor Hyunjin bey kime borçluyuz?"
Terslemeden cevap verince şaşırdım ama bu iyiye işaretti minhoyla şansımız var.
Hyunjin:"çok tatlı biriyle tanıştım böyle aptal hiperaktifin teki ayni sen!! Anneme ihanet ediyorum gibi hissetsemde sanırım ben bu çocuğa farklı hisler besliyorum..ama eminde değilim belkide gerçekten kötü olduğum bir anda beni hiç tanımadan gelip guldurdugu sorunlarımı unutturdugu için böyle hissediyorum. sanırım?? Offf bilmiyorum bilmiyorum!!! Ama jisung bir görsen varya çok güzel meleğe benziyor..."
Bu kadar şeyi tek nefeste söyleyince önce dediklerini algılayıp tek tek sindirmeye çalıştım. Ne yani Hyunjin Hwang Hyunjin aşık mı olmuştu?? Inanmıyorum... Inanmak zor...
Jisung:"Hyunjin şizofren olmadığına ve bu çocuğun gerçek olduğuna emin misin? Senin aşık olduğunu düşünmek biraz zor."
Hyunjin ufak bir kikirdadiginda bende gülümsedim.
Hyunjin:"aşk diyemem emin değilim dediğim gibi ama bu çocuğa farklı hissettiğime eminim. Ve şey jisung..."
Efendim der gibi mırıldandiktan sonra ona dikkatimi verdim.
Hyunjin:"...ben düşünüyorum da acaba tekrardan eskisi gibi olabilir miyiz? Sadece ailemi öyle beklemedigim bir anda kaybedince kendimi arkadasligimizi bozmaya mecbur hissettim ama siz olmadan daha kötü oluyorum.."
Daha fazla devam etmesine izin vermeden ona sarıldım ve anında oda bana sarıldı.
Jisung:"tabikide eskisi gibi olabiliriz Hyunjin.."
Biz sarılırken minhoda bize katılmış ve Hyunjin kalkıp onada sarılmıştı.
Jisung:"eeee hadi bunu kutlayalım!! Her zamanki kafeye gitmeye ne dersiniz???!!"
Ikiside onayladiginda sevinçle zıplayıp ikisinede sarıldım. Nasilda özlemişim...
...
Ohhh minsung la Hyunjinide bsristirdik ya şükür 🤲🤲🤲
Çok bişey diyesim yok zorla yazdirildim falan 🤗🤗
Hadi
Bubaayyyy~~
✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angelic / Hyunlix
FanfictionHyunjin tek olmayı sevdiği boş sınıfta sarışın tatlı bir çocuk tarafından rahatsız ediliyordu...ya da rahatsız olduğunu sanıyordu? ... "Ne kadar güzelsin...nesin sen Melek mi..?" . . . . . . . . . . Angst Hyunlix . . Mini fic :3