5

118 17 43
                                    

...

Yatağında uzanmış elindeki yüzüğü inceliyordu değişik bir tasarımı vardı ve hyunjine çok tanıdık geliyordu.

Sanki aynısı bendede vardı...

Hyunjin bu düşüncesiyle yatağından kalkıp takı çekmecesine doğru gitti.
Biraz kurcaladiktan sonra aradığını buldu. Felixin yüzüğünün aynısı ondada vardı.

Hyunjin:"vay be...kadere bak..."

Dedi ve burnundan hafifçe güldü.

Bugün olanlar kafasını çok karıştırmıştı. Neler olduğunu hemen öğrenmek istiyordu. Bu yüzden yüzüğü komidine bırakıp uyumak için yatağına yattı.

...

Sabah uyanmış kahvaltısını yaparken zil çaldı.

Kapıyı açtığında karşısındaki bedeni görünce gülümsedi.

Hyunjin:"günaydın Gunil hyung ne oldu?"

(Hyung dio cnk Gunil hyunjinden büyük 😇)

Gunil:"sanada günaydın Hyunjin rahatsız ettim kusura bakma ama yumurtan var mı? Jiseok daha demin koliyi düşürüp hepsini kirdida.."

Hyunjin bir kahkaha patlatıp gunile yumurta verip onu uğurladı.

Yemeğini yemek için masasına oturunca aklına gelen anı ile yüzünü hüzünlü bir gülümseme kapladı.

...

Bayan H:"Hyunjin!! Oğlum git marketten yumurta al gel!!"

Hyunjin:"Dolapta var!! Daha dün aldım. Dolaba baktın mı!!"

Hyunjin söylene söylene mutfağa girince önündeki manzarayla ağızı açık kaldı.

Babası yerdeki kırık yumurtaları temizlemeye çalışırken annesi ona kızıyordu.

Hyunjin:"ne yaptınız sorabilir miyim?"

Bayan H:"biz değil baban yaptı!!"

Bay H:"bana sen carptin ama!!"

Bayan H:"sus çok konuşmada temizle kokuyor."

Hyunjin ikisinin bu haline gülüp markete gitmek için üstüne bişey aldı...

...

Hyunjin kendini gözlerinden yaşlar akarken buldu.

Hemen kendini toparlayıp kahvaltısını bitirdi. Köpeğinin yemeğini koyup anahtarıni aldı ve okul için evden çıktı.

...

Oturmuş sadece Felixin gelmesini bekliyordu. Bugün erken gelmemişti.

Beklemekten sıkılıp yemeğini çıkardı ve yerken birşeyler karalamaya başladı.

Bir kaç dakika sonra kapı açıldı ve içeriye Felix girdi. Bu sefer o gülümsemesi yoktu.

Felix asık suratiyla Hyunjinin karşısına oturdu.

Hyunjin:"ne oldu niye surat asıyorsun?"

Felix:"benim için önemli bir şeyi kaybettim.."

Felix böyle diyince hyunjin yüzük olabilir diye düşünüp çıkarıp Felixin önüne koydu.

Hyunjin:"kaybettiğin bu olabilir mi?"

Felix yüzüğe bir süre baktıktan sonra yüzü kocaman gülümsedi ve bağırmaya başladı.

Felix:"İNANMIYORUM HYUNJIN!! NERDEN BULDUN BUNU??"

Felix sevinçten hyunjine sımsıkı sarılmaya başladı.

Hyunjin şaşırmıştı belirli kişiler dışında birinin ona satılmasını ya da herhangi bir temasta bulunmasini sevmezdi ama şu an daha çok hoşuna gitmişti? Kalbi bu teoriyi onaylar şekilde atıyordu.

Hyunjin:"dün Masada unutmustun ve beni bogmayi keser misin??"

Felix hyunjine sarılmayı bırakıp yerine oturdu ve yüzüğünü taktı.

Felix:"pardon fazla heycanlandim.."

Hyunjin sorun değil diyip önündeki tatlı çocuğa gülümsedi.

Ona soracaklarini çoktan unutmuştu bile...

...

Selaamm

Diyecek bir şeyim yok

Öyle yazıyor boş boş:))

Hade

Bubaaayyyy

✨✨✨

Angelic / Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin