...
Hyunjin sabah ağrıyan beli ile uyandı. Telefonunu alıp saate baktığında saatin neredeyse öğlene geliyor oluşunu görünce koltuktan fırladı çantasını alıp hiç birşey yemeden evden çıktı.
Öğleden önce son derse yetişmişti. Sırasına oturdu ve kafasını sıraya gömüp uyudu.
...
Off evden bir kuruş bile almadan cikmam aptallıktı. Kendime yiyecekte hazırlayamadım... ahhh açım!!
Hyunjin boş sınıfa ilerlerken içinden söyleniyordu. Sınıfa girdiğinde felixi sırada oturmuş Halil İbrahim sofrası kurarken görmeyi beklemiyordu.
Hyunjin:"Felix bunlar ne?"
Felix:"ehh acikmissindir diye sabah geç kaldın çünkü. Kesin hiç birşey yemeden geldin."
Vay be düşünceli çocuk. Bir dakika... geç kaldığımı nerden biliyor?
Hyunjin:"geç kaldığımı nerden biliyorsun?"
Felix:"meslek sırrı Hyunjin bey."
Deyip göz kırptı ve hyunjine oturmasını söyledi. Oda ikiletmeden oturdu çünkü citten aşırı açtı.
Felix:"baakk bugün cilekli aldım!"
Dedi elindeki sütü sallayıp hyunjine verirken.
Hyunjin çocuğun aptalligina gülüp sütü aldı ve içmeye başladı.
...
Hyunjin:"aaahhh çok doydum..."
Felix:"bende patlayacagim sanırım."
Felix bunu dedikten sonra agiziyla patlama sesi çıkarıp sahte ölü taklidi yaptı. Hyunjin o böyle yaparken gülme krizine girmişti bile.
Felix:"ha şöyle daha çok gülmelisin yakışıyor!"
Hyunjin felixin iltifatindan sonra biraz utanmisti teşekkür edip konuyu orda kapattılar.
...
Nerde bu çocuk off...
Hyunjin okulda Felixi arıyordu ama bulamıyordu. Yüzüğünü yemek yerken çıkarıp orda unutup gitmişti.
Jeongin:"heyy hyung birşey ya da birini mi arıyorsun?"
Hyunjin:"selam jeongin bir arkadaşım yüzüğünü bende unuttuda onu arıyorum ama yok!! Buhar oldu uçtu gitti sanki.."
Jeongin:"ahh anladım.. Adını söylesene sınıfını bulalım bari nöbetçi öğrenci benim bugün gel hadi."
Hyunjin Jeongini takip edip bilgisayarin önüne geldiler.
Jeongin:"adı ve soyadı neydi?"
Hyunjin:"adını biliyorum ama soyadını bilmiyorum."
Jeongin:"tamam yinede adını söyle fotoğraflardan bakarız olmadı."
Hyunjin onaylayıp Jeongin felixin adını verdi ama öyle biri okula kayıtlı değildi.
Jeongin:"ahh üzgünüm hyung çıkmıyor belki karşı okuldan geliyordur biliyorsun kantinlerimiz ortak."
Hyunjin kafasıyla onayladı ve jeongine teşekkür edip sınıfına çıktı. Ama bir sorun vardi. Karşı okuldansa nasıl o sınıfa kadar çıkabiliyordu? Buna izni var mıydı? Yada eğer karşı okuldansa nasıl hyunjinin geç kaldığını biliyordu?
Hyunjin kesinlikle yarın felixe neler olduğunu soracaktı.
...
Kısa ama öz bir bölüm:)
Kısa ama sicisli bölüm...(hayır sona yaklasmadik hemde hiç)
Sjsmsmakskajsjwjdj göt korkusuyla yazdım ölmemek için...o kişi kendini biliyo...
Neyse bu kadardı gecenin bu saatinde bölüm atıyorum işte hade bubaayyyy
✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angelic / Hyunlix
Hayran KurguHyunjin tek olmayı sevdiği boş sınıfta sarışın tatlı bir çocuk tarafından rahatsız ediliyordu...ya da rahatsız olduğunu sanıyordu? ... "Ne kadar güzelsin...nesin sen Melek mi..?" . . . . . . . . . . Angst Hyunlix . . Mini fic :3