Bu arada sona yaklastigimizi söylemiş miydim??
...
Offf...derse odaklanamiyorum acaba felix neden öyle davrandı...
Eski kayıtlar derken ne demek istiyordu?...
Eski kayıtlara bakmalı mıyım...?
Ya bulmak istemediğim bir şey bulursam..
Neyi bulmak istemiyorum ki?..
Off ne yapacağım....
Acaba müdürün odasına gizlice nasıl girerim...
Kayıtlar nerededir ki...
Kayıtları bulsam ne yapacağım..?
.
.
.
"Hyunjin?"
Jisungun sesiyle hyunjin yerinden suçlamıştı.
Hyunjin:"ahh. Jisung selam seni duymadım pardon bişey mi dedin?"
Jisung:"iyi misin diye soracaktim zil çaldı ama yerinden bile kımıl damadın... Ne düşünüyorsun böyle derin derin?"
Hyunjin:"şey... Felix bu sabah biraz gariptide biraz kafama takıldı.."
Jisung Hyunjinin yanına oturdu.
Jisung:"nasıl garipti?"
Hyunjin:"şöyleki bundan önce felix bir kere yüzüğünü kaybetmişti bende ona geri verebilmek için yüzüğü sınıfına bakmak için nöbetçi öğrenciye tanışmıştım.."
Jisung:"eeee?"
Hyunjin:"işte okulda kayıtlı değildi yan okuldan kantin için geliyor olsa bile oraya kadar çıkabilmesi saçma geldi bende bugün sordum ve..."
Hyunjin:"..ve baya garipti...önce nerden bildiğimi sorguladı sonra bir süre sessiz kalıp çok rahatsız edici bir ifadeyle neden eski kayıtlara bakmadığımi sordu..."
Jisung şaşırmıştı...ona göre de bu garipti çünkü hyunjinin anlattığına göre Felix çok neşeli ve şakacı biriydi ama görünüşe göre bu konuda şaka yapmiyor...
Jisung:"hey! Aslında eski kayıtlara bu gün bakabiliriz.."
Hyunjin:"citti misin? Nasıl..?"
Jisung:"bugün seungmin nöbetçi bay bang ile okulun sorunları hakkında konuşup olay çıkartabilir böylece müdür odasından çıkmak zorunda kalır ve sende ihtiyacın olani alır çabucak çıkarsın!"
Hyunjin:"İyi fikir... teşekkürler sunggie..."
Jisung:"her zaman dostum!!"
...
Hyunjin ve jisung seungminle konuşup planı anlatmışlardı. Kaosu seven seungmin tabikede seve seve kabul etmişti.
Seungmin:"bay bang sizcede okulun tuvaletleri çok kirli değil mi?"
Chan seungmine yandan bir bakış atıp konuştu.
Chan:"yine ne yapmaya çalışıyorsun seungmin?"
Seungmin:"bişey yapmaya çalışmıyorum hocam sadece söylüyorum..."
Seungmin:"hocam sizcede kütüphanedeki kitaplarin bakımı çok aksatılmamis mi?"
Chan:"çünkü kitaplar eski seungmin."
Seungmin chana göz devirip bombasını ortaya attı.
Seungmin:"hocam sizcede son zamanlarda öğretmenler öğrencilerine çok sarkitlik yapmıyor mu?"
Deyip dalga gecer gibi gulumsemisti
Chan:"seungmin okuldayiz kapa çeneni."
Seungmin:"kapatsana..."
Seungmin göz kirpip gülmeye başladığında chan artık sınırına gelmişti.
...
"Ne oluyor burda??"
"Hocam bay bang ve seungmin çığlık çığlığa kavga ediyorlar bizde ne oldu bilmiyoruz ama seungminin yüz ifadesine bakarsak kavgayı o başlatmış..."
...
Müdür kavga için odasından çıkmıştı ve bay bangin odasında seungminin ailesini bekliyorlardı. Yani yeteri kadar zamanımız var..
Hyunjin odaya girip bilgisayarın önüne geçti.
Şifreyi giriniz...
Ehhh hyunjin salak değil tabiki sifre olduğunu biliyordu. Daha iyisi... Sifreyide biliyordu.
Zaman kaybetmeden hızlı bir şekilde şifreyi girdi ve öğrenci kayıtlarının olduğu dosyayı açtı.
Arama kısmına "Felix" yazdı ve işte karşısında...
Lee Yongbok Felix...
Tüm bilgileri okumadan hemen fotoğraflayıp telefonunu kapadı...
Sırada öğle arası vardı...yani felixle geçireceği günün en sevdiği zamanı...
...
NABEEEERRRRRR
BU KITAP BENI DEPRESYONA SOKACAK
NEYSE DEDIĞIM GİBİ AZ KALDI....HEMDE ÇOK AZ....HATTA BIR BÖLÜM BILE OLABİLİR....
BUBAAYYYY CANLARIM
✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angelic / Hyunlix
FanfictionHyunjin tek olmayı sevdiği boş sınıfta sarışın tatlı bir çocuk tarafından rahatsız ediliyordu...ya da rahatsız olduğunu sanıyordu? ... "Ne kadar güzelsin...nesin sen Melek mi..?" . . . . . . . . . . Angst Hyunlix . . Mini fic :3