MORLUKLAR

1.2K 61 62
                                    

YN ANLATIMLI DEVAM

Han:Yn bak biz zamanında hepimiz yani aileden şiddet görmüş kişileriz böyle bir şey varsa zorbalığı unutup yardım ederiz.

Yn:Öyle bir şey olmadığı için sıkıntıda yok.

Felix:Niki mi yaptı o zaman?

Yn:He o yaptı.Ne saçma soru lan bu.

Felix:Kim o zaman?

Yn:...

Han:Yn yoksa biz mi fark etmeden yapıyoruz?

Yn:...

DIRIDIRIDRI Kurtarıcım zort telefon aramam var hehehe!Ay yok kapı çalıyomuş.

Yn:Ben bakarım!

Han:Sen ne alaka la otur bahem sen.

Yn:İyilik yapacağı tuttu.

...KAPININ ÖNÜ

Wongyoung(Anti değilim çark çevirdim Lia-Yeji-Wonyoung-Jenni Wonyoung çıktı yoksa dinliyorum arada fanları kötü)

Wonyoung:Ahh selamm.Han sen olmalısın.

Han:Sen kimsin?

Wonyoung:Ah ben okulun en popüler kızıyım beni nasıl bilmezsin.Her neyse geçebilir miyim?

Han:Şuan pek müsait değiliz.

Wonyoung:Ahh sorun değil.

Wonyoung birden içeri girdi ve:Ovv evinizin dekoru da çok güzelmiş hmm.

(ÖLÜCEM ÇOK GICIK BİR KARAKTER YARATTIM ŞUAN!)

Yn:Kim geldi lan inliyo gibi ses çıkarıyor?

Wonyoung:Ah selam!Bir uğrayayım dedim.

Yn:Lütfen Wonyoung olmasın.

I.N:Sen kimsin?

Wonyoung:Siz de tanımıyorsunuz?Ben okulunuz en popüler ve tatlı kızı-

Yn:Wonyoung sen okulun popüleri falan değilsin sadece gıcığın tekisin şunu o olmayan beynine sok gerçi olmayan sonuçta.

Wonyoung:Sen neden burdasın yah!

Han:Sana mı kaldı burada olup olmayacağı siz tanışıyor musunuz?

Yn:Hayır.Sadece öyle bir iki karşılaştık.

Chan:Neyse Wonyuong gel otur.

Hadi bakalım yavşayacak ama kime.Merakta ettim şimdi.

...

İki saattir WonyoungSeungmin'in içine girmiş duruma.Yakında kucağına oturucak ama hadi bakalım.Hayır hepsi de rahatsız bu durumdan ağzını açan yok amk.

Seungmin:Wonyoung biraz kayabilir misin sıkıştım da.

Wonyoung:Ahh ımhh üzgünüm Seungmin.Minho rahatsız olmasın diye yaptımhh.

Ölüyon mu amk?

AHY YETER BEN SİNİR OLDUM BE!

Yn:AY YETER!Wonyoung kalk bakalım hadi saat geç oldu bak çok tehlikeli mazallah şu güzel suratına dışardaki itler falan zarar verir hadi daha geç olmadan git sen.

Wonyoung:Yok burda kalırım.

Yn:Benim olduğum ortamda sen olamazsın yoksa ben seni paralarım anladın mı?!Kalk kalk bak geç oldu ama ölümün için geç olmayacak haberin olsun.

Hızla Wonyoung'u kapının önüne koydum.

Yn:Hadi bak taksi geçiyo durdurursun sen onu!Allah rahatlık versin!

ZORBALARIM VE BEN 1.Sezon -Rüyalar-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin