600 OLMUŞ KİTAP TEŞEKKÜRLERRRRR VE BU NEDENLE GELSİN 3 BÖLÜM ÇÜNKÜ FİNALE AZ KALDI İSTERSENİZ YARIN BİR BÖLÜM DAHA GÖNDERİRİM Y ADA AKŞAM BİLMİOM SİZ KARARINIZI YAZIN YAHU
Saat iyice geç olmuştu.Fakat Chris hiç bıkmadan o sapık gülüşünü ve bakışını yapıyordu ve hala saçımı okşuyordu.
LeeKnow:Bence bu kadar yeterli.
Chris:Bence bu günlük cezanı almışsındır.Daha kötüsünü yaşamak istemiyorsan taciz gibi sözümüzden çıkma ve karşı gelme.Git şimdi.
Hiç birinin yüzüne bakmadım ve hemen parktan çıktım eee ben nasıl dönücem şimdi yolu bilmiyorum problem o!Kahretsin ya!
TEL KONUŞMASI
Yn:Seungmin okuldan çıktım şimdi eve gidicem.
Seungmin:Şimdi mi?!Yn saat akç haberin var mı öldük meraktan telefonları da açmadın!
Yn:Etüte katıldım daha da katılmam sıkıcıymış ya.
Seungmin:Tamam dikkatli git.
Yn:Hıhı.(tel konuşması biter)Gidebilirsem tabii.
Chris:Birileri yolunu bilmiyor galiba.
Yn:Burada yaşamıyorum.
Chris:Biz bırakalım.Ev adresini biliyoruz merak etme.
Hığğğ!
E YUH AMINA!
Chris belime yapıştı.Ay aklıma o sarhoş adam geldi ıyyy!Arada titriyordum çünkü huylanıyorum.Ve tiksiniyorum.
O sırada Yuna aradı.
Yuna:Nerdesin amk sen?!
Yn:Anlatmadılar mı?
Yuna:Anlattılar.İyi misin bari?
Yn:İdare eder sen?
Yuna:Bende öyle işte öksürük ile boğuşuyorum.Neyse bay bay eve gidince haber et!
Yn:Tamam.
TEL KONUŞMASI END
Chris:Ne arayanın varmış güzelim senin.
Yn:Bu gün günlerden neydi?
Jisung:Cuma.Neden?
Yn:Merak ettim.
...
Uzun zorlu bir yoldan sonra varmıştık.Chris ben istemediğim halde saçlarımı öpüp diğerleri ile gitti.
Yn:(arkasından)Şu saçlarımı şuan iki şampuan ile yıkayacağım ıyh.Güzelim saçlarımğ.Hyunjin ve kardeşlerim dışında kimse dokunmadı bunlara kimsin sen ya!Bu ay bitmeyecek kesin.
Eve girdim.Aa saçlarımı GERÇEK evimde yıkayacağım.Babamı aradım ve beni almasını hafta sonumu Skz ve Sana ile geçirmek istediğimi söyledim.
...GECE
TIKTITKTITK!KAPI
Hyunjin:YN'MMMMMMM!Bebeğim benim gel gel aşkımm!
Yn:SAÇIMA DOKUNMA!
Hyunjin:Yn?
Yn:Anlatıcam ama bunları iki kutu şampuan ile yıkadıktan sonra seninle ilgili bir problem yok.
HYUNJİN ANLATIM
Yn koşa koşa banyoya girdi.Ne oldu acaba?O sıra hepimizin telefonlarına bir video geldi ve aynı anda açtık.
Hyunjin:Ne?Yn beni mi aldatıyor?
Sana:HAYIR!Hyunjin Yn sana saçının kirli olduğunu ve olayı anlatacağını söyledi.Yn taciz ediliyor olabilir.