Jeon Jungkook
23 yaşında, annesinin ölümü ile birlikte içine kapanmış sadece oyun ve sporla ilgilenmeye başlamıştı.
Jimin huyungu ile aynı evde yaşamakta. Tek arkadaşları Jin ve Jimin.Park Jimin
25 yaşında. Kafe işletiyor. Jungkook için oldukça endişeli. Onu mutlu etmek için her şeyi yapıyor.
Kim Seokjin
29 yaşında. Restaurant sahibi. Kendi iş yerinde aşçı. En yakın arkadaşları Jimin ve Jungkook.
Kim Namjoon
30 yaşında. 2003 yılında bir oyunun içine düştü. Spor antrenörüydü. Yalnız yaşıyordu. RM.
Jung Hoseok
27 yaşında. O da Namjoon ile aynı yıl kayboldu. Yaşam koçuydu. Oldukça nezih bir çevresi vardı. Sunny.
Kim Taehyung
28 yaşında. Müzisyen idi. Bunun dışında çeşitli hobilerle uğraştı. Kimseyle yakın ilişki kurmaya çalışmazdı bu yüzden hayatında değer verdiği kimsesi yok. V.
Jackson Wang
25 yaşında. Bir şirket sahibinin oğlu. Bir sürü zengin tanıdığı olması ile birlikte bar işletiyordu.
Kim Jongin
22 yaşında. Tanınmış bir ailenin tek oğluydu. Çekingen ve kibar. Öğrenciydi. Kai.
Min Yoongi
28 yaşında. Rap ile uğraşıyordu. Taehyung ile tanışıyordu ancak pek samimi değillerdi. Suga.
________________-____
Merhabalar efenim yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Bu yeni fic ile benzer konulu ficler olabilir ancak işleyişleri farklı olacaktır emin olun. Şuan yayında olan ficten önce yazılmış olanı şimdi yayınlamaya karar verdim çünkü neden olmasın kdkdldösö.
Umarım fikirlerinizi saygı çerçevesi içerisinde belirtir ve kitabı mükemmel olmasa da iyi bir kurguya dönüştürebiliriz bunun için bol yorum ve oy isterim ama ^^
Son olarak ilerleyen zamanlarda kurguda değişiklikler yapabilirim çünkü içime sinmeyen (karakter dağılımı ile ilgili) şeyler var. Mazur görün bebişlerim.
Ay ne çok uzattı dediğinizi duyar gibiyim öflfşdşfdş tmm gittim ben by by <3