İyi Okumalar ! 🪐
Sezen Aksu - Ben Öyle Birini Sevdim Ki"Onlar insan, güzel sensin."
Duygulardan bu denli kaçılır mıydı ? Duygular şakaya vurulur muydu ?
Karşımda telefon, önümde onunla olan konuşmalarımız. Bir yandan hissettiklerim var bir yandan kaçmak istediklerim.
Bir yandan ya geç kalırsam ve gelecekte pişman olursam korkusu var bir yandan ne olursa olsun umursamazlığı.
Mesajları tekrar okudum ve tekrar,tekrar,tekrar...
Kendime itiraf etmekten kaçındığım bir gerçek vardı ki ; ben Uraz'dan hoşlanıyordum.
Ne zaman buraya gelmiştik ? Bir mesaj ile buralara mı gelmiştik?
Yetmiyormuş gibi aynı dershanedeydik.
Aynı dershane !!!
Bugüne kadar nasıl fark etmemiştim bilmiyordum ama zaten ismini bile çok kısa bir süre önce öğrenmiştim.
Dershaneye gitmeyi bıraksam çok mu abartmış olurdum ?
Üstüne üstlük bir saat sonra dershaneye gitmem lazımdı, üstüne üstlük bugün kızlara şarkı sözüm vardı.
Acaba sesimden beni tanır mıydı? Gözünde o kadar değerim var mıydı ?
Esyalarımı hazırlayıp üstümü giyindiğimde dershaneye gitmek için evden çıktım.
Dershane evimize o kadar uzak değildi. Yürüyerek gitmek istiyordum.
Kulaklığımı taktığımda playlistimi açıp telefonumu çantama koydum.
"İyi ki o kuyuya indim
İyi ki o şiiri sevdim
İyi ki sınırı aştım
İyi ki kokuna bulaştım""İyi ki bana bunu yaptın," diye mırıldandım kendi kendime.
Sonra başımı iki yana salladım. "Ne diyorsun Eda, ne diyorsun?"
Biraz daha yürüdükten sonra dershaneye gelmiştim. Kapıda bizim kızları görmem ile yanlarına doğru yürüdüm.
"Gelmeseydin," dedi Ecrin her zamanki ciddi hali ile. Ona gözlerimi devirdiğimde aynı şekilde karşılık verdi.
Nehir ve sevgilisine döndüm. Onlar bambaşka bir alemdeydi. Birlikte olduklarında gerçekten dünyayı umursamıyorlardı.
Nehir kısaca bana "Hoşgeldin," dediğinde gülümsedim ve birlikte dershaneye girdik.
Sınıfa gittiğimizde birkaç etüt oldu.
Öğle arası zamanı gelmişti. Bugün kızlara şarkı söyleme sözüm vardı.
Ecrin ve Nehir yanıma geldiğinde onlara gülümsedim. "Hayırdır ya noldu," dedim bilmezlikten gelerek.
Güldüklerinde güldüm ve kafamı salladım. "Peki, söyleyeceğim."
Araya Nehir girdiğinde "Durun durun," diye bağırdı. Anlamayan bakışlarımız onu bulduğunda "Benim bir arkadaşım var gitar çalıyor o gelsin mi ?" dedi.
Ecrin onaylamazken Nehir bana baktı. "Nolur Edaaaaa,nolurrrr."
"Tamam çağır gelsin,".
Nehir bizden uzaklaşıp telefon ile birini aradı. Konuştuktan sonra yanımıza geldi ve "Geliyorrrr," dedi.
"Kim bu arkadaş ?" diye sordu Ecrin.
"Adı Uraz, aşırı güzel gitar çalışıyor görmeniz lazım,".
Boş bulunarak "Neeeee!" diye bağırdığımda bu sefer hiçbir şey anlamayan bakışlar benim üzerimdeydi.
"Pardon anlık oldu,".
Adı Uraz
Adı Uraz
Adı Uraz...
O muydu ?
Onun dışında adı Uraz olan var mıydı dershanede ?
Tamam umarım o değildir.
Uraz içeriye girdiğinde bu kişinin o gün kafede çarptığım kişi olduğunu anımsadım.
Bana o gün kafedeyim demişti.
Bana o gün kafedeyim demişti!
Siktir, bütün taşlar şimdi yerine oturuyordu. Nasıl bu kadar geç fark edebilmiştim ? O fark etmiş miydi ?
Nehir'in sesi beni düşüncelerimden uzaklaştırırken kulağımı onlara verdim. "Bu Ecrin," dedi Ecrini tanıtırken.
Sonra eli ve bakışları beni buldu. Allah'ım ben neden şuan uçan bir kuş değilim?
"Buda Eda," dedi. O an Uraz'ın bakışları beni buldu. Zihninden aynı düşüncelerin geçtiğine fakat emin olamadığına emindim.
Zorlukla gülümsediğimde konuşmamak için büyük savaş verdim.
"Eeee," dedi Ecrin. "Bize ne şarkı söyleyeceksiniz?"
Uraz benim yerime konuştuğunda "Sezen Aksu - Ben Öyle Birini Sevdim Ki olur mu ?" dedi.
Kafamı salladığımda gitarını yanından aldı. Ve bana baktı.
Kısık bir sesle "Tamam," dediğimde gülümsedi.
Beni tanıyabilirdi.
Beni sesimden tanıyabilirdi.
Lanet olsundu.
Hafiften melodiye girdiğinde öksürdüm, bende kendimi hazırladım. Son bakışım onu buldu. Onun gitar melodisi ile benim sesim iç içe girdi.
"Ben öyle birini sevdim ki
Bir nevi intihardı
Yara bere içindeydi hala
Cesarete tapardı
Öfkeli hırçın kavgacı
Isırgan ve edepsiz ağzı
Geceler kadar karanlık
Gözleri vardı"Şarkı bittiğinde bakışlarım onu buldu ve onun zaten beni izlediğini gördüm. Şaşkın bakışları benim üzerimdeydi.
Sesimi tanımış mıydı?
Acele ile sınıftan çıktığımda arkamdan birilerinin geldiğini hissediyordum. Sonra o'nun sesini duydum.
"Eda!"
"Sesin kuğu gibi,"
🙀🙀🙀