İyi Okumalar'🪄
Cem Kısmet - Haram Geceler
Cem Adrian&Aylin Aslım - Herkes Gider Mi ?
Neden çekip gittiğini kendisi bile bilmeyen Uraz yaşananlardan sonra dershaneden çıkmış kütüphaneye gelmişti.
Önünde duran matematik testine odaklanmak için büyük çaba veriyor fakat asla başaramıyordu. Bu yüzden önüne beyaz bir kağıt aldı.
Sinirle kağıda bir şeyler çizmeye başladı. Çizmeye çalıştığı yüz portresine bir saat aralıksız devam etti fakat önüne bırakılan kahve ile odağı dağıldı.
Kulaklıklarını çıkarmadan başında dikilen yüze baktığında kaşları çatıldı.
Siyah kıvırcık saçları,mavi gözleri ve yüzünde gülümseyen bir ifade ile onu izleyen kızın kim olduğundan habersizdi.
Kızın gülümseyen yüzüne karşılık kulaklıklarını çıkardı. "Buyrun?"
"Merhaba," dedi kız sandalyeye otururken. Uraz'ın çatık kaşları daha çok çatıldı.
Soran gözlerle kıza baktığında kız daha çok gülümsedi. "Çok tatlısın tanışmak istedim."
"Eee ben kalkayım o zaman," dedi Uraz. Eşyalarını toplamaya başladığında kızın gözleri şaşkınlıkla açıldı.
Sabahtan beridir sessiz sessiz konuşmaya çalışıyorlardı. Uraz başka bir şey daha söylemeden kütüphaneden çıktı.
Eve geldiğinde kapıyı çaldı ve açılmasını bekledi. Annesi kapıyı açtığında gülümsedi.
"Oğlum neden cevap verilmiyor o telefona?" dedi Seda daha Uraz'ın içeriye bile girmesini beklemeden.
"Anne kütüphanedeydim ya hani sessizdeydi."
"Canım oğlum merak ettim yani biliyorsun gel içeri sana patates fırına attım hem seversin."
"Merak ettim biliyorsun."
Biliyordu. Maalesef biliyordu.
"Anne," dedi. "Özür dilerim." Annesini beklemeden kendisine çekip sarıldığında gözünden bir damla yaş düştü.
10 Yıl Önce
Nisan 2013Babalarının ellerine koydukları beş liraya ikiside büyük bir hevesle baktılar.
Parayı avucunda sıkı sıkı tutan 9 yaşındaki Uraz bir kolunu kardeşinin omuzuna attı ve babasına teşekkür ederek odadan çıktı.
Bir eli 7 yaşındaki kardeşi Simay'ın omuzuna sıkı sıkı tutunmuştu.
Kardeşinin sol ayağında aksama vardı. Doğduktan sonra olmuştu diye biliyordu fakat tam anlamıyla bilmiyordu.
Çünkü ailesi elli defa anlatmış bile olsa anlamdıramadığı noktalar vardı.
Kapının önüne geldiklerinde durdu. Kardeşinin sarı saçlarını okşadı."Sen burada dur tamam mı? Paranı bana ver sana bir şeyler alayım." Simay uslu uslu kafasını salladığında dudaklarını büzdü.