İyi okumalar❤️🩹
Sezen Aksu - Bir Çocuk Sevdim"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
2 Ay Sonra
Uraz Aslan
Önümde duran test kitabına kalemi bıraktığımda karşımdaki Eda'yı izledim.
Bütün ciddiyetini test kitabına vermiş sorular ile cebelleşiyordu. Gülümsedim ve hafifçe uzanıp yanağını okşadım.
Onu seviyordum,çok.
Test kitabından kafasını kaldırıp bana baktı. Gülümsedi, gülümsedim.
"Çıkalım mı?" diye yazdım test kitabının üstüne ve ona uzattım.
Notu okudu ve kafasını salladı. Eşyalarını toplamaya başladığında bende toparlanmaya başladım.
Masadan kalktığımızda elim elini buldu ve birlikte kütüphaneden çıktık. Bahçede yürürken arkamızdan gelen ses ile durmak zorunda kalıncaya kadar her şey güzeldi.
"Aaaa," dedi ince bir kadın sesi. "Bakar mısınız bakar mısınız ?"
Birlikte arkamıza dönünce gözlerimi kıstım. Geçen sefer kütüphanede yine yanıma gelen kadındı. Derin bir nefes aldım.
Eda'nın bakışlarını üzerimde hissediyordum. Kadın yanımıza geldiğinde gülümsedi ve boynuma atladı.Ne yapacağımı bilemez halde öylece dururken gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
"Buyrun," dedim pürüzlü çıkan sesimle. "Buyrun hanımefendi."
"Ayy," dedi bağıra bağıra. "Tanımadın mı beni Merve ben."
"Tanımadı," dedi beni arkasına alırken Eda. Bana döndü gülümsedi ve tekrar Merve'ye döndü.
Derin derin nefes aldı gözlerini kapattı. Koluma girdiğinde sıkı sıkı tutundu."Gidelim," diye mırıldandı. "Gidelim."
"Gidelim bebeğim gel," dedim. Merve'ye baktım. Takmadan yanından geçtik.
Sokakta öylece yürürken bir kahveciye denk gelmiştik. Şimdi elimizde kahvelerimiz ile yürüyorduk. Aramızda derin bir sessizlik hakimdi.
Kolumu omzuna attığımda yanağına küçük bir buse bıraktım. "Bebeğim," dedim. "Konuşmayacak mısınız?"
Sessiz kaldı. Küçük bir çocuk gibi omuz silkti. "Konuşmayacağım."
Konu bulmaya çalıştım. "Ben şu mutlak değeri bir türlü yapamıyorum ya bana anlatır mısın?" dedim.
"Anlatamam," dedi kısık sesiyle. "Git Merve anlatsın sana."
Gülümsedim. Ne kadar tatlı olduğundan haberi varmıydı ? Durdum ve önüne geçtim. Avuçlarım yüzünü buldu.
"Bebeğim benim," dedim yanaklarına küçük küçük öpücükler bırakırken. "Güzelim her şeyim."
Ellerimi boynuna sardım sıkı sıkı sarıldım. "Bizim eve geçelim mi ? Evde tekim."
Dudaklarını düşünüyormuş gibi bir hale getirdi. "Bakarız," dedi.
"Bakarız dediğine göre kesin gidiyoruz," dediğimde kahkaha attı. "Gidelim bakalım."
Eda Akyol
Birlikte eve girdiğimizde Uraz montunu aldı ve askıya astı.
"Geç güzelim sen," dedi. Önünden yürüdüğümde arkadan bana sarıldı. "Uraz," diye mırıldandım. "Temas bağımlısı olabilir misin?"
"Sana bağımlıyım," dedi. Ellerim karnımdaki ellerine tutundu. Benden ayrıldığında ona döndüm.
Yüzümün her yerine küçük küçük buseler bırakırken gülümsedim. Ve uzanıp dudaklarına sert bir öpücük bıraktım.
Öpüşmemiz derinleşirken bacaklarımı beline doladım. Kalçalarımı tuttu ve beni kucağına aldı.
Birlikte tahminimce oturma odasına yürüdüğümüzde nefeslenmek için ondan ayrıldım.
Ayrılığımız kısa sürdü çünkü bu sefer o dudaklarıma yapıştı. Birkaç dakika sonra bir yere çöktüğümüzde hiç umursamadım.
Dudaklarımdan ayrıldı ve dudakları boynumu buldu. Küçük küçük öpücükler bırakırken inledim.
Ellerim tişörtünün eteğini buldu ve üzerinden çıkardım. Belim koltukla buluştu ve Uraz üzerime eğildi. Boynuma tekrar tekrar öpücükler bıraktı.
Dudakları en son tekrar dudaklarımı buldu. "Güzelim benim," diye mırıldandı. "Güzelim benim."
Ben ve o. Biz. Birdik, bütündük,birlikteydik.