monday, 11:04am
Ik weet dat Nils een vriendengroepje heeft; Lars, Rincke en Rick. Als Magda er nog zou zijn, zou het plus Magda zijn. Maar volgensmij mag Nils Rincke helemaal niet.
" Hey, Sean.. " begint Rincke en komt dichterbij hem zitten. Ik negeer het en kijk weer op m'n blaadje. " Als je kan, kan je vanmiddag met ons afspreken? " vraagt Rincke aan Sean.
Oke, dit was het hoogte punt. Ik sta op en loop naar meneer Smit. " Meneer? " vraag ik. " Wat is er Sharon? " " Zou ik ergens anders mogen zitten. Het liefst alleen, kan me niet zo goed concetreren. " zeg ik. Hij kijk me even aan en knikt. " Bedankt! Waar kan ik zitten? " vraag ik. " Ehm, daar achteraan. " zegt hij en wijst een plek aan.
Ik loop terug en pak m'n spullen. " Wat ga je doen? " vraagt Sean. " Ergens anders zitten. " zeg ik. " Als je ons niet mag, kan je het gerust zeggen. " mompelt Lars.
" Oh maar ik mag jullie wel, mag alleen Rincke niet. " zeg ik en loop weg. Jeetje, had nooit verwacht dat ik zoiets zou zeggen.. Ik ga aan tafel zitten.
-
monday, 12:28pm
De bel kan elk moment gaan, gelukkig maar. Ben helemaal klaar met deze plek. Ik begin alvast opteruimen en bekijk m'n tekening goed. Nog het beste tot nu toe..
" Mooi hoor. " hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Sean staan, die naast me komt zitten. " Zou je vanmiddag kunnen afspreken? " vraagt hij.
Ik kijk hem met een glimlach aan. " Is goed. " " Ik app je straks wel, oke? " vraagt hij. " Ja, is goed. " zeg ik. Hij staat op en loopt dan weg.
Best wel beschamend.. Ik heb nog nooit echt met iemand afgesproken, zeker niet met een jongen. Ik pak m'n spullen en sta op. De bel gaat, dus eindelijk zijn we uit.
-
monday, 12:47pm
" Mam? Ik ben thuis! " roep ik. " Ze is niet thuis. " roept iemand. Rudy dus. Ik zucht diep en trap m'n schoenen uit. Ik loop de trap op en plof neer op bed.
Het is wennen om hier te wonen.. Het is zoveel anders dan in m'n oude huis. Ik mis het wel.. Ik heb namelijk m'n vader al jaren niet meer gezien, en ik wou dat het anders was.
Opeens licht m'n telefoon. Ik maak een spastische beweging en pak m'n mobiel, maar merk dat het Cait is.
Cait: shar!
Sharon: haiaiaiai
Cait: wat ben je vrolijk ^-^
Sharon: ik ga straks afspreken met sean
Cait: je kent hem pas net.. knap werk, shar :p
Sharon: en was boos op Rincke..
Cait: wat deed ze?
Sharon: ik bedoel Lars, of nouja.. idk
Sharon: ik ging naar n andere tafel, toen zei lars ' als je ons niet mag mag je het gerust zeggen ', dus toen zei ik ' ik mag jullie wel, maar mag Rincke gewoon niet '
Cait: ben trots op je.
M'n telefoon begint te trillen, onbekend nummer.. Hopelijk is het Sean!
+31 6 123456789: halloo, ik ben sean ;p
Sharon: hey!
Sean: wanneer zou je kunnen afspreken?
Sharon: kan over n half uurtje
Sean: okay, bij mij thuis dan maar?
Sharon: is goed, ik zeg het wel als ik wegga.
JE LEEST
the new guy » r.v.d
FanfictionNu Magda weg is, staat Sharon er helemaal alleen voor. Gelukkig wordt ze geaccepteerd door de vrienden van Magda, waardoor ze snel haar plekje heeft gevonden. Een nieuwe jongen komt bij hun in de klas, Sean. Hij is het neefje van Nils uit Groningen...