tuesday, 7;32pm
Rincke: ugh
Sean: ?
Rincke: mag niet mee naar walibi, vanwege dat van kamp en alles
Nils: oei
Lars: verdiende loon?
Rick: Lars gedraag je
Rincke: waarom mag je trut van een Sharon dan wel mee en ik niet?
Nils: omdat zij aardig is
Nemen ze het serieus allemaal voor mij op? Ik glimlach naar het beeldscherm en lees verder.
Rincke: lol jullie waren we de laatste waarvan ik dit zou verwachten
Sean: sorry hoor, maar Sharon is een fantastische meid en vergeleken met jou ben jij maar zo'n triest meisje die denkt dat ze lauw is.
Nils: rt
Nils heeft Rincke uit de groep verwijderd.
Milou: ugh waarom doe je dat nou ik wou ruzie zien
Rick: hahahaha
Sharon: thanks..
Ik krijg een berichtje van Sean binnen. Snel open ik het bericht en lees ik het.
Sean: hey
Sharon: bedankt.. dat van alles wat je zei, vond het echt lief van je
Sean: geen probleem c:
Sharon: opeens doet iedereen zo aardig
Sean: klopt
Ik leg m'n mobiel weg en grinnik. Ik vind het zo geweldig dat het lijkt alsof iedereen opeens de pik heeft ook Rincke. Maar het kwam echt uit het niets.. Hoe kan dat dan? Ik denk er maar niet teveel over na. Het maakt me gewoon blij dat ik eens een keer niet wordt afgezeken. Ik pak m'n mobiel en lees het berichtje die Sean me nog heeft verstuurd.
Sean: zou je morgen weer kunnen afspreken?
Sharon: tuurlijk, is goed
Sean: mooizo, ik wil je namelijk iets zeggen, face2face..
Zoals? En ja hoor, hij is offline. Ik zucht en lees in de klassenapp.
Merel heeft Rincke toevoegd aan de groep
Rincke: wtf nils waar was dat voor nodig?
Nils: je was irritant
Merel: doe normaal tegen rincke
Rick: meelopeeeeeeeer
Ik leg m'n mobiel weg. Ik ga niet meer kijken, ze zoeken het maar uit. Ik kruip onder m'n dekens en glimlach zwakjes.
Sinds Sean er is, lijkt alles anders. Ik voel me meer zelfverzekerd en voel me veilig op school. Ik ben blij dat ik hem ontmoet heb..
-
wednesday, 10;33am
Pauze. Rincke heeft me alleen maar arrogant aangekeken, en iedereen heeft de pik op haar nu. " Sharon! " roept Sean blij. Hij komt bij me aan tafel zitten en glimlacht. " Nils en Xandra willen met ons mee. " zegt Sean. " Vergeet Rickie boy niet. " zegt Rick die er opeens bij komt zitten. Xandra en Nils ploffen ook neer. " Misschien rare vraag, maar waarom doen jullie opeens zo aardig? " vraag ik. " Sean zei dat ik je een kans moest geven, en dat heeft me laten beseffen hoe achtelijk Rincke is. Niet te geloven dat ik dat wijf ooit leuk heb gevonden. " verteld Rick. " Zelfde als Rick. " zegt Xandra. " Ik heb je nooit niet gemogen, dus ja. Je moet Sean bedanken. " zegt Nils. Ik glimlach en kijk hem aan. " Bedankt. "
JE LEEST
the new guy » r.v.d
FanfictionNu Magda weg is, staat Sharon er helemaal alleen voor. Gelukkig wordt ze geaccepteerd door de vrienden van Magda, waardoor ze snel haar plekje heeft gevonden. Een nieuwe jongen komt bij hun in de klas, Sean. Hij is het neefje van Nils uit Groningen...